Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunrise19 schreef:Ze zijn vóór eerlijkheid naar het volk toe.Anonymous is niet alleen dat dus. Hun zijn vooral tegen eerlijkheid tegen het volk. Zij zijn tegen bedrijven en regeringen die ons klein houden. Die zelf rijker worden over de rug van de gewone burger. In Amerika speelt dat nwo vooral heel erg. Zelfs verschillende presidenten hebben gezegd dat die zal komen en het volk er niks tegen kan doen. Dat zou je dus ook als een complot theorie kunnen zien.
IS is ook slecht he, dus nogal logisch dat ze daartegen zijn. Maar het is eigenlijk meer begonnen om ons te verenigen tegen onze corrupte overheid en corrupte bedrijven. Om te vechten voor onze vrijheid. En niet de schijn vrijheid die je denkt te hebben.
germie schreef:Heeft iemand enig idee hoe het nu is met de files? Rij je bij Maastricht op de A2 zo door en dan bij de N58, Bouillon weer naar Frankrijk de grens over?
Andere optie is via Luxemburg rijden, dan ga je bij Aarlen Belgie weer uit. Over Duitsland is gewoon een enorm eind om.
germie schreef:Heeft iemand enig idee hoe het nu is met de files? Rij je bij Maastricht op de A2 zo door en dan bij de N58, Bouillon weer naar Frankrijk de grens over?
Andere optie is via Luxemburg rijden, dan ga je bij Aarlen Belgie weer uit. Over Duitsland is gewoon een enorm eind om.
Maartje1990 schreef:germie schreef:Heeft iemand enig idee hoe het nu is met de files? Rij je bij Maastricht op de A2 zo door en dan bij de N58, Bouillon weer naar Frankrijk de grens over?
Even een binnendoorweg pakken?
FleurStyn schreef:*Gaat straks bijlezen*
Maar brrr... Ik kreeg net op fb een vriendschapsverzoek met een Arabische naam (?), met een fake-foto, geplukt van het internet.
Diablo schreef:FleurStyn schreef:*Gaat straks bijlezen*
Maar brrr... Ik kreeg net op fb een vriendschapsverzoek met een Arabische naam (?), met een fake-foto, geplukt van het internet.
Ik ook. Kon het profiel niet bekijken en toen ik op die naam zocht, kom ik diegene ook niet vinden.
Toen ik daarna weer bij mijn vriendschapsverzoeken keek, was hij weg.
MarliesV schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat dat hele anonymous te maken heeft met de aanslagen in Brussel?
Of is het enorm off topic de berichten daarover?
(voel me heel blond maar snap er echt geen jota van)
Mijn vraag over hoe het met iedereen is die er van dichtbij betrokken bij is raakt geloof ik onder gesneeuwd.
MarliesV schreef:Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat dat hele anonymous te maken heeft met de aanslagen in Brussel?
Of is het enorm off topic de berichten daarover?
(voel me heel blond maar snap er echt geen jota van)
Mijn vraag over hoe het met iedereen is die er van dichtbij betrokken bij is raakt geloof ik onder gesneeuwd.