insun schreef:Misschien vindt een man het zorgen voor huis en kind ook wel héél erg de moeite waard als hij de kans maar krijgt om dit te ondervinden en als hij geen 'watje' gevonden wordt door de maatschappij als hij dit openlijk toegeeft.
Zoals ik al schreef vind deze héél macho man dat nu al.
Maarreh, de succesvolheid van een man is hét aantrekkelijke voor de vrouw. Dat bots frontaal met huisman.
Vrouwen ontselecteren op huisman. Zelfs als ze er al voor zouden kiezen er mee te willen huwen, dan nog is de voorkeur om te bevallen van de succesvolle. Op die manier selecteert em MAAKT ze de volgende generatie succesvolle carriére-man.
Wat dan weer maakt dat de rest niet kan kiezen.
Kunnen vrouwen weer klagen over wat ze zelf willen.
Iedereen blij.
Emáncipatie is wat mist.
Kijk maar eens in het boekje van de Gemeente onder ´man´....
Positieve discriminatie is een gotspe. Ten eerst kan het niet, is het een interne tegenstelling en ten tweede is het een belediging.
Echte gelijkwaardigheid, tussen geslachten en partners is alleen mogelijk bij openheid en eerlijkheid.
Geen verborgen agenda
Daar ligt een uitdaging dames
Volgens mij moet het kerkelijk huwelijk eerst afgeschaft en het wettelijk huwelijk veranderd worden voor die verborgen agenda in relaties weg kan.
´Ja maar de zekerheid voor de vrouw dan?´ Inderdaad
Ondertussen hier indaad 1,5 graad en half wit land door vorst aan de grond. Wordt voor vandaag maximum temp, van 20 graden voorzien en dat is bij ons dan wat meer net als s´nacht wat minder.
Mijn lief is sinds 05.00 uur al druk met het broodbakken, dus ik breng de kleine naar de bus en verzorg de beesten als zij naar de verkoop gaat.
Zoonlief is vrolijk, want zo fris = stoer bomberjack aan

Had pa voor hem uitgezocht in de uitverkoop.