ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:01

Dat is die zaak waar Simone al vaak over heeft gesproken.

Her artikel laat wel even weg dat er in het huis behoorlijk wat bewijzen zijn gevonden, waaronder enorm veel bloed, zoveel dat men zeker wist dat het meisje niet meer in leven was.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:02

Cayenne schreef:
Citaat:
De Portugese pers heeft vandaag delen van het dagboek gepubliceerd van Kate McCann, de moeder van de verdwenen Maddie. In het dagboek heeft Kate het over 'een zeer energiek kind dat haar uitput'.

Kate klaagde over Madeleine

Kate McCann klaagt er regelmatig over dat haar kinderen hysterisch zijn, schrijft de krant Correio da Manha. 'Ze bevestigt in het dagboek ook dat haar man Gerry haar niet helpt bij de huishoudelijke taken en dat ze er bij de opvoeding van haar kinderen alleen voor staat', aldus de krant.

Volgens de krant Publico toont het dagboek ook aan hoezeer Kate piekerde over haar opgewonden kinderen en hoe moeilijk ze het had om hen discipline op te leggen.

De krant kwam naar eigen zeggen aan kopies na een zoekactie twee maanden geleden in het huis van de McCanns. Volgens 24 Horas, een andere Portugese krant, bevindt het origineel zich in handen van de Portugese gerechtelijke politie.

Nog volgens Publico wil de gerechtelijke politie de moeder van Maddie opnieuw verhoren. De aanvraag daartoe staat in het duizend bladzijden tellende rapport, dat nu bij de onderzoeksrechter ligt. Kate McCann had bij haar verhoor geweigerd op 40 vragen te beantwoorden, waar de politie nu wil op terugkomen. Kate en haar echtgenoot Gerry McCann zijn vorige week als verdachten genoemd in het dossier. Ze zijn inmiddels naar huis in het Midden-Engelse Rothley teruggekeerd.

De zoektocht naar het lijk zou zich volgens de Portugese media nu concentreren op het kerkje in Praia da Luz, waar de McCanns dagelijks hebben gebeden. Het artsenpaar beschikte over de sleutel van het kerkje. Mogelijk zal de politie graafwerken in de omgeving laten uitvoeren. Op het ogenblik van de verdwijning werden daar werken aan de riolering verricht en waren er derhalve verschillende greppels, die later met beton werden gedicht.

http://www.telegraaf.nl

dit was net ook op sky news

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:02

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:03

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:04

merel_gomez schreef:
eerst had ik nog wel het idee, dat ze nog levend zou zijn, maar nu eigelijk niet meer

Dat had ik dus ook,... maarja mede ook omdat de media in het begin sprak over een ontvoering,... nu komen er duidelijk zaken aan het ligt dat ik er ook geen hoop meer in heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:04

Ik hecht aan het dagboek geen enkele waarde. Als je drie jonge kinderen hebt en werkt is dat zwaar. Ik denk dat elke moeder dat wel eens zwaar vind en ik denk ook dat elke moeder wel eens klaagt. Meest veilige is in je eigen dagboek. Ik vind het wel triest dat dit dagboek nu zo opgeblazen wordt.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:06

Daarom schrijf ik nooit in een dagboek Lips are sealed

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:06

ja ben het helemaal met je eens ik houd geen dagboek bij maar denk dat elke moeder wel is denkt dat ze het niet meer aankan en er ff "flauw" van is

hecht daar dus ook niet teveel waarde aan

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:07

Ik denk dat je niet zomaar de tweeling ook kan testen op slaapmiddel. Die zaak ligt nu in handen van de kinderbescherming en die doen echt wel iets als er iets niet in de haak is.

Faye, misschien moet je inderdaad niet volledig waarde hechten aan het dagboek. Ondanks dat het een uitlaatklep is, ben je er over het algemeen wel eerlijk in.
Er zit overigens nog verschil in af en toe zeggen dat het teveel is of dagelijks te zeggen dat het te veel is in combinatie met slaapmiddel.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:08

Wat ik niet snap, als ze werkelijk onschuldig zijn, waarom ze dan niet verklaringen komen ipv van het standpunt in te nemen van "kom maar met het lijk".

Het dagboek is vooral belangrijk om inzicht te geven op haar psyche.

merel_gomez

.

Cyntje

Er is ook niks op vast te pinnen op zo´n dagboek, maar mss heeft het voor het onderzoek wel degelijk een waarde! Aangezien ze met de kleinste aanwijzingen wat kunnen,....

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:09

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:09

Nou ik vind niet dat dat kindje dan moet afgepakt worden van de ouders. Ze hebben nu toch wel hun lesje geleerd? En misschien houden ze hooguit die mensen in de gaten maar "afpakken" vind ik toch wat overdreven...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:11

Sigrid_Hvj schreef:
Nou ik vind niet dat dat kindje dan moet afgepakt worden van de ouders. Ze hebben nu toch wel hun lesje geleerd? En misschien houden ze hooguit die mensen in de gaten maar "afpakken" vind ik toch wat overdreven...

Ik denk dat jij even heel het topic moet lezen Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:12

Als ze in haar dagboek zou schrijven dat ze slaapmiddel toedient is dat wel wat anders. maar inzicht in de psyche gaat nergens over. Ik verzucht ook wel eens dat mijn kinderen vreselijk druk zijn en ik zo moe ben, ik schrijf alleen niet in een dagboek. Het begint erop te lijken dat er eigenlijk geen sluitend bewijs is en dat er nu van alles geprobeerd wordt.

En als ik in complottheorieën ga denken, dezelfde rechercheurs zaten op de zaak van dat andere meisje. Misschien hebben ze er zelf mee te maken en willen ze nu weer iets afdwingen? Alles is nog mogelijk.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:13

merel_gomez schreef:
faye schreef:
Ik hecht aan het dagboek geen enkele waarde. Als je drie jonge kinderen hebt en werkt is dat zwaar. Ik denk dat elke moeder dat wel eens zwaar vind en ik denk ook dat elke moeder wel eens klaagt. Meest veilige is in je eigen dagboek. Ik vind het wel triest dat dit dagboek nu zo opgeblazen wordt.
ja idd.

ben ik het niet mee eens het is vooral om te kijken in wel gemoedstoestand kate is.
om een schets te krijgen van kate zelf.
En ja iedere moeder klaagt wel eens over haar kinderen ik heb er 2 waar van er 1 heel druk kan zijn en die kan ik zeker vaker dan 4 keer per week achter het behang plakken.
Maar je haalt wel uit een dagboek of dit erger is dan alleen maar af en toe achter het behang plakken of dat dit probleem erger is.
dus ik hecht zeker wel waarde achter haar dagboek.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:13

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:14

ik houd wel een dagboek bij, heb drie jonge kinderen en een man die directie chauffeur is en dus nooit thuis....
mijn dagboek is ook niet alleen maar leuk en gezellig Knipoog

ik zou ze overigens voor geen goud willen missen hoor Haha!

het ligt er denk ik heel erg aan wat er precies in staat....

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:15

en ja al moet er 20 dagboeken van haar op tafel komen en word het hele circus uit de kast gekomen so what!!
Het gaat hier om de waarheid en daar mogen ze van mij alles aan doen om dit te achterhalen.
En als ik zeker wist dat ik niks te doen had met de dood van mijn kind dan deed ik alles om dat te bewijzen tot het omspitten van de kerk zelf!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:16

Moniek schreef:
en ja al moet er 20 dagboeken van haar op tafel komen en word het hele circus uit de kast gekomen so what!!
Het gaat hier om de waarheid en daar mogen ze van mij alles aan doen om dit te achterhalen.
En als ik zeker wist dat ik niks te doen had met de dood van mijn kind dan deed ik alles om dat te bewijzen tot het omspitten van de kerk zelf!

Ja precies,....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:16

Kekaro: Precies! En tot nu toe wordt alleen vrij gegeven dat ze vond dat Maddie druk was (ja vier jaar logisch), en dat ze er alleen voor stond. So what? Dit doet niets ter zake en zijn wel prive zaken die nu uitgebreid uitgemeten worden. Ik vind dat eigenlijk zeer onfatsoenlijk.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:17

Veels te lang topic xD

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:17

.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:18

Sigrid_Hvj schreef:
Veels te lang topic xD

reageer dan niet Vork