Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
princequillo schreef:Ja maar ik vind dat persoonlijk gewoon niet de oplossing. Het grotendeel van het land is al van de Palestijnen afgenomen. Om het dan door te geven naar een andere internationale organisatie is toch helemaal niet eerlijk, althans, zo zie ik het zelf.
Als je dan Netanyahu en co kunt overhalen om zich terug te trekken, waarom zijn dan grotendeels de Westerse leiders degene die wel even bepalen wie het overneemt? Het ìs ons land niet.
Uiteraard staat het iedereen hier vrij om daar anders over te denken natuurlijk.
Nikass schreef:princequillo schreef:Ja maar ik vind dat persoonlijk gewoon niet de oplossing. Het grotendeel van het land is al van de Palestijnen afgenomen. Om het dan door te geven naar een andere internationale organisatie is toch helemaal niet eerlijk, althans, zo zie ik het zelf.
Als je dan Netanyahu en co kunt overhalen om zich terug te trekken, waarom zijn dan grotendeels de Westerse leiders degene die wel even bepalen wie het overneemt? Het ìs ons land niet.
Uiteraard staat het iedereen hier vrij om daar anders over te denken natuurlijk.
Nee ik vind het ook geen oplossing. Westelijke Jordaanoever en Gaza moet gewoon aan de Palestijnen worden gegeven.
Internationale gemeenschap kan hooguit helpen met opbouwen van het land en democratisch bestuur.
princequillo schreef:Ja maar ik vind dat persoonlijk gewoon niet de oplossing. Het grotendeel van het land is al van de Palestijnen afgenomen. Om het dan door te geven naar een andere internationale organisatie is toch helemaal niet eerlijk, althans, zo zie ik het zelf.
FiveSports schreef:Internationale gemeenschap zou bescherming moeten bieden tegen de wandaden van Israël... Denk dat het heel naïef is om aan te nemen dat Israël zich ooit zomaar weer aan de grenzen zal gaan houden.
Al denk ik dat een internationale macht daar ook niet veilig is, als je kijkt hoeveel VN doden er nu al zijn, als je kijkt naar de journalisten die al vermoord zijn, als je verder terug kijkt naar het verleden. Britse en Amerikaanse soldaten zijn daar ook niet veilig.
[ [url=m/h35Z3k.jpg]Image[/url] ]
https://www.france24.com/en/live-news/2 ... ed-in-gaza
Exitium schreef:De VS erkent het strafhof niet, dus nee. Los daarvan is het IS bedoeld voor vervolging van oorlogscriminelen e.d., niet voor dit soort zaken.
Popstra schreef:Dat had ik in het begin al eens in dit topic vermeld. Er waren even voor 7 okt best wat demonstraties tegen netanjahu omdat er wetten gewijzigd gingen worden. Men ging weer terug naar het jaar kruik zeg maar.
Vrouwen geen rechten enz..
Popstra schreef:Dat had ik in het begin al eens in dit topic vermeld. Er waren even voor 7 okt best wat demonstraties tegen netanjahu omdat er wetten gewijzigd gingen worden. Men ging weer terug naar het jaar kruik zeg maar.
Vrouwen geen rechten enz..