Moniek schreef:faye schreef:Moniek, je weethelemaal niet wat je zou doen. Tuurlijk heb ik daar ook gedachten over, alleen als je iets traumatisch overkomt kun je zomaar heel anders reageren dan dat je van tevoren gedacht had!
ach kom op als jij beschuldigd word van de dood van je kind en je hebt niks gedaan dan doet ieder normaal mens er alles aan om het tegendeel te bewijzen.
Je gaat pas raar doen als je er wel wat van af weet maar eigelijk ook weet dat het een ongeluk was.
nee sorry ben het niet met je eens
Dan heb je zeker nog nooit iets traumatisch meegamaakt. Ik wel, en ik reageerde toch wel heel anders door shock dan ik van tevoren gedacht had. Knap, dat jij precies weet wat je zal doen als je kind weg is, want het kan nog steeds zo zijn dat de ouders er niet mee te maken hebben.[/quote]
daar weet je zelf niks van wat ik heb meegemaakt.
Er is geen een ouder op de wereld die echt om zijn kinderen geeft er niet alles aan zal doen om de waarheid boven tafel te krijgen!!
Daar is ouder liefde veel te sterk voor en ja dat kan ik wel zeggen omdat ik ouder ben en met mij vele andere.
Dat gevoel heb je pas als je zelf kinderen hebt.
En ik weet zeker als je 100 ouders dit zal vragen het allemaal met ja zullen beantwoorden.
Ik draai elke steen om op deze aarde om mijn kind terug te vinden!