turbotinker schreef:[Nee ik woon in het Oosten,en ik weet echt wel wat allochtoniteit inhoudt hoor
En nee,daar zou ik niet anders van spreken.
Jij vergeet dat er bij die 20 vervelende moslims bij jou uit de straat,ook 20 vervelende nederlanders zitten.Heel veel mensen zien dat nog wel eens over het hoofd!
Ik vind niks vervelender dan ons eigen gierige,heetgeblakerde,nederlandse volk!
Verder nem ik het niet op voor buitenlanders,ik had liever ook gezien dat nederland gewoon nederland bleef...Maarja,mensen komen hierheen voor een beter leven,dus laten we er met zijn allen iets van maken,niet?
Dit is nu niet bepaald een argument tegen de partij Wilders.....

Vind jij het normaal dat de verhouding in de straat 20 vervelende moslims tegenover 20 vervelende nederlanders is???
Woon je dan nog in Nederland?
Ik ken weinig landen met hetzelfde beeld, Frankrijk komt het dichtste in de buurt en zie eens wat daar nu gaande is aan ellende de afgelopen tijd??
Ik zal niet op Wilders stemmen maar vind wel dat de nieuwe regering, wie dat ook mogen zijn, wel beter moeten luisteren naar wat die stemmen voor hem verwoorden: dat het wel genoeg is zo langzamerhand en er dringend meer gedaan moet worden aan de problemen die bepaalde groeperingen bewust of onbewust veroorzaken.
Dat is de enige manier waarop je radicalisering van Nederland kan stoppen en er geen ruimte gaat komen voor Vlaams Blok achtige partijen.