Explosies vliegveld Brussel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saintelette

Re: Explosies vliegveld Brussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:04

Het is nu ook bevestigd dat de Nederlanders die nog vermist werden zijn omgekomen..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:14

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:37

Zijn anonymous ook achterlijke complot denkers dan? Hun zijn tegen de illuminatie en new world order. Niet dat ik dat stukje wat net geplaatst word goed wil praten hoor, want ik vind het ook wel apart.

Maar vergeet niet dat anonymous ook achter een idee staat. En ook dat idee word als complot theorie bestempeld.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:54

Dat is nieuw voor mij?
Annymous is een groep hackers, die al aardig wat werk tegen IS gedaan hebben

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:55

Sunrise19 van jouw post kan in echt geen chocola maken. Wie of wat is anonymous? En wat hebben die hier nu weer mee te doen?

Ach ik wil het ook niet weten, dat (in mijn ogen) gezeur over complottheorieën ed. Wat een gedoe!

Hoe is het met de direct betrokkenen daar? Zijn jullie weer een beetje bekomen van de 1e schrik?
Kan mij voorstellen dat het een flinke impact heeft op je gevoel en je nachtrust.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:56

Ik dacht ook dat Anonymouss juist tegen de IS is. Van wat ik had begrepen houden ze zich juist bezig met oa alle berichten en filmpjes die de IS plaatst op site als Twitter, Facebook, Youtube meld zodat de account oa weer verwijdert/geblokkeerd werden.
En cyber aanvallen pleegt zodat ze die ook niet kunnen plaatsen.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:13

Anonymous is niet alleen dat dus. Hun zijn vooral tegen eerlijkheid voor het volk. Zij zijn tegen bedrijven en regeringen die ons klein houden. Die zelf rijker worden over de rug van de gewone burger. In Amerika speelt dat nwo vooral heel erg. Zelfs verschillende presidenten hebben gezegd dat die zal komen en het volk er niks tegen kan doen. Dat zou je dus ook als een complot theorie kunnen zien.

IS is ook slecht he, dus nogal logisch dat ze daartegen zijn. Maar het is eigenlijk meer begonnen om ons te verenigen tegen onze corrupte overheid en corrupte bedrijven. Om te vechten voor onze vrijheid. En niet de schijn vrijheid die je denkt te hebben.
Laatst bijgewerkt door Sunrise19 op 25-03-16 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:33

Sunrise19 schreef:
Anonymous is niet alleen dat dus. Hun zijn vooral tegen eerlijkheid tegen het volk. Zij zijn tegen bedrijven en regeringen die ons klein houden. Die zelf rijker worden over de rug van de gewone burger. In Amerika speelt dat nwo vooral heel erg. Zelfs verschillende presidenten hebben gezegd dat die zal komen en het volk er niks tegen kan doen. Dat zou je dus ook als een complot theorie kunnen zien.

IS is ook slecht he, dus nogal logisch dat ze daartegen zijn. Maar het is eigenlijk meer begonnen om ons te verenigen tegen onze corrupte overheid en corrupte bedrijven. Om te vechten voor onze vrijheid. En niet de schijn vrijheid die je denkt te hebben.
Ze zijn vóór eerlijkheid naar het volk toe.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:35

Oeps verkeerd getypt inderdaad. Zal het even wijzigen.
Was ondertussen even een filmpje zoeken van anonymous. Over de oorlog in Syrië. Filmpje is van 3-4 jaar geleden.

http://youtu.be/5atk5uCrcQA

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:35

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat dat hele anonymous te maken heeft met de aanslagen in Brussel?

Of is het enorm off topic de berichten daarover?
(voel me heel blond maar snap er echt geen jota van)

Mijn vraag over hoe het met iedereen is die er van dichtbij betrokken bij is raakt geloof ik onder gesneeuwd.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:42

Salah praat maar minimaliseert zijn aandeel in de aanslagen. Hij was niet van plan om zijn eigen op te blazen en hij had maar een klein aandeel in de aanslag.
De verantwoordelijke zijn zijn broer en nog een andere terrorist, volgens hem.
Lekker makkelijk de schuld afschuiven bij personen die dood zijn :r

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:06

Heeft iemand enig idee hoe het nu is met de files? Rij je bij Maastricht op de A2 zo door en dan bij de N58, Bouillon weer naar Frankrijk de grens over?
Andere optie is via Luxemburg rijden, dan ga je bij Aarlen Belgie weer uit. Over Duitsland is gewoon een enorm eind om.

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:11

*Gaat straks bijlezen*

Maar brrr... Ik kreeg net op fb een vriendschapsverzoek met een Arabische naam (?), met een fake-foto, geplukt van het internet.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:11

Dat bericht op Hln van "Salah praat" gaat nog altijd maar over het verhoor vóór de aanslagen in Brussel. Titel is misleidend.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:13

germie schreef:
Heeft iemand enig idee hoe het nu is met de files? Rij je bij Maastricht op de A2 zo door en dan bij de N58, Bouillon weer naar Frankrijk de grens over?
Andere optie is via Luxemburg rijden, dan ga je bij Aarlen Belgie weer uit. Over Duitsland is gewoon een enorm eind om.

gisteren 10 km aanschuiven aan de grensovergang Belgie naar NL ( aan Maastricht )
Omgekeerde richting verliep iets vlotter ..alles naar één baanvak en dan worden er uitgeprikt voor hele grondige controle :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:18

germie schreef:

Even een binnendoorweg pakken?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:19

Tieneke schreef:
Dat bericht op Hln van "Salah praat" gaat nog altijd maar over het verhoor vóór de aanslagen in Brussel. Titel is misleidend.

Ja, nu praat hij niet meer.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:25

Maartje1990 schreef:
germie schreef:

Even een binnendoorweg pakken?

ja, daar zitten wij ook al aan te denken, maar ik ben helaas niet zo bekend en dan zul je zien dat ik gewoon toch in de file aanschuif. Als iemand een tip heeft om bij Maastricht via een kleine weg sneller de grens over te komen en dan in het zuiden van belgie richting Reims, dan graag.

Zelfs tomtomtraffic toont nu geen files bij de grens met Belgie en Frankrijk

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:52

FleurStyn schreef:
*Gaat straks bijlezen*

Maar brrr... Ik kreeg net op fb een vriendschapsverzoek met een Arabische naam (?), met een fake-foto, geplukt van het internet.

Ik ook. Kon het profiel niet bekijken en toen ik op die naam zocht, kom ik diegene ook niet vinden.
Toen ik daarna weer bij mijn vriendschapsverzoeken keek, was hij weg.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:57

Wat gek van die vriendschap verzoeken

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:17

Wij zijn via Tilburg naar Belgiè gereden vanmorgen vroeg en totaal probleemloos.

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:22

Diablo schreef:
FleurStyn schreef:
*Gaat straks bijlezen*

Ik ook. Kon het profiel niet bekijken en toen ik op die naam zocht, kom ik diegene ook niet vinden.
Toen ik daarna weer bij mijn vriendschapsverzoeken keek, was hij weg.

Jap hier ook... Heb het gemeld aan mijn vriend-politieagent, maar nog geen reactie erop gehad.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:26

FleurStyn schreef:
Jap hier ook... Heb het gemeld aan mijn vriend-politieagent, maar nog geen reactie erop gehad.

En wat moet die er aan doen dan?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:26

MarliesV schreef:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat dat hele anonymous te maken heeft met de aanslagen in Brussel?

Mijn vraag over hoe het met iedereen is die er van dichtbij betrokken bij is raakt geloof ik onder gesneeuwd.

Annonymous heeft er niks mee te maken.
Het is een hackers groep die wil dat wij ''gewone burgers'' op de hoogte blijven van alles.
Maar kunnen middels hacken wel degelijk raake klappen uitdelen ze kunnen een heel netwerk plat leggen.

2dagen geleden
http://www.metronieuws.nl/xl/digitaal/2 ... g-tegen-is
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 25-03-16 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:27

MarliesV schreef:

Met mij gaat het beter. Maar zit al 2-3 weken aan de antidepressiva, dat vlakt je gevoelens ook af. Ik heb ook heel veel steun aan mijn mama, kat, hond en paard. Ze zijn continu bij me.
De angst is wel nog sterk aanwezig. Ik ben benieuwd hoe dat is als ik terug moet werken. Momenteel wil ik daar liefst gewoon geen stap meer binnenzetten.

Ik ben ook mijn auto gaan ophalen, deed erg raar er terug te zijn ookal zijn we niet in de buurt van de vertrekhal geweest... (Personeelsparking)