Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:jeetje.. minuut stilte op museumplein in Amsterdam.. en je hoort gewoon mensen toeteren en praten enzo.. Dát snap ik dus niet, kan je nou niet 1 minuutje stil zijn..
_Irene11_ schreef:Christy__94 schreef:Z'n huis is nu ook al in beeld
Tsja dat vind ik wel een schending van de privacy.
Paintlinger schreef:Echt goed hoe jullie bijna alle media door het slijk halen......door het schokkende filmje op RTL heb ik me kunnen realiseren hoe vreselijk dit allemaal was!!
Bokkers mogen trouwens ook best wel een beetje aardig tegen elkaar blijven hoor........dat gehakketak is nergens voor nodig
_Irene11_ schreef:Nessah schreef:jeetje.. minuut stilte op museumplein in Amsterdam.. en je hoort gewoon mensen toeteren en praten enzo.. Dát snap ik dus niet, kan je nou niet 1 minuutje stil zijn..
Ja dat vond ik ookToon gewoon even respect.
kazary schreef:Overigens ben ik iemand die niet erg veel moeite heeft met bekend making van de naam van de man.
Moet hij maar normaal doen, dan had hij zijn naam ook niet in de media gehad.
Ik heb geen respect voor zulke lui, ook geen medelijden. Die grens voor respect en medelijden is hij voor mij heel veel te ver over gegaan.
Ik hoop dat hij ook meer straf krijgt dan een verklaring ontoerekenings vatbaar en een uurtje prullen prikken in het park.