Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:01

Specials schreef:
? Ik snap je post denk ik niet goed ...
Maar dr zit ook een achter nichtje van Joran hier op bokt en die leest hier ook mee, Dus indirect kwets je wel zn naaste familie..

Oh, dat er weer verwijten naar de moeder gemaakt worden, terwijl het topic oa daardoor even op slot geweest is.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:18

Heino schreef:
Specials schreef:
? Ik snap je post denk ik niet goed ...
Maar dr zit ook een achter nichtje van Joran hier op bokt en die leest hier ook mee, Dus indirect kwets je wel zn naaste familie..

Oh, dat er weer verwijten naar de moeder gemaakt worden, terwijl het topic oa daardoor even op slot geweest is.

Nee dan had ik je post inderdaad verkeert gelezen, Dacht namelijk dat jij het normaal vond om zn naaste familie aan te vallen ;)
Maar goed dat ik hem dus niet snapte haha

RoodZonnetje

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:20

Nee verre van :P

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:20

Shir89 schreef:
Lees net dat de vader van Joran heeft geholpen met het begraven van Nathalie. Het is natuurlijk allemaal weer de vraag wat er van waar is, maar als het zo is dan is die vader echt een vuile viezerik!

http://www.nu.nl/buitenland/2266484/vad ... loway.html

..

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:07

ik had altijd al het gevoel dat die vader van joran ook niet echt een zuivere was. weet gewoon niet meer wat ik moet geloven van die joran, tis een zeer ervaren leugenaar. misschien gebruikt hij zn pa nu ook wel om er zelf weer beter uit te komen (strafvermindering) hij heeft al zoveel verhalen opgehangen en elke maand was er wel weer nieuws over natalee holloway...kijk er niet raar van op dat er volgende week weer iets anders in de kranten staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:12

Ik vraag me af of hij zelf nog wel weet wat nu de waarheid is. Misschien mist hij een schroefje in zijn hoofd dat waarheid filtert van fantasieee.

lancwilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:15

Ik vind het ook een beetje een vaag verhaal,
Eerst belt hi met zijn moeder dat hij niks meer verteld zonder advocaat en dan een uur later zou hij bekend hebben :? Het zal altijd wel een apart verhaal opzich zijn.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:18

ik denk dat zijn bekentenis ook niet zachtzinnig zal zijn verlopen..misschien een "duwtje in de rug"?

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:33

Nou nou.. Er wordt weer van alles geroepen.
Joran is pas een moordenaar als dit daadwerkelijk bewezen is, tot die tijd niet.
En het feit dat hij zijn eigen vader zou vermoorden... Gaat wel erg ver.

Ik had niet verwacht dat ze N zouden vinden..
Wat hij zegt is niet echt betrouwbaar meer..

Ik denk niet dat zijn ouders er voor gezorgd hebben dat Joran geworden is wie hij is..
Ik vind het zo triest voor zijn moeder.
Eerst wordt joran beschuldigd van N. Daarna gaat haar man dood en daarna wordt joran weer hiervan beschuldigd.
Ze moet waarschijnlijk steeds maar weer horen dat haar zoon een "moordenaar" is.
En dan zijn er nog mensen ook die JOU beschuldigen van het geven van een onjuiste opvoeding.

Je ziet wel vaker dat er twee hele verschillende kinderen uit één gezin komen?
De ene is helemaal het slechte pad op gegaan terwijl de ander heel braaf is.
Ik denk dat het meer aan de persoon zelf ligt.
En trouwens, als joran zo "verknipt" is als iedereen zegt, dan heeft dat ook niet echt met opvoeding te maken.

Vergeet trouwens niet dat vrienden hierin een grote rol spelen. Ik denk een grote rol dan opvoeding.
Als je verkeerde vrienden hebt, dan blijf je niet echt braaf... Dus ik zou eerder naar zijn vrienden kijken dan naar zijn opvoeding.

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:34

Winddancer schreef:
Cayenne schreef:
Tja euhhh..
Waar rook is, is vuur.. al is moord natuurlijk wel een heftige beschuldiging.

Dat wilde ik net ook al zeggen :j

ik ook mee-eens

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 16:18

hij past in elk geval buiten de moordbeschuldigingen om, wel thuis in een kliniek. je spoort toch niet met al die rare verhalen zo op tv, verteld aan programma's en de pers. Ik vind het allemaal een heel raar spektakel. Ik heb er een heel raar gevoel bij, als ik hem zo zie op tv vind ik het net of ik naar een BN'ner zit te kijken en niet naar een mogelijk moordenaar..komt denk ik door alle aandacht die hij heeft gekregen.
hoop voor de families op duidelijkheid en dat hij flink wordt aangepakt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 16:21

Ik vind het treurig dat zijn moeder dit soort dingen te lezen kan krijgen..

Ongeacht of hij iets heeft uitgevroten, zo praat je niet over iemand zijn/haar moeder.. Ik kan me voorstellen dat zij kapot gaat van verdriet.. Beetje respect is wel op zijn plaats mensen!! Er bestaat ook nog zoiets als geen invloed hebben op je kind en loyaal zijn aan je kind..

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:34

nou ja, je kunt NU http://elcomercio.pe/envivo rechtstreeks livestream volgen dat die naar de bak gaat.... heel peru is uitgelopen doen ze vast niet met alle gevangenen:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:27

Ik kan geen Spaans lezen, dus ik weet echt niet waar ik naar moet kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:29

dynamiek schreef:
Shir89 schreef:
Lees net dat de vader van Joran heeft geholpen met het begraven van Nathalie. Het is natuurlijk allemaal weer de vraag wat er van waar is, maar als het zo is dan is die vader echt een vuile viezerik!

http://www.nu.nl/buitenland/2266484/vad ... loway.html

..

Waarom denk je dat hij aan een hartaanval ik gestorven?? Het is zijn zoon, en als je er als vader dan later ook nog eens achter moet komen dat je zoon niet spoort en emotioneel ook niet echt alles op een rijtje heeft staan??

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:30

Nou nou.,. daar krijg je niet zomaar een hartaanval van hoor..
En trouwens als hij zijn zoon geholpen heeft, dan is hij zelf geen haar beter. Dus dan is die stress terecht.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:16

Kom ook even binnenvallen...

Denk als eerste dat je als 19 jarige zeker wel dat soort dingen kunt weten hoor... Vreemde gedachtengang. Denk zelf niet dat dat nou gelijk een hartaanval veroorzaakt, dan had het ook veel eerder kunnen gebeuren.

Ben nu trouwens wel heel erg benieuwd naar hoe dit afloopt.
Hij heeft idd bekend, en de FBI zit er bovenop. Dus dan is de kans toch echt wel aanwezig dat Natalee ook nog wordt gevonden.

Het ergste blijft het toch echt voor alle nabestaanden zowel voor de dader dan voor de slachtoffers.

Hoorde trouwens vandaag ook nog 2 moordzaken in Colombia voorbij komen waar zijn naam in genoemd wordt..

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:24

Die vader was echt niet pluis. Hij smokkelde destijds ook voor Joran een mobiele telefoon mee de gevangenis in, zodat Joran beter op de hoogte enz. kon blijven over het onderzoek.
Ik neem aan dat Paul van der Sloot dondersgoed wist dat dit zwaar verboden is.
En het is en blijft zijn zoon, hij zal er alles aan gedaan hebben om Joran zo onschuldig mogelijk te laten lijken.

Hij zal wel gewoon lichamelijk niet in orde zijn geweest, ik geloof er echt niks van dat hij zou zijn overleden omdat Joran hem zoveel verdriet deed met zijn criminele leventje en het hele gedoe rond Nathalie

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:37

Mensen hebben een verhoogde kans op een hartaanval bij enorme stress..en ik kan mij zomaar voorstellen dat dat gezin onder enorme druk en stress heeft geleefd..maargoed, das gissen en gaat ons ook niets aan, want dat staat buiten deze hele zaak. Maar wel even om te benadrukken dat dit dus wel degelijk kan.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:42

Ja tuurlijk kan dat. Maar het is èèn van de vele oorzaken die een hartaanval kunnen veroorzaken. Dus het kan net zo goed wat anders zijn. Denk ook niet idd, dat het 'belangrijk' is wat de hartaanval heeft veroorzaakt, meer wat hij er uiteindelijk mee had te maken!

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:48

Ik denk dat ze bij nathalie nooit het "echte" verhaal boven krijgen. Daar is al zoveel over gelogen en bedrogen, en wat kan je over Nathalie nog geloven als het uit Joran zijn mond komt.
Hij heeft nu al zoveel verhalen over de doodsoorzaak verteld ...

Ik hoop dat ze natuurlijk ooit de waarheid boven kunnen halen, vooral voor de Hollow-familie, die hebben er recht op!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:57

Ja idd... Je kan het nu eigenlijk alleen nog maar geloven wanneer ze ook echt wordt gevonden..

Wel echt meedogenloos ben je dan hé, dat je niet denkt aan de familie... Hij krijgt nu toch al zoveel jaren, vertel het dan nu ook maar gewoon!

Krijg BTW ook allemaal smsjes.. Eerlijk gezegt moet ik er vaak wel wat om lachen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:30

Wel apart dat iedereen meteen geloofd dat Paps Van der Sloot mee heeft geholpen met begraven, terwijl niemand Joran nog geloofd met wat hij ook verklaard, maat dit dus wel :+ Paps ook meteen massaal veroordeelt.

Peru doet het goed, de media veroordeelt en dan is het makkelijk om hem voor alles te laten hangen, de waarheid is helemaal niet meer belangrijk, ze hebben hem.....

Niks over DNA, niks over beelden met koffie kopjes in de gang ná de moord, waar hij lekker met koffie naast het lijk ging drinken...terwijl heel internet vol staat met beelden van Joran waar zijn contact met het meisje duidelijk is, maar waar wel duidelijk is dat het hele verhaal klopt, is het kaas met gaten.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:42

Tjonge, er is meegedeeld dat vader is overleden tijdens inspanning bij het tennissen. Maar nee, bokt weet het weer beter. Hij is overleden omdat zijn zoon niet spoort.... ??

Waarom die speculaties over familie waarvan niet bewezen is dat ze erbij betrokken zijn? Zoals gezegd: ze hebben familie in Nederland en sowieso Nederlands sprekend.... dus hou jullie een beetje in zou ik zeggen....

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:46

Wie kijkt er sbs6 nu?
Ook de media speculeerd wat af.. Ze zeggen dat ze niets vermoedend met hem meeging omdat ze niet wist wie hij was..
Hoe weten hun dat nou weer? :+

En inderdaad slimmerik, alles is nu Jorans schuld.. Blijkbaar ook de dood van zijn vader.. Wat een onzin.