Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Kekaro: Precies! En tot nu toe wordt alleen vrij gegeven dat ze vond dat Maddie druk was (ja vier jaar logisch), en dat ze er alleen voor stond. So what? Dit doet niets ter zake en zijn wel prive zaken die nu uitgebreid uitgemeten worden. Ik vind dat eigenlijk zeer onfatsoenlijk.
__baron__ schreef:faye als de portugeze politie niet professioneel is de britten werken samen met de portugeze dus dan zou de britse politie net zo onproffesioneel zijn?
faye schreef:Als ze in haar dagboek zou schrijven dat ze slaapmiddel toedient is dat wel wat anders. maar inzicht in de psyche gaat nergens over. Ik verzucht ook wel eens dat mijn kinderen vreselijk druk zijn en ik zo moe ben, ik schrijf alleen niet in een dagboek. Het begint erop te lijken dat er eigenlijk geen sluitend bewijs is en dat er nu van alles geprobeerd wordt.
En als ik in complottheorieën ga denken, dezelfde rechercheurs zaten op de zaak van dat andere meisje. Misschien hebben ze er zelf mee te maken en willen ze nu weer iets afdwingen? Alles is nog mogelijk.
faye schreef:Kekaro: Precies! En tot nu toe wordt alleen vrij gegeven dat ze vond dat Maddie druk was (ja vier jaar logisch), en dat ze er alleen voor stond. So what? Dit doet niets ter zake en zijn wel prive zaken die nu uitgebreid uitgemeten worden. Ik vind dat eigenlijk zeer onfatsoenlijk.
faye schreef:Moniek, je weethelemaal niet wat je zou doen. Tuurlijk heb ik daar ook gedachten over, alleen als je iets traumatisch overkomt kun je zomaar heel anders reageren dan dat je van tevoren gedacht had!
faye schreef:__baron__ schreef:faye als de portugeze politie niet professioneel is de britten werken samen met de portugeze dus dan zou de britse politie net zo onproffesioneel zijn?
ALs de portugese politie feiten uit het dagboek naar buiten brengt kun je dat de britse politie niet kwalijk nemen. Ook kande portugese politie met bewijsmateriaal knoeien voordat het naar engeland gaat voor onderzoek. Het is allemaal niet zo simpel als het lijkt.
Moniek schreef:faye schreef:Moniek, je weethelemaal niet wat je zou doen. Tuurlijk heb ik daar ook gedachten over, alleen als je iets traumatisch overkomt kun je zomaar heel anders reageren dan dat je van tevoren gedacht had!
ach kom op als jij beschuldigd word van de dood van je kind en je hebt niks gedaan dan doet ieder normaal mens er alles aan om het tegendeel te bewijzen.
Je gaat pas raar doen als je er wel wat van af weet maar eigelijk ook weet dat het een ongeluk was.
nee sorry ben het niet met je eens
faye schreef:Nou Moniek, wat nou als ze toch onschuldig blijken te zijn?
En daarbij, je zou toch mogen verwchten dat de politie dit soort zaken niet naar buiten brengt, dat heet privacy, ook van verdachten. (nog steeds onschuldig, want niet bewezen). Maar zo professioneel is de portugeze politie dus niet.
Zoals ik al eerder aangaf, het kan ook zijn dat ze er ingeluisd warden, bijvoorbeeld door bepaalde polkitiefunctionarissen zelf.Vind ik geen gekke gedachte als je leest dat een aantal rechercheurs op deze zaak bekentenissen hebben afgedwongen bij de moeder en oom van dat andere meisje. Het zou niet voor het eerst zijn dat er politiefunctionarissen betrokken zijn bij pedofiele netwerken.
faye schreef:Lusitana, jij bent nou niet bepaald objectief. Alles is nog mogelijk, maar ik blijf het zeer onprfessioneel vinden om stukken uit een dagboek naar buiten te brengen die nog niet eens bewijs zijn ook. DAT is pas manipulatie.
faye schreef:Dan heb je zeker nog nooit iets traumatisch meegamaakt. Ik wel, en ik reageerde toch wel heel anders door shock dan ik van tevoren gedacht had. Knap, dat jij precies weet wat je zal doen als je kind weg is, want het kan nog steeds zo zijn dat de ouders er niet mee te maken hebben.