2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:40

Een hond die een spoor moet volgen reageert op de lucht die vrijkomt doordat blaadjes takjes ed beschadigd worden.

@cynn87 Ik had het over een spoor

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:40

Delphi schreef:
NathalietjeB schreef:
zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??

Maar dan zouden de beheerders ze toch herkennen? En jongens op die leeftijd helemaal alleen blijven toch niet een week lang verstopt in een huisje zitten? Ze zullen toch moeten eten en drinken?
Vaak moet je bij vakantieparken e.d. via overboeking een aanbetaling doen. Ik neem aan dat ze alle transacties van die vader wel na hebben getrokken.

En om iemand zo ver te krijgen om voor € 120,00 die kinderen te verstoppen ... Ik weet het niet en buiten het geld om wat zou in zo'n geval die persoon aan die twee
kinderen hebben?

Misschien de ex schoonfamilie van de moeder?

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:41

.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:42

Volgens mij hebben ze die al lang doorgelicht. En wie werkt daar aan mee in de wetenschap dat je familielid (de vader) zelfmoord gaat plegen?

sloffiee

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:43

ik denk niet dat ze bij familie zitten.... :n

wemkelover

Over die nepgraven, wie zegt dat die vader ze heeft gemaakt. Maar het kan ook zo zijn dat er ''jongeren?'' grappig dachten te zijn en ze gemaakt heeft.
Je kunt hier niet zomaar de vader van de schuld geven, vind ik.

Nayomie

Delphi schreef:
Volgens mij hebben ze die al lang doorgelicht. En wie werkt daar aan mee in de wetenschap dat je familielid (de vader) zelfmoord gaat plegen?

Wellicht zou die persoon het dan niet hebben geweten?

joeluna

Ik denk en HOOP dat ze ergens zijn, ik denk ook in het buitenland ofzo. Want het bos waar de vader is gevonden is naast een vliegveld toch?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:44

Waar dan?? Vakantiehuisjes hebben te maken met schoonmaak roosters en dus dat men uit moet checken dan worden ze toch zo herkend. Of er moet wel een of andere vriend van hun vader bij hun zijn, een die de familie niet kent. Dus een oude vriend oid :o.
NathalietjeB schreef:
zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??

We weten het gewoon niet, ik zeg die kinderen vind je gewoon niet meer heel banketstaaf en sneu maar hun vader heeft dit blijkbaar zo gewild en dit precies zo uitgevoerd dat ze niet gevonden zullen worden.

En over zogenoemde ''afscheidsrit'' waar de politie het over heeft als ik even heel eerlijk mag zijn vind ik dat een beetje raar. Maar mocht het wel zo zijn dan zal ie toch bijv. vrienden van hem gezien of gesproken kunnen hebben :o ? Je gaat toch niet een afscheidsrit maken door alleen maar rond te tuffen? :o

Vayo

Nee, dat denk ik ook niet. Sowieso om de reden die ik hiervoor heb genoemd. Maar daarnaast maken ze zichzelf dan ongelooflijk strafbaar en als dat zo zou zijn komt dat toch wel uit.

XFiemoX

Weer wat geleerd dat er een vliegveld in Doorn is :o
joeluna schreef:
Ik denk en HOOP dat ze ergens zijn, ik denk ook in het buitenland ofzo. Want het bos waar de vader is gevonden is naast een vliegveld toch?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:45

Jammer dat de politie nog niet met mediums werkt, die weten heel veel, al zouden ze maar een tip geven waar er gezocht moet worden. Wil niet zeggen dat ze het altijd goed hebben.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:45

Lezen aub.. Niemand geeft iemand de schuld.. Er wordt gebrainstormt over of de mogelijkheid er zou kunnen bestaan en of honden dat zouden kunnen ruiken.
Daar is inmiddels antwoord op..

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:46

Nayomie schreef:
Delphi schreef:

Wellicht zou die persoon het dan niet hebben geweten?

Ja, maar was degene zich toch kapot geschrokken en had gelijk de politie ingelicht?

Peter vd Hurk is er toch mee bezig?

LiesxAnne

Amy77 schreef:
@cinn, maar bij bv madeleine mc cann zochten ze wel specifiek op de geur van haar..is dat wat anders dan?
Oh sorry ot, maar denk, voor t geval dat anderen t ook gaan vragen, is er geen dubbel antwoord nodig ;-)

Het kan zijn dat de honden in het buitenland anders getraint worden. Daarom denken mensen ook vaak dat een hond eerst aan een kledingstuk van die persoon moeten ruiken omdat ze dit van de tv kennen. Echter gaat het hier in NL heel anders. Dus het kan wel dat ze in andere landen de honden dit wel leren.

joeluna

XFiemoX schreef:
Weer wat geleerd dat er een vliegveld in Doorn is :o
joeluna schreef:

Ow wacht, heb het verkeerd gestuurd haha :+
Edit: Ik denk en HOOP dat ze ergens zijn, ik denk ook in het buitenland ofzo. Want één of ander bos waar gezocht is is naast een vliegveld toch?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:47

Ooh joh.. Gut, ik kijk ook teveel investigation discovery hoor haha

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:48

Ja maar dan zouden ze toch op een boardinglijst hebben gestaan?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:49

Er is toch niemand die een gevangenisstraf riskeert om die jongens verscholen te houden?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:49

Joeluna. Geeft niks hoor was even heel verbaasd want heb nooit een vliegveld bij Doorn gezien :D.
In Limburg waar ie geweest is zit een vliegveld maar daar zal de politie vast en zeker al wel na getrokken hebben.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:50

yvonnedv schreef:
Een hond die een spoor moet volgen reageert op de lucht die vrijkomt doordat blaadjes takjes ed beschadigd worden.

@cynn87 Ik had het over een spoor

Ik snap jouw uitleg niet?
De hond reageert op de lucht die word meegenomen door de wind. Het meest verse menselijke lucht. Behalve bij een lijkhond dan. Dat heeft niets te maken met blaadjes of takjes die beschadigd worden.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:52

Vera schreef:
Er is toch niemand die een gevangenisstraf riskeert om die jongens verscholen te houden?

Ik weet bijna zeker van wel...dan ben je medeplichtig...

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:52

XFiemoX schreef:
Joeluna. Geeft niks hoor was even heel verbaasd want heb nooit een vliegveld bij Doorn gezien :D.
In Limburg waar ie geweest is zit een vliegveld maar daar zal de politie vast en zeker al wel na getrokken hebben.

Hahaha moest wel om mijn foutje lachen hihihihi :P :o

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:54

Nederland zit vol met gekken.
kimberley12 schreef:
Vera schreef:

Ik weet bijna zeker van wel...dan ben je medeplichtig...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:55

Ik durf hier eigenlijk niet te reageren, maakt het gelijk zo echt. Het liefst steek ik mijn kop in het zand, maar dat kan en mag ook niet. Foto's gezien met de jongens in een prachtige zon toen niet wetende wat er zou gebeuren, vandaag foto's in de zon met jongens die ontbraken.... Dat is ronduit k*t.