8nnemiek schreef:Als dat inderdaad door gaat, wat ik niet hoop, dan krijg je simpelweg een klein bedrag betaald voor de stroom die je terug levert aan het net, en betaal je weer voor de stroom die je verbruikt terwijl het donker is.
Een thuisaccu kan dan wel helpen, maar in de winter zul je dan weer wat meer kwijt zijn aan elektra.
Maar als ze tegen die tijd gewoon een goede prijs betalen voor de stroom die je teruglevert dan is het natuurlijk geen probleem dat ze de regeling afschaffen.
Ja, ik hoop dat ook echt niet. Ik wil prima investeren in zonnepanelen, maar zolang ik niet weet wat ze met het salderen gaan doen heb ik niet zo’n haast

Zou dat ook zo belachelijk vinden met het oog op het klimaatakkoord; niemand wil dan toch meer zonnepanelen? Dan is het hele voordeel weg...
Maar ik sprak met iemand in de zonnepanelen en die zeiden dat veel bedrijven en ook energiemaatschappijen wel goed aan het lobbyen zijn om dit tegen te houden.
Maar ja, je weet het nooit met onze regering

mysa schreef:Hoe met al die huizen die niet geschikt zijn? En appartementen en zo?
Appartementen zijn toch juist prima geschikt voor zonnepanelen? Je legt gewoon het hele dak vol en dan kan je het hele complex voorzien van energie.
Volgens mij zijn er maar weinig huizen niet geschikt voor zonnepanelen