Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Musk wil een nieuwe politieke kracht in de VS creëren.
https://x.com/nexta_tv/status/1931282796179251562
Elon Musk heeft op X opnieuw zijn steun uitgesproken voor het creëren van een nieuwe politieke kracht in de VS: The America Party.
Volgens hem bleek uit een peiling op het platform dat ongeveer 80% van de gebruikers voorstander is van het oprichten van een partij die de ‘centristische meerderheid’ vertegenwoordigt.
Musk benadrukte dat deze nieuwe partij gematigde standpunten en gezond verstand moet uitstralen en dat het Amerikanen moet verenigen die genoeg hebben van de toenemende polarisatie van het huidige tweepartijenstelsel.
IMANDRA schreef:Wel een heel erg duidelijke door chatGPT geschreven tekst![]()
Ik herken de zinsstructuur en emdashes die chatGPT gebruikt haha.
Mungbean schreef:IMANDRA schreef:Wel een heel erg duidelijke door chatGPT geschreven tekst![]()
Ik herken de zinsstructuur en emdashes die chatGPT gebruikt haha.
Mee eens dat het erg AI taal is, maar het is wel jammer dat ChatGPT de em dash aan de schandpaal genagelt heeft.
Als iemand nu een em dash gebruikt wordt je meteen van AI beticht.
Mungbean schreef:Je hebt een AI onderschrift![]()
(Met een menselijke spatie)
nps schreef:“Moderate views and common sense”.
Van musk. Jaja. Ik ben sceptisch.
Ik denk de hele tijd, boy, that escalated quickly. En daarna ben ik gewoon weer verdrietig over de staat van de wereld en het soort mensen wat heel rijk wordt en de mensen die deze nare mensen dan weer mandaat geven om nare dingen te doen.
BigOne schreef:De gouverneur van Californië is een hele goede, democraat, getrouwd, gay en heeft een van de best presterende blauwe staten. Trump zinspeelde deze week om alle ondersteuning stop te zetten voor Californië. Waarop Gavin Newsom ( gouverneur) zei dat het dan misschien beter was om de 80 miljard taxes maar niet meer af te dragen om de rode staten in leven te houden.
Trump en z’n maatjes willen newsom weg, dat hebben ze na de branden al geprobeerd en nu sturen ze hem het leger op z’n dak.
BigOne schreef:Het eerste wat Hitler deed in 1933 was 8000 veroordeelden gratie schenken, sounds familiar !
Huidige regering van USA gaat vol op het fascistische orgel. En dat kan ook hier gebeuren!!