Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Het zal wel gewoon ongeloof zijn hoor, niet in te beelden. Ik snap dr gewoon echt helemaal geen snars van. Het is niet dat een kalasjnikov ff in je binnenzak stopt. En op het vliegveld, dat wist ik dat iedereen daar gewoon naar binnen konden lopen. Maar er zijn toch ook mensen daar in dienst die 24/7 mensen controleren op verdacht gedrag? Zijn die terroristen dan zo ontspoord dat ze gewoon doen of het een dood normale zaak is? Ik denk het dan maar. Of een aanslag plannen, HOE dan? Hoe kiezen ze een plaats? Mensen die zichzelf opblazen, die bommen moeten gemaakt worden etc. Die terroristen weten gewoon van tevoren, oke dan ga ik dood en sleep ik een x aantal andere onschuldige mensen mee. Sorry als ik raar klink, maar ik vind het gewoon echt ongelooflijk.
saskiakefie schreef:Crypto schreef:
Wtf.. dit is echt bizar hoe kom je erop om zoiets te schrijven gewoon![]()
Heb niet alles gelezen eerste stukje zei me al genoeg
verootjoo schreef:Crypto schreef:
Koekwaus denk ik![]()
![]()
Hoewel ik de creativiteit bewonder... Echt, hoe verzin je het?
Varekaj schreef:Al een keer gekeken naar sterk christelijk geïnspireerde groepen? Dat is even goed dwingend.
Diegene die dwingend handelen vanuit hun geloof doen het omdat ze dat zo interpreteren. Ja, die vallen op, maar of die echt in de meerderheid zijn? Dat weet ik zo niet.