lottehorse schreef:Is er ook een petitie Voor het Rookverboddan ga ik daar namelijk even stemmen!
Niet nodig, dat verbod is opgelegd door Europa en komt er echt wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lottehorse schreef:Is er ook een petitie Voor het Rookverboddan ga ik daar namelijk even stemmen!
IKbenEllen schreef:Hoezo vertraging, 1 juli ligt al even vast hoor.
En de verwachting van wie, van de betuttelingspartij?
Sim0ne schreef:Volgens mij is er ook geen sprake van vertraging. 40.000 banen op de tocht, als er in Engeland 900 pubs sluiten, zouden dat er in NL ongeveer 300 zijn. In 300 cafe's werken toch geen 40.000 mensen?
IKbenEllen schreef:In de tabak werken natuurlijk wel meer mensen als alleen in de horeca, neem bv al bedrijven die die sigarettenautomaten vullen, maar 40.000 lijkt me ook een tikkeltje (understatement) overdreven.
Chiqa schreef:Nakisha schreef:(En nee, dit is niet snerend, onvriendelijk of sarcastisch bedoeld... gewoon een vriendelijke reactie)
Ga dr ook niet vanuit dat die opmerkingen hier in dit topic nog plaatsvinden dus je toevoeging was niet nodig geweest.
Chiqa schreef:heb je ervoor gestudeerd dat je zon uitspraak kan doen? Interessant!
IKbenEllen schreef:EFFE offtopichadden jullie zaterdag Koefnoen gezien, met Mabel die Wiki ging zitten veranderen
had GEEN relatie met Klaas Bruinsma
En toen die fiets met kenteken
![]()
Sorry hoor
loveyoutoo schreef:Je spreekt jezelf tegen Chiqa
Chiqa schreef:loveyoutoo schreef:Je spreekt jezelf tegen Chiqa
lekker he zo'n peukie, maar waarom spreek ik mezelf tegen?
ik waardeer het juist dat ze aangaf dat ze geen sneer gaf,
waarmee staat dat in vergelijking tot de uitspraak van Onedesire
die als een of andere beroeps econoom een uitspraak doet?
Vertel...want ik sta wel voor enog kritiek open als dit vriendelijk wordt gevraagt.
IKbenEllen schreef:waar ben ik niet vriendelijk geweest dan, buiten het antwoord de vraag welke tijdschriften ik lees?
Chiqa schreef:o jij bent verschrikkelijk vriendelijk geweest alleen houd ik persoonlijk niet zo van mensen
die weinig constructief zijn.
loveyoutoo schreef:Jij zegt dat je niet meer verwacht dat er in dit topic sarcastische opmerkingen worden gemaakt. Maar daarna maak jij zelf een sarcastische opmerking
Britty schreef:Krijg ik het waarschijnlijk echt heel erg druk!
Chiqa schreef:IKbenEllen schreef:waar ben ik niet vriendelijk geweest dan, buiten het antwoord de vraag welke tijdschriften ik lees?
o jij bent verschrikkelijk vriendelijk geweest alleen houd ik persoonlijk niet zo van mensen
die weinig constructief zijn.
Hoorde net een verhaal van een collega van me die in St parks zijn geweest (Belgie)
maar weer met dezelfde vaart naar huis zijn gegaan, omdat ze niet op de hoogte waren van het rookbeleid daar.....
Britty ik heb ergens gelezen (Bron krijgen jullie nog tegemoed) dat er in Nederland al een eerste kroeg
heeft gefaald met het rookverbod;
het ging om een kleine gemeente, volgens de alle beloftes zou het volstromen met niet rokers na de afroep om de test uit te voeren; echter.....ze konden een kanon afschieten dus hebben ze het bord
"Hier mag u weer roken" vol overgave maar weer buitengezet; hun inkomsten waren in een paar dagen tijd drastisch gekelderd.
En waar bleven nu al die niet rokers die zo veelbelovend het face zouden bezoeken?
Thuis.