Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:59

xTamara schreef:
Hm.. oke. Had er nog niets van meegekregen.
Hoe weten ze dat het met voorbedachte rade is geweest?

Omdat ze op camera's hebben kunnen zien dat hij haar al een tijdje in de gaten hield en ze won vaak aan de pokertafel. Althans dat staat in de krant.

Hij zit in de gevangenis in een cel alleen omdat ze bang zijn dat hij anders omgebracht wordt nog voor ze hem kunnen berechten. Ook zijn eten wordt nauwkeurig gecheckt.

In Peru en Amerika is Joran hot news

Vulina

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:08

Maar miste haar geld dan ook?? Dan nog vind ik het vreemd dat het precies 5 jaar na dato is..

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:16

russel schreef:
Dat wij willen dat hij een Peruaanse straf krijgt voor een daad in Peru begaan, maakt ons niet net zo slecht als Joran, dat zal wat zijn zeg...

Hij had beter moeten weten, deze jongen is een psychopaat, een koele moordenaar, die beraamd heeft zich te verrijken middels dit meisje....

Alleen......hij had net iets slimmer moeten zijn en een land met een uitwijzingsprogramma moeten uitkiezen....dom,dom,dom....maar hij is/was zo arrogant dat hij dacht er zo makkelijk van af te komen....denkende dat Chilie niet zou uitwijzen en dat is zijn ondergang.

Dat is iets wat hij verdient, je krijgt wat je verdient.

Een eerlijk proces krijgt hij wel, dat zal een snel proces zijn, want de daad is al bewezen....alles wat nu nog aan het licht komt, zal steeds meer tegen hem wijzen, wat zijn straf zwaarder zal maken, dus dat proces zal alleen nog maar in zijn nadeel gaan werken...

Heel de wereld kijkt mee, en wat ook weer heel oneerlijk is, HIJ krijgt privileges, want hij is een publiek persoon geworden, dat politiek gevoelig kan werken, dus hij zal niet tussen de gevangenen gezet gaan worden, dus toch een betere straf!!!

Knap dat je dat weet ;)

@ Sarabande: Oke, maar hij kan haar toch ook in de gaten hebben gehouden omdat hij haar leuk vond?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:16

Hij wordt alsnog goed in de gaten gehouden, krijgt het eten wat bewakers ook krijgen kip met rijst, zit bij 2 andere mensen in een cel complex vlakbij de directeur. hij heeft inderdaad gezegd naar aruba overgeplaats te willen worden zodat hij de precieze plek kan aangeven waar nathalie ligt begraven alleen de burgemeester van peru wilt hem ten alle tijden in de gevangenis van peru houden.
hij is nu ook beschuldigd voor moord en hier komt nog beroving bij aangezien het meisje haar spullen ook weg waren. ook worden de taxi schauffeurs veroordeeld voor het helpen van het weg komen van het eiland.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:18

xTamara schreef:
@ Sarabande: Oke, maar hij kan haar toch ook in de gaten hebben gehouden omdat hij haar leuk vond?

Het schijnt dat zij joran gevraagd heeft of hij vrijgezel was etc. dus zij zag hem wel zitten.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:19

BE_GENTLE schreef:
xTamara schreef:

Het schijnt dat zij joran gevraagd heeft of hij vrijgezel was etc. dus zij zag hem wel zitten.

Huh, terwijl ze lesbisch was? Hm.. Misschien was ze dan wel bi ofzo. Als dit natuurlijk waar is ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:21

Dit is wel bevestigd door mensen die daar aan de tafel hebben zitten pokeren.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:28

Videofilmpje waarop o.a. de cel van Joran te zien is.
Dit kan je toch serieus geen medemens gunnen, wat die ook uitgespookt heeft. Laat mij dan maar een watje zijn, ik vind dat Joran gestraft moet worden. Maar in de cel tot hij een jaar of 63 is (moet je jezelf dat eens proberen voor te stellen, alleen al....) in Aruba vind ik ook prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:28

xTamara schreef:
russel schreef:
Dat wij willen dat hij een Peruaanse straf krijgt voor een daad in Peru begaan, maakt ons niet net zo slecht als Joran, dat zal wat zijn zeg...

Hij had beter moeten weten, deze jongen is een psychopaat, een koele moordenaar, die beraamd heeft zich te verrijken middels dit meisje....

Alleen......hij had net iets slimmer moeten zijn en een land met een uitwijzingsprogramma moeten uitkiezen....dom,dom,dom....maar hij is/was zo arrogant dat hij dacht er zo makkelijk van af te komen....denkende dat Chilie niet zou uitwijzen en dat is zijn ondergang.

Dat is iets wat hij verdient, je krijgt wat je verdient.

Een eerlijk proces krijgt hij wel, dat zal een snel proces zijn, want de daad is al bewezen....alles wat nu nog aan het licht komt, zal steeds meer tegen hem wijzen, wat zijn straf zwaarder zal maken, dus dat proces zal alleen nog maar in zijn nadeel gaan werken...

Heel de wereld kijkt mee, en wat ook weer heel oneerlijk is, HIJ krijgt privileges, want hij is een publiek persoon geworden, dat politiek gevoelig kan werken, dus hij zal niet tussen de gevangenen gezet gaan worden, dus toch een betere straf!!!

Knap dat je dat weet ;)

Och Tamara, als je goed had bij gelezen, is dit door diverse psychologen, experts dus, al bevestigd en heeft Peru ook deze uitspraak gedaan nav een onderzoek door een pscholoog, dan is er ook een Nederlandse expert hierover aan het woord geweest. Kwestie van op de hoogte blijven als je uitspraken doet ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:36

Hij is de eerste nacht ook al niet goed doorgekomen en lijkt joran al redelijk depresief te zijn.. ik vind dit een redelijke cel trouwens hij heeft een bed met matras en zit alleen.

xTamara

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:38

@ Russel: Ik vind het knap dat een psycholoog weet dat iemand een moordenaar is.. Misschien moeten we die maar in gaan zetten bij moordonderzoeken.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:38

tja, het is maar wat je een redelijke cel vind. In Nederland zouden we het dierenmishandeling vinden als je er een hond in opsluit!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:39

Hij zit niet alleen, hij zit met een huurmoordernaar en nog een of ander figuur. Een daarvan zie je ook op dat filmpje.

Maar ik ben toch dolblij dat ik in een land leef wat anders met hun gevangenen omgaat:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:39

Zo is dat in die landen, dat wist hij van te voren, ook in Amerika is dit zo.

Ik vind dat hij in dat filmpje een blink in zijn ogen heeft die mij niet depressief over doet komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:40

xTamara schreef:
@ Russel: Ik vind het knap dat een psycholoog weet dat iemand een moordenaar is.. Misschien moeten we die maar in gaan zetten bij moordonderzoeken.

Weet je Tamara, een spycholoog heeft een universitaire opleiding gedaan. Die kan net zoveel weten als psychiaters. Is alleen op ander werkgebied werkzaam. ;)

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:41

russel schreef:
xTamara schreef:

Weet je Tamara, een spycholoog heeft een universitaire opleiding gedaan. Die kan net zoveel weten als psychiaters. Is alleen op ander werkgebied werkzaam. ;)

Dus kunnen zij precies aan iemand zien of diegene iemand vermoord heeft?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:41

xTamara schreef:

Ze hebben onderzoeken gedaad, ze hebben het niet uit hun duim gezogen.

LecyTinker schreef:
tja, het is maar wat je een redelijke cel vind. In Nederland zouden we het dierenmishandeling vinden als je er een hond in opsluit!

in nederland hebben we dezelfde cellen dan daar alleen iets luxer maar zeker niet groter.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:42

Heeft hij nu nog steeds dezelfde kleding aan :=
Totaal niet relevant maar het valt me op :)

Tamara, net ofdat ze zien en dan beslissen ja die label plak ik, ze doen dit aan de hand van gesprekken en testen :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:42

ThePast03 schreef:
Maar in de cel tot hij een jaar of 63 is (moet je jezelf dat eens proberen voor te stellen, alleen al....) in Aruba vind ik ook prima.

Zowel Natalee als Stefany kan zich dat inderdaad niet voorstellen.... 63 worden...

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:43

russel schreef:

Ik vind dat hij in dat filmpje een blink in zijn ogen heeft die mij niet depressief over doet komen.

Dat filmje is van de dag dat hij aankwam en toen had hij er dus nog geen nacht geslapen, je moet wel een beetje opletten. je geeft veel reactie´s maar je kijkt niet goed naar datums, tijden etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:44

Ja die kleren heeft hij nog aan, scheren heeft hij ook niet gedaan. Maar volgens mij is dat zo als je in voorarrest zit. Je mag wel douchen op verzoek, maar meestal doen ze dat niet....misschien zouden wij allemaal daar niet over na denken in zo een situatie.

ThePast03

IKbenEllen schreef:
Zowel Natalee als Stefany kan zich dat inderdaad niet voorstellen.... 63 worden...

Klopt, daarom vind ik ook dat Joran gestraft moet worden. Maar ik vind tegelijkertijd ook dat de mensenrechten niet geschonden mogen worden en dat gebeurd daar wel in Peru.
Dan is het nog humaner om hem gewoon de doodstraf toe te wensen.

xTamara

Ik zeg ook niet dat hun zo maar iets uit de lucht pakken. Ik zeg alleen dat ik heb knap vind dat hun van iemand kunnen zeggen dat hij/zij een moordenaar is. Volgens mij zeggen ze eerder dat de eigenschappen overeen komen met een moordenaar. Dat is iets anders dan een moordenaar zelf zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:45

BE_GENTLE schreef:
russel schreef:

Dat filmje is van de dag dat hij aankwam en toen had hij er dus nog geen nacht geslapen, je moet wel een beetje opletten. je geeft veel reactie´s maar je kijkt niet goed naar datums, tijden etc.

Het flimpje dat hij in de gevangenis aankomt, in zijn cel dus. Jij weet dus kennelijk niet welk filmpje ik bedoel, maar mijn reaktie is nav van het laatste filmpje wat nu op Youtube staat.... ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:45

ThePast03 schreef:
IKbenEllen schreef:

Klopt, daarom vind ik ook dat Joran gestraft moet worden. Maar ik vind tegelijkertijd ook dat de mensenrechten niet geschonden mogen worden en dat gebeurd daar wel in Peru.
Dan is het nog humaner om hem gewoon de doodstraf toe te wensen.

ze hadden hem ook bij de andere mensen kunnen zetten, dus vind dat hij nog goed behandeld word hoor. alleen had hij het daar geen dag overleefd vandaar dat ze hem appart houden. ook krijgt hij normaal eten en geen prut zoals anderen krijgen.