Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ja dat heb ik ook PVDA, VVD en D66 ik denk dat Diederik zon ploeg prima bij elkaar kan houden. Zet Rutte maar op BZ altijd goed zon lachende vertegenwoordiger van ons land in het buitenland![]()
ceasario schreef:[
Inderdaad moet men snel heel veel kinderen gaan maken zodat de ouderen over 40 jaar nog te eten hebben.
.Citaat:Volgens Statline, de databank van het CBS zijn er in 2011
ongeveer 13,15 miljoen mensen 18 jaar of ouder
ceasario schreef:Winged schreef:Hier ook, maar ik hoef Diederik niet persee als MP.
Ik wel..nl. die heeft internationale ervaring echt met de slechte van deze aardbol.
Air schreef:Voor als je graag een jointje rookt:
''STEM VANDAAG DE WIETPAS WEG! Dus: PvdA, SP, GroenLinks, D66, Partij vd Dieren, Piratenpartij, 50+''(Daarnaast is de Wietpas natuurlijk gewoon flauwekul wat alleen maar geld heeft gekost en kost)
chevax schreef:Moet iedereen hier nu een lijstje gaan plaatsen met wat de uitgaven zijn en hoe men dit geld heeft verdiend? Beetje flauw en onnodig persoonlijk. Wie weet heeft purny 18 jaar lang lege flessen gespaard, kan ze gewoon erg goed met geld omgaan, heeft een erfenis gekregen, vliegt zwart, vliegt niet en zwemt graag, spaart veel, plakt zich suf aan zegeltjes (bestaat dat eigenlijk nog?), heeft een wietplantage aan huis (oké, dat is dan wat minder...), of wat dan ook... In ieder geval veel plezier in NY!