Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:50

gomir schreef:
Hoop wel heel erg dat er niet teveel bekenden aan boord waren, ken behoorlijk wat HIV-artsen en het is niet ondenkbaar dat die mensen een trip zijn gaan maken naar het congress in Melbourne :o
Met name een persoon is vandaag geregeld in het nieuws genoemd
http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... -mh17.html

LoveGlove

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:54

Arghh overal op het nieuws komt van dat ongeluk neerkant voorbij. Als eerste de vriendin van me broer woont er en die zegt dat er de hele tijd cameraploegen enz zijn. Ma neerkant daar komt juist mijn vriendin vandaan die dus is gestorven. Dat is zo naar komt ze een soort van op tv

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:55

drawerlover schreef:
Arghh overal op het nieuws komt van dat ongeluk neerkant voorbij. Als eerste de vriendin van me broer woont er en die zegt dat er de hele tijd cameraploegen enz zijn. Ma neerkant daar komt juist mijn vriendin vandaan die dus is gestorven. Dat is zo naar komt ze een soort van op tv

Ik zou ondanks je enorme verdriet wel even je onderschrift aanpassen, het is niet zeker dat de Russen hier verantwoordelijk voor zijn.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:56

Nou het is wel heel toevallig dat het in dat gebied gebeurt en dat alleen de vleugel in brand stond dus ik ga er van uit dat het de schuld van de Russen is

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:57

drawerlover schreef:
Nou het is wel heel toevallig dat het in dat gebied gebeurt en dat alleen de vleugel in brand stond dus ik ga er van uit dat het de schuld van de Russen is

ER is nog helemaal niets zeker. En dan nog, om een volledig volk te beschuldigen...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:58

dat weet je niet, dat zal de recgter van t internationaal hof wel bepalen als de mensen die die raket ofzo ehbben afgeschoten zich niet bekend maken
maar heel veel sterkte
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 19-07-14 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:58

drawerlover schreef:

Heel veel sterkte! -O-

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 23:59

Inderdaad... Ik snap dat je onbeschrijfbaar veel verdriet hebt (dat heb ik namelijk ook) maar je hoeft de Russen niet de beschuldigen. Het is een misdaad van een paar mensen en er is nog niks bevestigd, je kan er vanuit gaan maar je moet nooit onterecht een grote groep mensen beschuldigen want daar heb ik een hekel aan.

Maar heel veel sterkte :(:)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:02

drawerlover schreef:

Ik heb toch liever dat je het onderschrift veranderd :o Je kan gewoon niet een heel volk over 1 kam scheren zonder dat er aantoonbaar is gemaakt dat de Russen of de seperatisten hier schuldig aan zijn.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:04

Kheb het veranderd. Srry voor dat van Obama. Ik zag dat op jet nieuws want hij had het over Nederland dat de meeste slachtoffers Nederlanders waren en dat Amerika een goede band had met ons enz. Ik wil hem daar wel ff voor bedanken :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:05

pff ik vind het vreselijk voor de nabestaanden..
ik snap dat mensen er overigens de behoefte hebben om over te praten..
maar werd er vandaag wel een beetje moe van op werk hoor. kan er zelf niet zó heel goed al tegen, en dan constant klanten, ja de collega van of de achterneef van de vriend van etc.etc.etc.. op een gegeven moment ging zo'n vrouw helemaal door 'ja stel je voor dat je er in zit' ging ze het helemaal beschrijven.. vond ik nu niet heel erg fijn om eerlijk te zijn.
Ik snap dat mensen het kwijt willen waar ze mee rondlopen, maar helaas kan niet iedereen er tegen -O- of ben ik nu heel egoistisch aan het denken?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:07

Nee joh. Ik wil wel voorstellen hoe het is maar tog ook weer niet. Je hebt helemaal gelijk en kijk ik heb er ook iemand aan verloren maar ik zoek liever afleiding. Ik ben daar ook niet zo van

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:08

mee eens celiien, mensen mogen hun verhaal kwijt maar ze meoten niet de hele dag over diengen zitten speculeren over stel dat... en stel dit...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:09

Nee hoor ik kan me dat wel voorstellen :o
Ik heb dat ook, ondanks dat er een collega van mij is omgekomen. Maar bekijk ook de andere kant, veel mensen willen hun verhaal even kwijt en vinden thuis misschien geen gehoor omdat ze alleen zijn of dat ze misschien het gevoel hebben dat thuis niet goed te kunnen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:10

Alleen bij mij is het probleem (en Miss merk je dat wel) vaak dat als iemand erover begint ik steeds in hetzelfde terugval en blijf hangen dus ff srry voor dat XD

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:11

drawerlover schreef:

Niet meer van toepassing.
Laatst bijgewerkt door R12312 op 19-07-14 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:13

Celiien schreef:
pff ik vind het vreselijk voor de nabestaanden..
ik snap dat mensen er overigens de behoefte hebben om over te praten..
maar werd er vandaag wel een beetje moe van op werk hoor. kan er zelf niet zó heel goed al tegen, en dan constant klanten, ja de collega van of de achterneef van de vriend van etc.etc.etc.. op een gegeven moment ging zo'n vrouw helemaal door 'ja stel je voor dat je er in zit' ging ze het helemaal beschrijven.. vond ik nu niet heel erg fijn om eerlijk te zijn.
Ik snap dat mensen het kwijt willen waar ze mee rondlopen, maar helaas kan niet iedereen er tegen -O- of ben ik nu heel egoistisch aan het denken?

Nee hoor, das helemaal niet egoistisch. Maak dat bespreekbaar, ook al is t een klant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:17

Grit schreef:
gomir schreef:
Hoop wel heel erg dat er niet teveel bekenden aan boord waren, ken behoorlijk wat HIV-artsen en het is niet ondenkbaar dat die mensen een trip zijn gaan maken naar het congress in Melbourne :o
Met name een persoon is vandaag geregeld in het nieuws genoemd
http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... -mh17.html

Ik las net ergens dat er in totaal 100 HIV/aids onderzoekers aan boord waren van het vliegtuig -O-

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:17

Wat kunnen er toch rare dingen je opvallen, op een foto met allemaal bagage op de FB pagina van CC TV Africa en dergelijke zie ik direct een Bucas verpakking voor een deken liggen het lijkt inclusief deken, absurd..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:18

Hmm denk niet dat mn baas dat leuk vind.. die gaat namelijk naast mij staan en mee praten.. vanmiddagben ik toen 'even' weggelopen, wat dingen gaan bijvullen etc, en toen ik zag dat ze bijna uitgepraat waren, kwam ik terug. had mn baas niet gemerkt, en ik had zoiets jij bent toch aan het praten met mn baas kan ik even weg hier :+

Had een klant vandaag, die bleef wel heel netjes, maar die had een collega.. die waren op huwelijksreis en zaten op deze vlucht :n

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:21

Nee dat is ook niet leuk. Familie wals daar kende ik een meisje van. Ze was 13 en ze heet Amél ff voor de duidelijkheid. De jongste daar was 5. Heftig gwn een meisje van 5...

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:23

Zoo.. Ik heb net te horen gekregen dat mijn oude leraar ook in dat vliegtuig zat... En het dus ook niet heeft overleefd...

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:25

drawerlover schreef:

Vleugel is van het verkeerde filmpje. Er is geen filmpje van het neerstorten zelf, enkel van de brokstukken op de grond.

Russen hebben absoluut geen reden om dit te doen.
Separatisten blijken het niet te kunnen (benodigde radarsysteem daar stuk).
Oekraïne kan het en kan heel goed dit vliegtuig verward hebben met die van Poetin (zat ong. uur verschil in qua overvliegtijd). En een dode Poetin hebben een aantal mensen (o.a. daar) wel baat bij.

Er wordt een heel smerig spelletje gespeeld, massamedia werkt ook als propagandamachine (want het is al wel degelijk oorlog) en alles op Rusland schuiven is het doel op dit moment. Laat je niet door je verdriet meeslepen, je geliefde krijg je niet terug, de opdrachtgevers hiervoor zal jouw gemis een worst wezen ook al zijn de mooie toespraken fijn nu. Rouw, herinner jullie mooie momenten samen, maar gooi die haat en woede aub in de kliko, want de enige die je daarmee straft ben je zelf.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:28

Weeh heftig. Tis hier in Limburg ook erg. 7 mensen in Limburg zijn eraan gestorven. 3 mensen uit helden (daar woon ik fk dicht bij) 2 uit Nederweert (woont familie van hele goede vrienden van ons) en nog 4 uit Maastricht (dat is wat verder van ons vandaan) en in Brabant op neerkant ons buurdorpje (ja we wonen op de grens van Limburg en Brabant) zijn dus ook 6 mensen gestorven waaronder me vriendin

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 00:28

drawerlover schreef:
Nee dat is ook niet leuk. Familie wals daar kende ik een meisje van. Ze was 13 en ze heet Amél ff voor de duidelijkheid. De jongste daar was 5. Heftig gwn een meisje van 5...

Ben jij Puck?