miss_kippie schreef:zicht was wel nog goed om te kunnen landen.
ja maar niet goed genoeg om te zien hoe hoog ze zaten..... dat heeft ie duidelijk vermeld net!!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:IndianLady schreef:Dat had ik niet verwacht. Ik vind de versie dat de piloten helden zijn beter eigenlijk
Ik vind ze ook helden, aangezien het nog veel erger had gekund.
Het vliegtuig is zover mogelijk toch netjes aan de grond gekomen. Ook zijn ze niet op mensen gekomen die op de gond waren (auto's of huizen)
De piloten overleven een crash in de meeste gevallen niet. Het 'beste' voor 'iedereen' doen in een noodsituatie, die je misschien zelf niet zal overleven is knap werk.
Mystica schreef:Ik vraag me af hoeveel invloed de piloten daadwerkelijk nog hebben gehad op het neerkomen. Ik denk zo: helemaal niet. De motoren gingen vol aan op 80 m boven de grond. Dat heeft niet veel verschil meer gemaakt imo. Dus helden? Nee. Schuldigen? Weet niet. Gewoon piloten.
SAKKIA schreef:En een draai hebben ze niet gemaakt, voor zover ik weet.
Nee helden vind ik het ook niet. Als ze eerder hadden op gemerkt dat er iets niet goed was en dus oplettender waren geweest, waren er helemaal geen doden gevallen ...........
SAKKIA schreef:En een draai hebben ze niet gemaakt, voor zover ik weet.
Nee helden vind ik het ook niet. Als ze eerder hadden op gemerkt dat er iets niet goed was en dus oplettender waren geweest, waren er helemaal geen doden gevallen ...........