vuurneon schreef:Hoop doet leven en dat hoop ik echt!
Iedereen hoopt mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik durf hier eigenlijk niet te reageren, maakt het gelijk zo echt. Het liefst steek ik mijn kop in het zand, maar dat kan en mag ook niet. Foto's gezien met de jongens in een prachtige zon toen niet wetende wat er zou gebeuren, vandaag foto's in de zon met jongens die ontbraken.... Dat is ronduit k*t.
Jiwa schreef:Heel wat pagina's erbij in dit topic, ik hoopte iets nuttigs te lezen, nieuwe tips of goed/slecht nieuws..
8 pagina's vol met 'ik denk dat..' 'Zou het niet kunnen zijn dat...' 'Zal ik wel of niet gaan helpen zoeken..'
Jammer.
Amy77 schreef:Jiwa schreef:Heel wat pagina's erbij in dit topic, ik hoopte iets nuttigs te lezen, nieuwe tips of goed/slecht nieuws..
8 pagina's vol met 'ik denk dat..' 'Zou het niet kunnen zijn dat...' 'Zal ik wel of niet gaan helpen zoeken..'
Jammer.
Jiwa, voor nieuws kun je t beste op rtvu . nl kijken. Dit is een discussieforum, waar de feiten ook voorbij komen.
minajtje schreef:meer dan 10 pagina's erbij, maar nog niks..
Ik ben bang dat dit nog erg lang kan gaan duren
Het klinkt misschien raar, maar ik sta hier mee op en wordt er mee wakker. Ik kan het niet even uit mijn hoofd zetten.
Ik heb zo te doen met de nabestaanden..
Tja, ik ga er niet over speculeren. Daar vindt ik het nou niet echt het geschikste onderwerp voor..
Die mensen van de politie weten heus wel wat ze doen, als mensen tips hebben kunnen ze die beter daar heen mailen.
Heino schreef:Voor een opsomming van feiten is er de krant, voor het delen van meningen een forum. Ik kan me dan ook niet echt storen aan mensen die hardop meedenken over wat er gebeurd kan zijn.
StalNollie schreef:was net op het nieuws, ze verwachten dat de 2 kruizen die bij elkaar lagen een grap waren van iemand.
en wie zei er hier in het topic 4 kruizen waar was dit op gebasseerd? hier hebben ze het namelijk niet over gehad en kan nergens terug gelezen worden.
Amy77 schreef:En hier het nieuwe tijdsschema met de waarnemingen van de gsm van vader en camerabeelden:
http://www.nu.nl/binnenland/3475486/bur ... zeist.html
dat van die 4 kruizen heb ik ook nergens meer terug kunnen vinden. Ik heb degene die dat plaatste hier, erom gevraagd in dit topic..maar geen antwoord met bron nog.