Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Delphi schreef:NathalietjeB schreef:zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??
Maar dan zouden de beheerders ze toch herkennen? En jongens op die leeftijd helemaal alleen blijven toch niet een week lang verstopt in een huisje zitten? Ze zullen toch moeten eten en drinken?
Vaak moet je bij vakantieparken e.d. via overboeking een aanbetaling doen. Ik neem aan dat ze alle transacties van die vader wel na hebben getrokken.
En om iemand zo ver te krijgen om voor € 120,00 die kinderen te verstoppen ... Ik weet het niet en buiten het geld om wat zou in zo'n geval die persoon aan die twee
kinderen hebben?
NathalietjeB schreef:zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??
Nayomie schreef:Delphi schreef:Volgens mij hebben ze die al lang doorgelicht. En wie werkt daar aan mee in de wetenschap dat je familielid (de vader) zelfmoord gaat plegen?
Wellicht zou die persoon het dan niet hebben geweten?
Amy77 schreef:@cinn, maar bij bv madeleine mc cann zochten ze wel specifiek op de geur van haar..is dat wat anders dan?
Oh sorry ot, maar denk, voor t geval dat anderen t ook gaan vragen, is er geen dubbel antwoord nodig
XFiemoX schreef:Weer wat geleerd dat er een vliegveld in Doorn isjoeluna schreef:Ik denk en HOOP dat ze ergens zijn, ik denk ook in het buitenland ofzo. Want het bos waar de vader is gevonden is naast een vliegveld toch?
yvonnedv schreef:Een hond die een spoor moet volgen reageert op de lucht die vrijkomt doordat blaadjes takjes ed beschadigd worden.
@cynn87 Ik had het over een spoor