Cerilene_ schreef:PVV fanaten voelen zich bedrijgt door de ware woorden van sarabande en uit onmacht om inhoudelijk te reageren krijg je dit soort beschuldigingen.
Ik vind jouw post over "die criminele marokaantjes" erg racistisch en kwetsend voor mensen van die afkomst.
Ja er zitten gefrustreerde mensen tussen. Gefrustreerd door de dagelijkse negatieve behandeling en houding tegenover hen. En dat is logisch. Mensen dwingen om volledig te worden zoals "wij" (nog steeds vraag ik me af wat "de nederlander" en de nederlandse cultuur dan inhoud, maar daar geeft een G.W. uiteraard geen antwoord is. Het enige zinnige antwoord wat ik me kan verzinnen is dat Nl en nederlanders toleranter en opener zijn dan anderen, anders had een onbeduidend mini-landje nooit zo ver gekomen), maar ondertussen niets te doen om hen ook gelijke kansen te geven, waardoor ze ook daadwerkelijk een kant op zouden kunnen.
Hoe ik veel mensen over deze groep nederlanders hoor praten doet me pijn. Het zijn mensen hoor, mensen die niet minder waard zijn dan jij en ik, ook al heb ik toevallig blond haar. Mensen die net zoveel recht hebben op het uiten van hun identiteit, en vooral mensen die recht hebben op dezelfde kansen en op hetzelfde respect.
Dat zou een hoop meer opleveren dan schelden, schoppen, trappen, straffen en minachten.
Ik durf werkelijk te stellen dat als ik in hun schoenen stond, en ik de dagelijkse minachting en de uitsluiting had meegemaakt, die zij meemaken, ik ook niet vriendelijk en lief zou zijn.
Dachten daar maar eens wat meer mensen over na...
Uhh, zo praten ze in de media ook over die groep hoor.
Daar is nix discriminerends aan.Maar je hoeft maar met je vingers te knippen of je bent discriminerend en/of racistisch.
"Cerilene_" Conclusies over het privé leven van anderen die je niet kent?!
Gelezen in profiel.