Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Als hij daar niet bij hoort, is hem in dat gebied geen lang leven beschoren want dan is hij een indringer in het territorium.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er daadwerkelijk zes roedels op een kluitje leven.
charrr91 schreef:Ze hebben uitgebreid gezocht naar Daisy met speurhonden. Weet verder nog niet of ze iets op het spoor zijn maar ze hebben aangeven dat zoeken niet veel zin heeft. Als ze nog in leven is dan is de kans groter dat ze vanzelf terugkeert dan dat we gaan zoeken, dat jaagt haar op omdat ze bang, gewond en in paniek is als ze nog in leven is. We hopen op een onwijs groot wonder
Die Europese regel is al teruggeschroefd naar alleen 'beschermd', alleen Nederland doet er nog niet veel meeCitaat:Tegenwoordig is de wolf een strikt beschermde diersoort onder Europese regels (Habitatrichtlijn en de Wet natuurbescherming).
charrr91 schreef:We kunnen namen gaan noemen, naar mensen gaan wijzen, we krijgen Daisy er niet mee terug. Deze wolf of een probleem en zolang niemand dit inziet, blijven de incidenten zich opstapelen. De lijnplicht is kansloos. Zo lang de wolf daar loopt, verdwijnen de problemen niet.
Ik ben op werk maar kan me niet concentreren. Ik kan alleen maar denken aan Daisy, waar ze nou toch is. Ze moét ergens zijn. Momenteel vinden we haar liever dood terug dan helemaal niet meer. Dan is er een stukje afsluiting. Ik ga vanavond terug. Kan niet op de bank zitten en niks doen. Al weten we dan haar kansen praktisch nihil zijn.. Mooi klein meisje met haar mooie koppie..Wat missen we je toch..
[ Afbeelding ]
charrr91 schreef:Update:
De herder heeft besloten de hei niet meer op te gaan. De wolf heeft gewonnen..
De kansen van Daisy zijn nihil. Ze is levend weggerend maar de kans is groot dat ze ergens is overleden. Haar verwondingen zijn vermoedelijk te erg geweest. Wie weet wat de wolf daarna met haar gedaan heeft. We zijn kapot, verslagen. De lol is eraf..
De kansen van Daisy zijn nihil. Ze is levend weggerend maar de kans is groot dat ze ergens is overleden. Haar verwondingen zijn vermoedelijk te erg geweest. Wie weet wat de wolf daarna met haar gedaan heeft. We zijn kapot, verslagen. De lol is eraf..
Lukasje schreef:Ik krijg de kaart niet open. Jammer, want ik zou graag willen weten hoeveel roedels er in belgisch limburg genoteerd staan.
charrr91 schreef:We kunnen namen gaan noemen, naar mensen gaan wijzen, we krijgen Daisy er niet mee terug. Deze wolf of een probleem en zolang niemand dit inziet, blijven de incidenten zich opstapelen. De lijnplicht is kansloos. Zo lang de wolf daar loopt, verdwijnen de problemen niet.
Ik ben op werk maar kan me niet concentreren. Ik kan alleen maar denken aan Daisy, waar ze nou toch is. Ze moét ergens zijn. Momenteel vinden we haar liever dood terug dan helemaal niet meer. Dan is er een stukje afsluiting. Ik ga vanavond terug. Kan niet op de bank zitten en niks doen. Al weten we dan haar kansen praktisch nihil zijn.. Mooi klein meisje met haar mooie koppie..Wat missen we je toch..
[ Afbeelding ]
DubbelFun schreef:Lukasje schreef:Ik krijg de kaart niet open. Jammer, want ik zou graag willen weten hoeveel roedels er in belgisch limburg genoteerd staan.
Leukt deze wel >??
https://localfocuswidgets.net/6883403bbcd0b