Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
labyrinth schreef:Pff ik vind het verschrikkelijk voor zijn dochtertjes. Wat een idioot zeg! Dit soort risico's neem je gewoon niet als je vader bent. Lawinegevaar aanduiding is er niet voor niets. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf een ervaren wintersporter en er is niet gaver dan offpiste gaan met verse sneeuw. Maar je wacht gewoon totdat ze de lawine's hebben afgeschoten en de aanduiding maximaal 2 of lager is. 4 is enorm hoog.
Hij heeft een belachelijk risico genomen en zijn familie is daar de dupe van.
labyrinth schreef:Pff ik vind het verschrikkelijk voor zijn dochtertjes. Wat een idioot zeg! Dit soort risico's neem je gewoon niet als je vader bent. Lawinegevaar aanduiding is er niet voor niets. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf een ervaren wintersporter en er is niet gaver dan offpiste gaan met verse sneeuw. Maar je wacht gewoon totdat ze de lawine's hebben afgeschoten en de aanduiding maximaal 2 of lager is. 4 is enorm hoog.
fargo schreef:labyrinth schreef:Pff ik vind het verschrikkelijk voor zijn dochtertjes. Wat een idioot zeg! Dit soort risico's neem je gewoon niet als je vader bent. Lawinegevaar aanduiding is er niet voor niets. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf een ervaren wintersporter en er is niet gaver dan offpiste gaan met verse sneeuw. Maar je wacht gewoon totdat ze de lawine's hebben afgeschoten en de aanduiding maximaal 2 of lager is. 4 is enorm hoog.
Tja het "mooie" is dat er op die helling 'smorgens om 8 uur meerdere dingen zijn afgeschoten dat is door de dienst die dat doet op tv zelfs verteld, je zag de gaten ook nog zitten en daarom waanden de prins en zijn vriend zich ook veilig daar. Er waren ook duidelijk skisporen te zien op de helling op die film en daardoor wisten/dachten ze ook niet de eersten op de helling te zijn.
En heeft het toegevoegde waarde om iemand die in coma ligt toe te voegen dat het zijn eigen schuld is? Het is al triest genoeg allemaal.
stef schreef:Wáár noemt cassidy in vredesnaam de SS?
Hallo, het gaat over friso, dat je dan wat afwijkt over het hoe en wat met een koningshuis ala, maar nu de SS erbij halen gaat me toch écht te ver...
sallandval schreef:stef schreef:Wáár noemt cassidy in vredesnaam de SS?
Hallo, het gaat over friso, dat je dan wat afwijkt over het hoe en wat met een koningshuis ala, maar nu de SS erbij halen gaat me toch écht te ver...
opa van Friso was SS-er, vandaar dat ík dat noem... PVV afkeuren en de oranjes (incl. verleden) goedkeuren vind ik een beetje krom aangezien de PVV niets gedaan heeft behalve ongenuanceerde dingen roepen.
Maarja, dingen/meningen afkeuren zonder gehinderd te worden door enige vorm van voorkennis is natuurlijk makkelijk.
stef schreef:en wat kan friso eraan doen dat zijn opa een SSer was? Net zo goed als dat maxima er niks aan kan doen dat haar vader foute dingen heeft gedaan
Cheytjuh schreef:Friso kan er weinig aan doen dat zijn opa een SSer is geweest, niemand kiest de familie uit waar hij/zij in geboren wordt. Dus je blindstaren op fouten uit het verleden is ook een beetje achterhaald. PVV maakt deze fouten bewust en in hun huidige loopbaan.
jackyline schreef:waar gaat dit nu naar toe?????????
was toch een topic over iemand die onder een lawine terecht gekomen is
sallandval schreef:stef schreef:en wat kan friso eraan doen dat zijn opa een SSer was? Net zo goed als dat maxima er niks aan kan doen dat haar vader foute dingen heeft gedaan
Het gaat mij erom dat het voor mij krom is als iemand, die kiest voor een leven vol rijkdom en beroemdheid, alleen de lusten wil en klaagt als hij er ook wel eens last van heeft (zoals buitensporige interesse in ongeluk/ziekte). Wat wil je dan, alleen beroemd zijn als het je uitkomt?
.
sallandval schreef:.