2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:18

vuurneon schreef:
Hoop doet leven en dat hoop ik echt!

Iedereen hoopt mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:24

vuurneon schreef:
Ik durf hier eigenlijk niet te reageren, maakt het gelijk zo echt. Het liefst steek ik mijn kop in het zand, maar dat kan en mag ook niet. Foto's gezien met de jongens in een prachtige zon toen niet wetende wat er zou gebeuren, vandaag foto's in de zon met jongens die ontbraken.... Dat is ronduit k*t.

Sterkte :(:)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:28

Jiwa schreef:
Heel wat pagina's erbij in dit topic, ik hoopte iets nuttigs te lezen, nieuwe tips of goed/slecht nieuws..

8 pagina's vol met 'ik denk dat..' 'Zou het niet kunnen zijn dat...' 'Zal ik wel of niet gaan helpen zoeken..'

Jammer.

Jiwa, voor nieuws kun je t beste op rtvu . nl kijken. Dit is een discussieforum, waar de feiten ook voorbij komen.

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:37

Amy77 schreef:
Jiwa schreef:
Heel wat pagina's erbij in dit topic, ik hoopte iets nuttigs te lezen, nieuwe tips of goed/slecht nieuws..

8 pagina's vol met 'ik denk dat..' 'Zou het niet kunnen zijn dat...' 'Zal ik wel of niet gaan helpen zoeken..'

Jammer.

Jiwa, voor nieuws kun je t beste op rtvu . nl kijken. Dit is een discussieforum, waar de feiten ook voorbij komen.

Meer speculaties en gedachtenspinsels dan feiten. :)

RoodZonnetje

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:53

Voor een opsomming van feiten is er de krant, voor het delen van meningen een forum. Ik kan me dan ook niet echt storen aan mensen die hardop meedenken over wat er gebeurd kan zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:57

Maar speculeren mag niet..en is respectloos.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:59

meer dan 10 pagina's erbij, maar nog niks..
Ik ben bang dat dit nog erg lang kan gaan duren :(

Het klinkt misschien raar, maar ik sta hier mee op en wordt er mee wakker. Ik kan het niet even uit mijn hoofd zetten.
Ik heb zo te doen met de nabestaanden..

Tja, ik ga er niet over speculeren. Daar vindt ik het nou niet echt het geschikste onderwerp voor..
Die mensen van de politie weten heus wel wat ze doen, als mensen tips hebben kunnen ze die beter daar heen mailen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:02

Jolliegirl schreef:
Maar speculeren mag niet..en is respectloos.

Wanneer is iets speculeren? Ik vind het juist heel menselijk dat mensen behoefte hebben hun ideeën/zorgen te uiten.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:12

minajtje schreef:
meer dan 10 pagina's erbij, maar nog niks..
Ik ben bang dat dit nog erg lang kan gaan duren :(

Het klinkt misschien raar, maar ik sta hier mee op en wordt er mee wakker. Ik kan het niet even uit mijn hoofd zetten.
Ik heb zo te doen met de nabestaanden..

Tja, ik ga er niet over speculeren. Daar vindt ik het nou niet echt het geschikste onderwerp voor..
Die mensen van de politie weten heus wel wat ze doen, als mensen tips hebben kunnen ze die beter daar heen mailen.

Nabestaanden? :=

Ik hoop elke dag weer mee. Jammer van alle speculaties weer, ik had weer hoop op nieuws na 10 pagina's, maar helaas.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:16

Oeps, foutje :o

Ik vindt dat speculeren over komen alsof het leuk is om te gaan onder zoeken wat er allemaal gebeurd is.
Ik weet wel dat dat niet zo bedoeld is maat toch..

Er zijn polities om dit soort dingen te onderzoeken. En ik vindt dat die hun werk goed doen in dit geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:29

Heino schreef:
Voor een opsomming van feiten is er de krant, voor het delen van meningen een forum. Ik kan me dan ook niet echt storen aan mensen die hardop meedenken over wat er gebeurd kan zijn.

Tot er te ver doorgedraafd word en vergezochte respectloze dingen worden geplaatst dan stoor ik me er wel aan (voor de rest met je eens)

Waar ik me ook aan stoor zijn reacties van "goh we lijken wel een stel detectives hihihi" misschien overdreven maar ik kan me daar echt aan ergeren... T is geen gezellig potje cluedo..

Maargoed. Als je nieuws wil weten over deze zaak zou ik rtv utrecht in de gaten houden. Voor de handigheid nog een keer de link:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/990021/ ... ulian.html

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 00:51

Mee eens :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 04:03

Ik lees net het verhaal over de gevonden kruizen bij Zeist. Bizar!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 05:27

Die kruizen zeggen me niets.
.die kunnen wel door iedereen neergelegd zij. Voor wat aamdacht of wat dan ook...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:16

07.22 uur: De politie heeft woensdagavond de tijdsinstellingen van de camera in Leersum nog een keer onderzocht. Eindconclusie zou zijn dat de camera een uur en zestien minuten voorloopt. Dat heeft mogelijk gevolgen voor de tijdlijn van gebeurtenissen.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:26

Jolliegirl schreef:
Die kruizen zeggen me niets.
.die kunnen wel door iedereen neergelegd zij. Voor wat aamdacht of wat dan ook...

Of zoals wij dat 'vroeger' deden om één van onze beesten te begraven

Maar ben heel benieuwd wat er uit komt over die kruizen :=

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:29

dat is echt een bizarre grap!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:33

was net op het nieuws, ze verwachten dat de 2 kruizen die bij elkaar lagen een grap waren van iemand.
en wie zei er hier in het topic 4 kruizen waar was dit op gebasseerd? hier hebben ze het namelijk niet over gehad en kan nergens terug gelezen worden.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:42

Mensen die die grap hebben gedaan mogen van mij ook wel de cel in...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:07

Het lijkt erop dat er uit deze vreselijke gebeurtenis toch nog 1 goed ding overblijft.....

PROVINCIE UTRECHT - De initiatiefnemers van de grote zoekacties naar de vermiste broertjes Ruben en Julian willen een landelijk netwerk van zoekvrijwilligers opstarten. De politie ziet zo'n organisatie wel zitten, zegt een politiewoordvoerder tegen RTV Utrecht.

Wanda van de Bovenkamp en Marc Satijn roepen al dagen vrijwilligers via Facebook op om mee te helpen zoeken naar de vermiste jongens. Tijdens die acties hebben ze gemerkt dat het nuttig is als de zogeheten burgerzoekers vooraf zouden zijn getraind.

"Nu hebben we in Doorn, Amerongen en het Limburgse Geulle en Neerweek te maken met veel bossen en glooiend landschap. Dat vergt een bepaalde zoekmethode", zeggen de initiatiefnemers tegen de Telegraaf.

POLITIE
De Nationale Politie staat niet afwijzend tegenover zo'n netwerk van zoekvrijwilligers, maar benadrukt net als de initiatiefnemers, dat alle zoekacties vooraf moeten worden gecoördineerd met de autoriteiten.

"Je kunt je voorstellen dat mensen zonder overleg onderzoeken kunnen verstoren of sporen kapot maken", zegt Rob Luijten van de Nationale Politie. "En het is natuurlijk zo dat als het resultaat heeft, we dan snel in actie kunnen komen."

Luijten zegt dat hij wel hoopt dat zo'n nieuw netwerk zal aansluiten bij technieken die al bestaan bij de politie, zoals Burgernet.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:09

En hier het nieuwe tijdsschema met de waarnemingen van de gsm van vader en camerabeelden:

http://www.nu.nl/binnenland/3475486/bur ... zeist.html

dat van die 4 kruizen heb ik ook nergens meer terug kunnen vinden. Ik heb degene die dat plaatste hier, erom gevraagd in dit topic..maar geen antwoord met bron nog.

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:53

Volgens mij waren het geen vier kruizen, maar was het het vierde neppe graf dat ze aantroffen. Stond gister op nu.nl dacht ik, maar kan het niet meer vinden.

Althans de vierde keer dat ze dachten een graf te hebben gevonden, maar dat het niet zo was. Iemand kan net zo goed een paar weken geleden zn hamster daar begraven hebben natuurlijk. Dan is er niet opzettelijk een nep graf gemaakt..

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:27

Ik weet al wel wat meer, maar mij geven ze ook beperkte informatie.

ik trek de conclusie eruit dat ze max tot tien km moeten zoeken vanaf de plek waar de man zich zelf om het leven heeft gebracht..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:28

Nou wat een grap zeg NOT :o. Zeker mensen die aandacht te kort komen ofzo :?
StalNollie schreef:
was net op het nieuws, ze verwachten dat de 2 kruizen die bij elkaar lagen een grap waren van iemand.
en wie zei er hier in het topic 4 kruizen waar was dit op gebasseerd? hier hebben ze het namelijk niet over gehad en kan nergens terug gelezen worden.

Waarom denk je dat Askim als ik vragen mag?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:30

Amy77 schreef:
En hier het nieuwe tijdsschema met de waarnemingen van de gsm van vader en camerabeelden:

http://www.nu.nl/binnenland/3475486/bur ... zeist.html

dat van die 4 kruizen heb ik ook nergens meer terug kunnen vinden. Ik heb degene die dat plaatste hier, erom gevraagd in dit topic..maar geen antwoord met bron nog.

Volgens mij heb ik het ergens gelezen op de fb van de zoekers