Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphara schreef:Lusitana schreef:Sorry hoor, maar jullie doen alsof jullie in een huiskamer topic zitten.
Mac geklets is het “maatschappij” gedeelte van Mens en maatschappij.![]()
Maatschappij kan verwijzen naar: Maatschappij (sociale wetenschappen): een samenleving en haar ordenende aspecten, zoals de staat, met daaraan verbonden begrippen als territorium en identiteit. Maatschappij (onderwijs): een profiel op Nederlandse middelbare scholen; maatschappij (onderneming): een ondernemingsvorm.
Maar we dwalen inderdaad lichtelijk af van de topictitel.
yvje86 schreef:Wat ik dus zo bijzonder vind, MJ is vrijgesproken aantal jaar geleden. Er is pas een grote som geld beschikbaar gekomen door die royalties en nu begint het hele gesodemieter weer.
Ik kijk uit respect niet naar deze docu en vind het uitermate respectloos dat deze gemaakt wordt en uitgebracht wordt.
En als die jongens idd misbruikt zijn geweest dan snap ik niet dat het vorig proces zo is gelopen en MJ vrij is gesproken. Dus waarom nu weer erover beginnen.
Lusitana schreef:Dat het beeld is weggehaald heeft direct verband met het topic, maar wat er van het eten van de macDonalds gevonden wordt en of je er al of niet komt is totaal niet relevant.
Is het nu zo moeilijk om het onderwerp voor ogen te houden?
Over de docu en verkeerde data.
https://www.msn.com/en-ie/entertainment ... li=BBoPWjQ
Sintara schreef:Nogmaals: Het is lang geleden. Dat ze de datums misschien niet goed hebben zegt helemaal niet dat het niet is gebeurd. Kan jij alles uit je jeugd nog op precies de goede datum zetten?
MarcoBorsato schreef:Is er al een gofundme voor Best gestart?
astridastrid schreef:Sintara schreef:Nogmaals: Het is lang geleden. Dat ze de datums misschien niet goed hebben zegt helemaal niet dat het niet is gebeurd. Kan jij alles uit je jeugd nog op precies de goede datum zetten?
Het is niet een datum waarop je boodschappen ging doen. Het is een superbelangrijke datum. Dus ik vind het ook raar.
Vind het echt vrij bizar dat mensen zich zo mee laten slepen door een docu van twee (!) mensen. De FBI heeft de beste man jaren gevolgd (niks gevonden) en Neverland is door 70 man uitgekamt (niks gevonden). Hij is niet veroordeeld. En gaan wij hier met zijn allen rechter spelen.
Ben blij dat de meeste Nederlanders er nuchter in staan.
Tieneke schreef:Ik vraag me af welke Nederlander nog nuchter blijft als de eigen tienjarige zoon met een veertigjarige in bed geslapen heeft en jaren later vertelt misbruikt te zijn geweest.
astridastrid schreef:Tieneke schreef:Ik vraag me af welke Nederlander nog nuchter blijft als de eigen tienjarige zoon met een veertigjarige in bed geslapen heeft en jaren later vertelt misbruikt te zijn geweest.
Sorry. Ik bedoel in het "veroordelen" van deze zaak. Je hoort toch veel mensen die zich gelukkig niet compleet laten leiden door het verhaal van twee mensen. Of muziek boycot oid.
Callisto04 schreef:Er is op zijn minst een serieuze zweem van wantrouwen tov die persoon. Dan is een standbeeld nergens goed voor. Zet er 1 in jullie tuin en nodig iedereen uit als je wil.