Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:35

Moderatoropmerking:
Gaat het gezellig hier? Kunnen we aub op een normale en respectvolle wijze een discussie voeren? De persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden, als je iets uit te vechten hebt, gebruik daar maar de pb-knop voor, maar verziek daarmee aub niet een topic voor iedereen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:38

Ik trek me terug uit de discussie, heb geen zin in achterbakse persoonlijke aanvallen omdat ik geen aanhanger ben van het koningshuis.

Billy

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:45

Je hoeft geen aanhanger te zijn, maar je hoeft ook weer niet respectloos om je heen te slaan in een topic als dit...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:46

Dit topic gaat ook niet meer over Friso en die lawine.Steeds lees ik bij,miss. is er iemand die nieuws heeft gevonden over Friso,kom je hele pagina's tegen die nergens over gaan.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:49

Billy schreef:
Je hoeft geen aanhanger te zijn, maar je hoeft ook weer niet respectloos om je heen te slaan in een topic als dit...

joh, jij vind het dan misschien respectloos om een mening te hebben over het imago van een bekende nederlander (aan gezien niemand hier ze persoonlijk kent); ik vind het knap respectloos om iemand persoonlijk aan te vallen die deelneemt aan een discussie.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:52

En dat is nu juist het punt, dit topic is geen discussie topic maar een topic met nieuws over en betrokkenheid/deelname voor Prins Friso en zijn familie.
Laatst bijgewerkt door fargo op 27-02-12 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:56

einde discussie wellicht?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:56

sallandval schreef:
Cheytjuh schreef:
Friso kan er weinig aan doen dat zijn opa een SSer is geweest, niemand kiest de familie uit waar hij/zij in geboren wordt. Dus je blindstaren op fouten uit het verleden is ook een beetje achterhaald. PVV maakt deze fouten bewust en in hun huidige loopbaan.

Maar de 'fouten' tijdens WO2 waren toch ook bewust en binnen de loopbaan? Daar is nooit zo'n heisa om geweest. Waarom is het dan bij royalty geen probleem maar bij een burger wel? Bovendien heeft de PVV nog geen enkel mens fysieke schade aangericht zover ik weet.

maargoe wat mij betreft back on topic!

Geen heisa? Ze waren ten eerste al getrouwd VOOR de WOII, maar ondanks dat de oorlog nog niet was uitgebroken sprak "heel" Nederland er schande van.

Wat wel zo is, is dat nu oa internet ervoor zorgt dat nieuws zich sneller verspreid en mensen sneller hun mening (anoniem) durven te geven, waardoor reacties weleens escaleren.

Citaat:
Er ontstond veel ophef over de verloving die op 8 september 1936 officieel bekendgemaakt werd. De ophef ontstond niet zozeer om het feit dat Bernhard van Duitse afkomst was, maar wel omdat hij lid was van de Schutztaffel (SS): de militaire elite-eenheid van de Nazi’s. Ook had Bernhard persoonlijk briefcontact met Hitler. De Tweede Wereldoorlog was nog niet uitgebroken, maar deze feiten zorgden toch voor grote onrust.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 27-02-12 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:57

Ik spreek tenminste iemand aan die zich kan verdedigen, op zijn eigen daden. Jij valt iemand aan die in coma ligt op de daden van zijn opa....
Dat vind ik veel erger, zeker van imand die zich psycholoog, trainer en docent noemt. Daar mag je wel wat meer van verwachten lijkt me, alleen al uit hoofde van normen en waarden die de genoemde beroepen met zich mee zouden moeten brengen.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:57

gohya schreef:
Dit topic gaat ook niet meer over Friso en die lawine.Steeds lees ik bij,miss. is er iemand die nieuws heeft gevonden over Friso,kom je hele pagina's tegen die nergens over gaan.

Helemaal mee eens..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:05

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:06

Billy schreef:
Ik spreek tenminste iemand aan die zich kan verdedigen, op zijn eigen daden. Jij valt iemand aan die in coma ligt op de daden van zijn opa....
Dat vind ik veel erger, zeker van imand die zich psycholoog, trainer en docent noemt. Daar mag je wel wat meer van verwachten lijkt me, alleen al uit hoofde van normen en waarden die de genoemde beroepen met zich mee zouden moeten brengen.

Waar val ik het slachtoffer aan dan? Ik geef aan dat ik vind dat men hier op het forum niet moet zeuren over het al dan niet goed zijn van de wens om meer te weten en ik geef aan waarom.

In tegenstelling tot jouw verbitterde reacties op mij. Schijnbaar triggeren mijn woorden iets in je maar dat zegt toch echt meer over jouw gedachten dan over mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:08

Ik snap even niet je mededeling dat hij kleinzoon van een SSer is...wat bedoel je daarmee? Moeten we de pek met veren klaar gaan zetten?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:09

Jongens.

Hoe is het met Friso? :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:10

Volgens mij zijn er een paar die willen dat dit topic op slot gaat.Gewoon doorgaan hoor.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:11

...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:13

Met puntjes heb je niet veel te vertellen...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:14

Verbitterde reacties? Nee hoor, ik vind het gewoon respectloos dat iemand in een topic als dit wild om zich heen gaat slaan richting koningshuis, en gelijk de halve wereldgeschiedenis meeneemt...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:15

Er valt weinig te vertellen,want er is geen nieuws over Friso.
Toch?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:17

russel schreef:
Met puntjes heb je niet veel te vertellen...

Klopt, heb ik ook niet! Heb namelijk geen nieuws over Friso.

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:19

Het wordt de hoogste tijd dat dit topic op slot gaat. Het dreigt voor de zoveelste keer hier op bokt een reltopic te worden en dat is, zeker in dit geval, respectloos.
Er is nu mediastilte gevraagd en het lijkt dat de media daar idd gehoor aan geeft, laten wij dat hier ook doen en het topic beëindigen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:20

mee eens.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:21

Topic hoeft helemaal niet op slot,als iedereen nou pas reageerd als er weer nieuws is?
En sowieso on-topic blijft.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:21

Ik hoop dat we gewoon te horen krijgen dat het beterd. Dat hoop ik voor iedereen wanneer zei iets erg meemaken :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:22

Zo denk ik dat hij eind deze week wakker gaat worden.
Laten we het hopen,dan weten de doktoren ook wat meer over hem.