Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Maar het zijn commerciële zenders, die zenden uit wat het publiek wil horen en zien.
Shadow0 schreef:(Er zijn bv best wat shows geweest over armoede, of over mensen met een beperking, maar het raakt nooit de systemen die wij als maatschappij opzetten die blootleggen wie dat creeert en waarom. Bij RTL krijg je een individuele coach, maar ze gaan niet de schuldenindustrie ter discussie stellen, en dat is al een behoorlijke bias in de weergave.)
Electra63 schreef:Op met name NP02 heb je echt mooie en interessante documentaires, vaak over maatschappelijke vraagstukken.
Ik volg nu Een valse start... zo indrukwekkend.
Maar de populistische partijen willen vooral de publieke omroepen opheffen of in ieder geval inkrimpen.
Electra63 schreef:Op met name NP02 heb je echt mooie en interessante documentaires, vaak over maatschappelijke vraagstukken.
Maar de populistische partijen willen vooral de publieke omroepen opheffen of in ieder geval inkrimpen.
ruitje schreef:Misschien is dat dan mijn bubbel, maar vinden we echt dat links onderbelicht is in de media? Ik zie ook veel links aan tafel zitten naar mijn idee?
Of de boodschap overkomt is een tweede natuurlijk...
pien_2010 schreef:Electra63 schreef:Op met name NP02 heb je echt mooie en interessante documentaires, vaak over maatschappelijke vraagstukken.
Tuurlijk willen ze dat want dat is te kritisch, te wetenschappelijk, te veel op feiten gebaseerd. Dat maakt de mensen slim en kritisch iets dat lastig is als je vanuit emoties handelt en onderbuikgevoelens.
Benzz schreef:1736,- is de gemiddelde huurprijs voor een woning....je mag het mij uitleggen.
Libra76 schreef:Ik vind het een spannende dag vandaag. Rond 10:00 doet de rechtbank uitspraak in de zaak die Greenpeace heeft aangespannen tegen de staat over stikstof. Mocht de rechter Greenpeace gelijk geven, dat de regering te weinig doet om de natuur te beschermen,heeft dat grote invloed op toekomstig beleid.
Electra63 schreef:Benzz schreef:Ik vond Verdonk zojuist bij Eva echt vals en onder de gordel!
Gewoon zoals ze altijd is toch?
Benzz schreef:1736,- is de gemiddelde huurprijs voor een woning....je mag het mij uitleggen.