Wijslander schreef:Inderdaad, moet toch ergens wrang zijn... 24 jaar, wat een hel. Mijn moeder is 5 maanden vermist geweest en echt, dat gun je niemand.
Jeetje..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Janneke2 schreef:Het heeft herhaaldelijk in kleine berichtjes im de krant gestaan.
Dat iemand of alsnog na plm tweederde met de kennis op de proppen kwam ("een beeeetje boel laat", maar het is iets)
en zelfs een brutalerd die een proces begon:"Hee, ik zit al tweederde, laat me gaan!"
Ik kan er echt helemaal niks over vinden, lijkt me dat als het waar is, dit wel te vinden zou zijn dus ik zou er maar niet zo snel vanuit gaan (helaas, zou een goede zaak zijn)
Cayenne schreef:Jeetje, die ouders van Tanja Groen bij Team Vermissingen. Wat afschuwelijk moet dit ook voor hen zijn om alle herinneringen weer opnieuw te beleven. De moeder was ook helemaal van de kaart
Ik kan me best voorstellen dat het voor hen frustrerend is om te zien hoeveel mensen zich inzetten om Anne te vinden, terwijl hun dochter in een ander tijdperk vermist raakte en de kracht van o.a. social media en mobieltjes nog niet bestond.