Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:bron
dat stond 3 jaar terug in de krant dus geen bron maar ik kan onthouden
Citaat:De prognose is dat in 2040 de allochtone bevolking uit ruim 4,5 miljoen personen bestaat. Op de totale bevolking van 17 miljoen is dit 26%.
lies schreef:tita schreef:is niet alleen "zuivere buitenlanders" maar bij die 60% zitten ook alle "gemengde" kinderen
Gosh, wat erg zeg. Die van mij is ook gemengd. Eruit met dat kind..
Chubby schreef:horseyfries schreef:fatsoenlijk geïntegreerd worden in de samenleving.
Niet geintegreerd worden, maar integreren.. Dat is toch iets dat een 'bezoeker' zelf moet doen!? Zo niet, danwat mij betreft..
Moet jij eens in een streng islamitisch land in je bikini over straat gaan..
tita schreef:chevax schreef:Tita, je bent nu al twéé dagen bezig om je negatief uit te laten over buitenlanders en je wilt op geen enkele manier fatsoenlijk meediscusseren. Wat wil je nu bereiken? Want wat je nu bereikt, is dat ik (en ik denk met mij nog andere) je niet meer alleen ongenuanceerd vinden, maar ook zo langzamerhand redelijk rascistisch.
ach jij??? kan alleen maar op mij zeiken en omdat ik niet jouw mening heb ben ik rascistisch![]()
Goed jij kent me niet en weet niet hoe ik ben maar ik weet wel zeker dat ik meer buitenlanders heb gekend dan jij (alleen al op school ik zat op zo'n zognaamde zwarte school)
Goed maar jij laat je zeer negatief uit over wilders maar dan gaan we het ergens anders over hebben....
dus geen buitenlanders en intergratie
maar belasting of kinderen of geef zelf een ander onderwerp aan.
oja je hoeft niet te reageren hoor, laat mij in mijn waarden doe ik bij jou ook
Chubby schreef:integreren.. Dat is toch iets dat een 'bezoeker' zelf moet doen!? Zo niet, danwat mij betreft..
turbotinker schreef:[
Buiten dat!!!!
Ik vind het nogal grof en gewaagd van tita om te zeggen dat ze in nederland geboren kinderen nog steeds als allochtoon beschouwt!
Die mensen zijn hier geboren,hebben een nederlands paspoort en groeien op in nederlandse culturen....wat moeten ze nog meer doen om als een nederlander te volstaan volgens jou tita?!
tita schreef:chevax schreef:Tita, je bent nu al twéé dagen bezig om je negatief uit te laten over buitenlanders en je wilt op geen enkele manier fatsoenlijk meediscusseren. Wat wil je nu bereiken? Want wat je nu bereikt, is dat ik (en ik denk met mij nog andere) je niet meer alleen ongenuanceerd vinden, maar ook zo langzamerhand redelijk rascistisch.
ach jij??? kan alleen maar op mij zeiken en omdat ik niet jouw mening heb ben ik rascistisch![]()
Goed jij kent me niet en weet niet hoe ik ben maar ik weet wel zeker dat ik meer buitenlanders heb gekend dan jij (alleen al op school ik zat op zo'n zognaamde zwarte school)
Goed maar jij laat je zeer negatief uit over wilders maar dan gaan we het ergens anders over hebben....
dus geen buitenlanders en intergratie
maar belasting of kinderen of geef zelf een ander onderwerp aan.
oja je hoeft niet te reageren hoor, laat mij in mijn waarden doe ik bij jou ook
turbotinker schreef:lies schreef:
Gosh, wat erg zeg. Die van mij is ook gemengd. Eruit met dat kind..
Buiten dat!!!!
Ik vind het nogal grof en gewaagd van tita om te zeggen dat ze in nederland geboren kinderen nog steeds als allochtoon beschouwt!
Die mensen zijn hier geboren,hebben een nederlands paspoort en groeien op in nederlandse culturen....wat moeten ze nog meer doen om als een nederlander te volstaan volgens jou tita?!
Lenn schreef:Chubby schreef:integreren.. Dat is toch iets dat een 'bezoeker' zelf moet doen!? Zo niet, danwat mij betreft..
Wat is dat 'gewave' verdomme voor een kleuterklas mentaliteit?!
Chubby schreef:integreren.. Dat is toch iets dat een 'bezoeker' zelf moet doen!? Zo niet, danwat mij betreft..
Justy schreef:turbotinker schreef:[
Buiten dat!!!!
De definitie van allochtoon is dat het een persoon betreft die zelf in het buitenland is geboren óf buitenlandse ouders heeft. Is gewoon de definitie van het CBS en dus niet grof. De term heeft alleen een nogal nare bijsmaak gekregen. En daar profiteert Wilders dan weer van.
Ronja schreef:Pff in het Nederland dat er nu is, met de instelling die zoveel mensen nu hebben... wil IK niet eens in integreren!
Laat staan de gemiddelde allochtoon, of de gemiddelde moslim, die zich ook nog eens aangesproken kan voelen door bepaalde rechtse stemmen...
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.
Ik dacht dat juist Nederland dat wel begrepen zou hebben inmiddels, maar ik kon er niet verder naast zitten...
turbotinker schreef:Dit is geen negatieve onliner maken dit is een vraag.
Volgens jou wil Wilders de Islam niet uitroeien.[schreef je in een stuk een pagina terug]
Dus mijn vraag is voor de hand liggend;
Waarom zegt hij dan zoiets op tv,als hij het niet wil,volgens jou?
Dat is dus geen negatief licht op hem werpen,maar een normale vraag naar jou.
Bovendien ben ik het niet met de beste man oneens,maar ik vindt niet dat hij het had mogen roepen.
Overigens ben ik het ook niet 100% met hem eens hoor,maar hij heeft wel goeie dingen.
tita schreef:is niet alleen "zuivere buitenlanders" maar bij die 60% zitten ook alle "gemengde" kinderen
tita schreef:Maar zo is dat wel je bent een allochtoon als een van de ouders buitenlands zijn.................................en mensen die bepaalse tradities willen voortzetten vindt Wilders te erg voor de samenleving
Mijn Turkse vriendin (30 jr) is zwanger van Achmet (zijn getrouwd voor Nederlandse wet en MOSLIM wet) nou regel 1 de moslim-wet geldt niet in Nederland maar voor hun is die belangrijker dan de Nederlandse wet.
Okay ze spreken allebei vloeiend Nederlands alleen spreken ze het nooit en hun kindje gaat naar een islamitische school.
Vinden jullie dit goed? een goede integratie.......terwijl ze beide in Nederland zijn geboren
chevax schreef:Zoals er ook weinig SGP-ers zijn die zullen trouwen met iemand die geen of een ander geloof aanhangen. Zo'n meisje wordt zo'n beetje gedwongen om bijna ieder jaar een kind te krijgen, want dat houdt de ouderling wel in de gaten (en voor mensen die gaan roepen dat ik nu generaliseer; dit is wat we nu steeds over buitenlanders doen).