Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 01:04

Ach, er zijn zelfs mensen die in haar ogen (ingezoomd) een man denken te zien.
Ik zie het echt niet. Soms willen mensen gewoon te graag.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:05

Ik zie het echt niet :n

biggirl

Ik denk door de kreuken in de jas en regen en slecht licht dat het ergens op iets lijkt maar waarschijnlijk niks is

Ik zie het namelijk ook niet

Daphne__

Ik zie juist iemand net boven het linker roze streepje... Zie ook duidelijk ogen, neus en mond. Maargoed je hersenen kunnen je goed voor de gek houden...

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:06

biggirl schreef:
Ik denk door de kreuken in de jas en regen en slecht licht dat het ergens op iets lijkt maar waarschijnlijk niks is

Ik zie het namelijk ook niet

Precies dat, in hoeverre weerspiegelt zo'n natte jas uberhaupt iets?? Volgens mij is het gewoon de combinatie van kreukels, nat en licht wat je ziet en is er geen weerspiegeling van wat dan ook te zien.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:07

Precies op een gegeven moment zie je gewoon wat je 'wilt' zien. je kan jezelf zo makkelijk voor de gek houden

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:07

Ik denk dat ik zie wat jullie bedoelen, maar phoe om daar een man met een geweer van te maken heb je idd een flinke dosis fantasie nodig, ik zag het pas na de foto met de pijl en zelfs toen duurde het nog even. Oogt voor mij gewoon als een vouw in de jas. Zag ondertussen wel een ander gezicht op de foto, maar dat is gewoon een speling van het licht en absoluut geen weerspiegeling.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:08

Ik lijk zelfs een ding te zien aan de achterkant vrachtwagen waaraan je het doek omhoog kunt doen, het is of hij net achter de vrachtwagen staat dus. En haar onder dwang beveelt Iers te doen. Maar get kan zeker een mind ding zijn.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:09

Nou dat is het denk ik inderdaad. Doordat je zo enorm focust lijk je gewoon van alles te zien. Links zie ik dus weer helemaal niks. Het zijn gewoon je hersenen die je ernstig voor de gek houden denk ik.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 12-10-17 01:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:10

Hoe dan jongens ?! :') Worden jullie nou allemaal gek haha

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:11

Ohja ik zie nu wat jullie beiden bedoelen, maar van beide denk ik niet dat het een weerspiegeling is maar gewoon de lichtinval op een natte gekreukte jas..

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:12

dat denk ik eerlijk gezegt ook hoor.. maar ik zou het kunnen zien

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:13

Als iemand op klaarlichte dag Anne met een pistool onder schot hield tijdens die selfie op een kruispunt,dan was dat toch zeker iemand opgevallen ??
Ik zie echt niks in die jas,behalve de weerspiegeling van een stoplicht.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:16

Tivoli schreef:
Als iemand op klaarlichte dag Anne met een pistool onder schot hield tijdens die selfie op een kruispunt,dan was dat toch zeker iemand opgevallen ??
Ik zie echt niks in die jas,behalve de weerspiegeling van een stoplicht.

Ook dat! Je kunt je met dit soort dingen echt helemaal gek maken.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:33

Ik neem aan dat de politie de middelen heeft om aan de hand van de foto te kunnen bepalen of er inderdaad een silhouet te zien is.
Ik zie wat jullie bedoelen en vind het super smakeloos dat ik op deze manier naar de foto heb zitten kijken, maar zie er inderdaad nu ook een man met een pistool in. Maar ik geloof ook in freud en heb vertrouwen in de csi skills van onze autoriteiten.
Deze foto hier analyseren vind ik passen in het rijtje van incidenten als 'lichtpuntje'/sensatie vloggers die zich middels hun twitter profiel profileren als journalist/iedereen die vandaag niet opgeroepen werd en toch in de auto naar Zeewolde stapte"

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 01:39

Het wordt sowieso steeds gekker. Eerst was het nog een man met telefoon en nu opeens met een pistool? :?

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:42

Het enige wat ik zie in ‘de man met het pistool’ is dat het haar eigen arm is die weerspiegelt. ze maakt immers met haar rechter arm de selfie...:

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 02:18

Over welke foto hebben jullie het? Ik kijk naar haar selfie en kan hier echt niks anders van maken dan een selfie.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 02:57

Je moet een beetje fantasie hebben.

Ik zie wel "iets" maar ik geloof er niet in. Het is imo een reflectie van de jas regen en flits

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 02:59

Ik woon in Zeewolde, werk op dit moment nachtdienst midden in het gebied (op een perceel aan de Bosruiterweg te Zeewolde). Het is zo ontzettend bizar... Ik ken de verdachte M.P. trouwens ook, alleen van naam en gezicht, van vroeger, je weet wel; uit het dorp... Zo ontzettend vreemd, bizar en luguber dit.

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 03:51

Jeetje, dit is mijn 3e nachtdienst en eindelijk heb ik alle pagina's bijgelezen! met de dag verlies je toch hoop dat ze levend gevonden word... mijn gedachte zijn bij haar familie, vriend en vrienden, ik hoop dat ze maar snel gevonden mag worden zodat er eindelijk duidelijkheid is... hoe vreselijk het ook af kan lopen.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 05:31

Kunnen we dit topic als een van de weinige op internet die nog vrij is van dit soort bullshit van idioten ook zo laten?
Het is al erg genoeg allemaal en het is jammer maar waar: de opsporingsdiensten hebben genoeg materiaal en mensen in dienst die zo'n foto helemaal uitpluizen. Incl. verhoudingen.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 06:43

Zo'n topic is toch juist ook bedoelt om erover te praten en dat mensen hun gevoelens en/of ideeën kunnen uiten. Ik denk dat niemand hier het doel heeft om zich beter voor te stellen dan de mensen die hiervoor zijn opgeleid. Misschien ook de berichten lezen, meermaals is door ieder aangegeven dat dit ook maar een eigen 'waanbeeld' zou zijn. Niemand die zichzelf nu hier neerzet als betweter.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 06:47

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 06:55

Ik woon een paar kilometer bij dat kruispunt vandaan. Maar dat kruispunt is zo druk zeker rond de spits dat als ze daar echt onder schot werd gehouden dat echt wel opgevallen was. Er staan daar altijd auto's en fietsers voor stoplichten te wachten. Het is echt geen plek waar je iemand onder schot kunt houden zonder dat er getuigen zijn.