Tevens even ter herinnering; het is niet de bedoeling persoonlijk te worden, ookal is het gesprek pittig van aard.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Elise schreef:Het leuke is dat ze wel de sloot richting het hollandsch diep hebben afgesloten door middel van zand, maar de sloot richting hier zijn vergeten oid... er ligt hier achter ons huis dus ook een laag bruine troep op het water
Citaat:Binnenbrand (Zeer grote brand) Wvd010 chemie pack vlasweg te MoerdijkZaterdag 8 Januari 2011 - MOERDIJK - Om 10:46 werd de WvD Made gealarmeerd voor een prio 2 melding.
Ze moesten rijden naar het adres 'Wvd010 chemie pack vlasweg' in Moerdijk. Het zou gaan om een binnenbrand op dit adres. Het betrof een industrieel pand. Het sein zeer grote brand was gegeven.
De bevelvoerder moest zich inmelden in incidentgroep 04.
Alane schreef:Hulpverleners brand Moerdijk ziek
http://www.nu.nl
Ik hoop dat het allemaal meevalt voor de mensen daarzo, ik kan me niet voorstellen dat met die rook niets mis was....
@x_Elise: Je hebt hierover toch wel gebeld?
Naaltje schreef:@jury; en in welk gebied is dat?
Want dat kan ik eigenlijk nergens echt vinden?
RhealLover schreef:Ik ken ook helemaal niks vinden hoor
Edit ja op brandweer spotters maar staat geen inhoudelijke info bij of dat ze zijn uitgerukt met spuitwagen oid.
Vermoed dat het om verwisseling gaat van de groep, gezien men nog wel bezig is alles nauwlettend in de gaten te houden.
Citaat:http://www.telegraaf.nl/binnenland/8683 ... html?p=6,1
Gezondheidsonderzoek hulpverleners Moerdijk MOERDIJK - Er komt een gezondheidsonderzoek onder de hulpveleners die betrokken waren bij de brand in Moerdijk donderdag. Dat zei Peter van der Velden, burgemeester van Breda en voorzitter van het Regionaal beleidsteam Midden-en West-Brabant, zaterdag tijdens een persconferentie.
In totaal meldden zich twaalf politiemensen en tien werknemers van de brandweer zich met onder meer irritaties aan de ogen en luchtwegen. Die konden later weer naar huis.
Van der Velden heeft minister Edith Schippers van Volksgezondheid gevraagd om een gezondheidsonderzoek onder omwonenden.
Ook kondigde hij aan dat er een onderzoek komt naar de informatieverstrekking en communicatie tijdens de brand. Wie dat onderzoek gaat doen, is nog niet bekend.