Karl66 schreef:Enzino ga weg met je 'ik ben zielig, want jij valt mij aan reactie.'
Mijn probleem met jouw reactie is dat het op geen enkele manier aansluit bij wat is zeg, en ik dus het vermoeden heb dat je expres mijn woorden aan het verdraaien bent. Maar als je het op die manier wilt spelen mag dat, de mods geven ook aan dat het onderdeel van een normale discussie is dus dan is het helemaal goed.
Karl66 schreef:Jij bent degene die met die reactie komt, de reactie die de ernst van gedwongen sterilisatie downplayt.
Alleen doe ik dat niet. Ik geef aan dat het eerst onderzocht moet worden en ik geef aan dat ik niet zie waarom specifiek pro-lifers hier een uitspraak over zouden moeten in tegenstelling tot bijna iedereen.
Karl66 schreef:Dat je dat doet door die woorden in de mond van prolifers te leggen, verandert daar niks aan.
Wederom, ik vroeg waarom specifiek pro-lifers hier een uitspraak over moeten zouden doen. Nergens zeg ik dat ze er niet op tegen zouden moeten zijn. Ik vraag waarom Rinske specifiek van hun een reactie verwacht.
Karl66 schreef:Het is weer een typisch gevalletje van Enzino, die eerst iets roept en daarna teugkrabbelt door te zeggen dat het natuurlijk niet zijn mening is.
Ik heb nergens mijn mening gegeven, behalve dat ik het eerst onderzocht wil zien worden. En ik vroeg me af waarom er een specifieke reactie van pro-lifers verwacht moet worden, maar daar kan niemand antwoord op geven.
Karl66 schreef:Natuurlijk moet uitgezocht worden wat er exact aan de hand is. Maar dat verandert er niks aan dat het nu in de verkiezingstijd een item is en er dus een reactie moet komen.
En waarom is er nog geen reactie gekomen denk je? Misschien omdat er totaal nog geen bewijs voor is? Jij loopt weer in paniek rondjes te rennen op basis van een anonieme verklaring van een persoon dat nog totaal niet onderzocht is.
Karl66 schreef:En de reactie geen embryo, dus geen probleem is zo verschrikkelijk fout, dat er bijna geen woorden voor zijn.
En wederom ben je weer woorden aan het verdraaien. Dat is niet wat ik zei, quote me maar....
Mijn woorden waren "geen embryo dus geen MOORD".
En "geen moord" is iets anders dan "geen probleem".
Er hoeven dus ook geen woorden voor te zijn, want dat waren mijn woorden helemaal niet. En zo slecht lezen en quoten is niet meer per ongeluk, je bent hier bewust bezig met het draaien en liegen.
Bovendien sloeg het duidelijk op specifiek pro-lifers waarbij ik me afvroeg waarom juist die groep hier zo op tegen moest zijn in vergelijking met andere groepen. Pro-lifers hebben gemeen dat ze anti-abortus zijn, dit heeft niets met abortus te maken.
Rinske schreef:Het zijn letterlijk nazi praktijken. Ook zelfbeschikkingsrecht (meestal van de vrouw) en anticonceptie zijn "pro-lifers" tegen. Dus zouden ze hier ook enorm boos over moeten zijn. Maar het is natuurlijk enorm stil vanuit die kant, rara waarom....
Bron of loop je dit gewoon maar te verzinnen?
Dat klopt volgens mij totaal niet. Veel pro-lifers hebben er problemen mee dat er ongeboren kinderen uit de baarmoeder worden verwijderd, het is verder geen complete levensbeschouwing die anticonceptie verbied of tegen het zelfbeschikkingsrecht is.