Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Citaat:De Portugese pers heeft vandaag delen van het dagboek gepubliceerd van Kate McCann, de moeder van de verdwenen Maddie. In het dagboek heeft Kate het over 'een zeer energiek kind dat haar uitput'.
Kate klaagde over Madeleine
Kate McCann klaagt er regelmatig over dat haar kinderen hysterisch zijn, schrijft de krant Correio da Manha. 'Ze bevestigt in het dagboek ook dat haar man Gerry haar niet helpt bij de huishoudelijke taken en dat ze er bij de opvoeding van haar kinderen alleen voor staat', aldus de krant.
Volgens de krant Publico toont het dagboek ook aan hoezeer Kate piekerde over haar opgewonden kinderen en hoe moeilijk ze het had om hen discipline op te leggen.
De krant kwam naar eigen zeggen aan kopies na een zoekactie twee maanden geleden in het huis van de McCanns. Volgens 24 Horas, een andere Portugese krant, bevindt het origineel zich in handen van de Portugese gerechtelijke politie.
Nog volgens Publico wil de gerechtelijke politie de moeder van Maddie opnieuw verhoren. De aanvraag daartoe staat in het duizend bladzijden tellende rapport, dat nu bij de onderzoeksrechter ligt. Kate McCann had bij haar verhoor geweigerd op 40 vragen te beantwoorden, waar de politie nu wil op terugkomen. Kate en haar echtgenoot Gerry McCann zijn vorige week als verdachten genoemd in het dossier. Ze zijn inmiddels naar huis in het Midden-Engelse Rothley teruggekeerd.
De zoektocht naar het lijk zou zich volgens de Portugese media nu concentreren op het kerkje in Praia da Luz, waar de McCanns dagelijks hebben gebeden. Het artsenpaar beschikte over de sleutel van het kerkje. Mogelijk zal de politie graafwerken in de omgeving laten uitvoeren. Op het ogenblik van de verdwijning werden daar werken aan de riolering verricht en waren er derhalve verschillende greppels, die later met beton werden gedicht.
http://www.telegraaf.nl
merel_gomez schreef:eerst had ik nog wel het idee, dat ze nog levend zou zijn, maar nu eigelijk niet meer
Sigrid_Hvj schreef:Nou ik vind niet dat dat kindje dan moet afgepakt worden van de ouders. Ze hebben nu toch wel hun lesje geleerd? En misschien houden ze hooguit die mensen in de gaten maar "afpakken" vind ik toch wat overdreven...
merel_gomez schreef:faye schreef:ja idd.Ik hecht aan het dagboek geen enkele waarde. Als je drie jonge kinderen hebt en werkt is dat zwaar. Ik denk dat elke moeder dat wel eens zwaar vind en ik denk ook dat elke moeder wel eens klaagt. Meest veilige is in je eigen dagboek. Ik vind het wel triest dat dit dagboek nu zo opgeblazen wordt.
Moniek schreef:en ja al moet er 20 dagboeken van haar op tafel komen en word het hele circus uit de kast gekomen so what!!
Het gaat hier om de waarheid en daar mogen ze van mij alles aan doen om dit te achterhalen.
En als ik zeker wist dat ik niks te doen had met de dood van mijn kind dan deed ik alles om dat te bewijzen tot het omspitten van de kerk zelf!
Sigrid_Hvj schreef:Veels te lang topic xD