Maar ik hoop nog steeds op een inhoudelijke reactie van pvv'ers n.a.v. een aantal posts van mij. Aangezien links al een slechte reputatie heeft omdat wij telkens ''aanvallen'', zal het niet niet bepaald meewerken.
Gohya: Maar ik neem aan dat pvv stemmers wel graag willen dat in ieder geval zijn speerpunten op zn minst gedeeltelijk waarheid worden? Ik bedoel, ik stem op SP omdat ik hun hoofdlijnen en doelen erg belangrijk vind en hoop dat het ook uitgevoerd gaat worden. Uiteraard houd ik daarbij rekening dat er altijd onderhandelingen moeten plaatsvinden. Maar ik ga er wel voor, als je begrijpt wat ik bedoel. Een beetje zo'n gevoel van: je gaat voor goud. En achteraf is zilver eigenlijk ook al heel goed. Ik denk dat Wilders zelf ook absoluut voor de hoofdprijs gaat.

Eigenlijk wel ''grappig'' want ik (en veel anderen) zeg al verschillende keren dat het Wilders nooit gaat lukken zijn populaire partijpunten er door te krijgen vanwege al die haken en ogen. Maar dat mag niet gezegd worden want dan is het beledigend e.d.