Ik heb mazzel dat mijn pa daar zit. Die kan me meer vertellen.
Voor zover hij dingen mag vrijgeven natuurlijk. Maar wat betreft mijn paard is het wel prettig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:ik blijf het ook raar vinden dat er niet uit voorzorg veiligheidsmaatregelen zijn getroffen voor de hulpverleners.
zag afgelopen week ook iemand op tv die daar op inging en dat werd een beetje goed gepraat met dat het ook lastig werken was en dat
je maar een half uur met zuurstof kunt werken enz. maar in zo'n geval is het toch veiligheid voor alles lijkt mij.
stef schreef:loulou schreef:ik blijf het ook raar vinden dat er niet uit voorzorg veiligheidsmaatregelen zijn getroffen voor de hulpverleners.
zag afgelopen week ook iemand op tv die daar op inging en dat werd een beetje goed gepraat met dat het ook lastig werken was en dat
je maar een half uur met zuurstof kunt werken enz. maar in zo'n geval is het toch veiligheid voor alles lijkt mij.
men klaagt nu al dat hulpverlening traag op gang kwam. Als ze hele beschermende pakken aan hadden moeten doen hadden ze nog later geweest en hadden mensen daar weer over gaan zeuren.
Dus tja... wat wil men nou?
Jans schreef:stef schreef:
men klaagt nu al dat hulpverlening traag op gang kwam. Als ze hele beschermende pakken aan hadden moeten doen hadden ze nog later geweest en hadden mensen daar weer over gaan zeuren.
In dit soort situaties zoekt men helaas altijd wat om op te zeikenik denk dat het voor ons nu gewoon afwachten is tot die testresultaten bekend zijn.. toch?
stef schreef:loulou schreef:ik blijf het ook raar vinden dat er niet uit voorzorg veiligheidsmaatregelen zijn getroffen voor de hulpverleners.
Rinske schreef:Inderdaad, bedrijf is officieel in staat van beschuldiging gesteld. Ze gaan nu onderzoeken of de controles door de gemeente wel goed zijn uitgevoerd.
RhealLover schreef:Denk toh echt niet dat de schuld alleen bij het bedrijf ligt! De gemeente is laks in het uitvoeren van controles op bedrijven, er zijn meerdere bedrijven die stoven hebben waarvoor ze geen vergunning hebben, geloof ook dat chemiepak daar een van is, tja fout van het bedrijf maar grotere fout van de gemeente die bedrijven de kans geven om de fout in te gaan.