Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:krijgt nu heel bokt over dr heen...
maar persoonlijk hoop ik dat dat kind zo hard ergens crasht ofzo met die boot...
of dat er haar iets heel ergs gebeurt...
dat kind is gewoon niet goed wijs evenals de ouders niet
Sandka schreef:Wat ik mij dan afvraag; wie betaald al die begeleiding die Laura onderweg krijgt? In alle haves/stop of rustpunten, zijn dat allemaal vrijwilligers die ook zo graag willen dat laura haar record maakt... doubtful
slimmerik schreef:Sandka schreef:Wat ik mij dan afvraag; wie betaald al die begeleiding die Laura onderweg krijgt? In alle haves/stop of rustpunten, zijn dat allemaal vrijwilligers die ook zo graag willen dat laura haar record maakt... doubtful
Ze wordt zwaar gesponsord. Ze heeft een superteam achter zich staan. En werkelijk not done om haar allerlei ellende toe te wensen. Kind is 10x volwassener als dergelijke mensen imo.
Is dit jaloersheid of iemand iets misgunnen? Onvoorstelbaar ... echt!!
Citaat:Onderzoek in o.a. de USA heeft aangetoond dat kinderen die het onderwijs thuis of elders via Wereldschool volgen, zijn later meestal bovengemiddeld succesvolle burgers, zowel privé als in hun werk
Jildau schreef:Waarom kan Laura niet gewoon wachten tot ze haar middelbare school fatsoenlijk heeft afgerond en in ieder geval een diploma heeft? En fatsoenlijk haar pubertijd door is gekomen met vriendinnen etc en niet in haar uppie midden op de oceaan.
slimmerik schreef:Er zijn tientallen Nederlandse kinderen die de wereldschool volgen momenteel... dus waarom Laura niet?
edit:Citaat:Onderzoek in o.a. de USA heeft aangetoond dat kinderen die het onderwijs thuis of elders via Wereldschool volgen, zijn later meestal bovengemiddeld succesvolle burgers, zowel privé als in hun werk