Amyyy schreef:Ik heb hier nog niet gereageerd, maar wel meegelezen en alles gevolgd.
Wat ik me af vraag, hoe kan zoiets gebeuren? Ik kan er echt serieus met mn hoofd niet bij. Maar vooral veel vragen. Gedragen die terroristen zich niet verdacht? Dat ze niet opvallen? Schijnbaar niet? (bijvoorbeeld in Parijs, hoe kom je een concertzaal binnen? Je ticket moet gescand worden, of zijn ze gewoon naar binnen gerend? Maar de bewaking dan?) En ook, hoeveel schade moet er geweest zijn als al die 5 koffers wél in de auto hadden gepast? Wat als Salah niet opgepakt was, hoe was de aanval dan geweest? Verder uitgewerkt, met nog meer slachtoffers?
En ook van het bericht dat er gister iemand is opgepakt met ver gevorderde plannen voor nog een aanslag, hoeveel meer plannen worden er dan nog gemaakt?
Ik vind het wel goed dat iedereen zo oplettend is, maar over een paar weken zwakt dat af en dan is het gewoon wachten op een nieuwe aanslag, in of Nederland of Duitsland.
Tja, hoe kan zoiets gebeuren
je loopt met je bomgordel het vliegveld op en als iemand er wat van zegt laat je hem ontploffen. En als je niet aangesproken wordt door de marechaussee dan laat je hem ook ontploffen.
En in Parijs, je ticket moet gescand worden ja, maar mensen die geen moeite hebben om een kalasjnikov te bedienen hebben denk ik ook geen moeite met schijt aan het ticket te hebben. Of ze kopen er wel een, geld is over het algemeen geen probleem en als je jezelf toch opblaast maken die paar tientjes ook niet meer uit 
Maar ik kan er met mijn hoofd ook niet bij hoe je mentaal in staat bent zoiets te doen