Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:AS,
Als meelezer kan ik alleen maar zeggen, dat jij met name dit topic iedere x laat ontsporen.
Je doet vooral aan cherry picking, plaatst regelmatig fakenews en zeker val je ontzettend vaak in herhaling.
Ik vind vooral dat je zuigt!
Jammer !
Electra63 schreef:Top analyse ! Echt een Baudet-volger
Exitium schreef:lies schreef:Oh, dat wist ik ook niet! Dus eigenlijk geen optie voor Nederland. Tenzij we uit de EU stappen..
Dat zal voor Wilders meewegen om die Nexit te realiseren dan, denk ik.
Nexit gaat geen andere potentiële coalitiepartner zich aan wagen, dus dat kan 'ie wel vergeten gelukkig.
Exitium schreef:lies schreef:Oh, dat wist ik ook niet! Dus eigenlijk geen optie voor Nederland. Tenzij we uit de EU stappen..
Dat zal voor Wilders meewegen om die Nexit te realiseren dan, denk ik.
Nexit gaat geen andere potentiële coalitiepartner zich aan wagen, dus dat kan 'ie wel vergeten gelukkig.
Cowboy55 schreef:En dat geldt voor het overgrote deel van de PVV plannen. Constitutioneel of in EU verband niet haalbaar. Dus waarom iedere keer dezelfde discussie? Zitten we ineens op Twitter? Iedereen zit te zenden maar niemand luistert meer?
AppleSter schreef:Electra63 schreef:AS,
Als meelezer kan ik alleen maar zeggen, dat jij met name dit topic iedere x laat ontsporen.
Je doet vooral aan cherry picking, plaatst regelmatig fakenews en zeker val je ontzettend vaak in herhaling.
Ik vind vooral dat je zuigt!
Jammer !
Even opgezocht; dit was jouw enige andere bijdrage in dit topic:Electra63 schreef:Top analyse ! Echt een Baudet-volger
Electra63 schreef:Er zijn mensen die lezen mee, die hebben echt geen tijd om te reageren.
Dat gezuig verpest het topic!
AppleSter schreef:Electra63 schreef:Er zijn mensen die lezen mee, die hebben echt geen tijd om te reageren.
Dat gezuig verpest het topic!
En omdat je echt geen tijd hebt plaats je alleen maar aanvallen op een persoon in plaats van inhoudelijke bijdragen. Logisch.
Ik lees net dit bericht: https://www.telegraaf.nl/nieuws/8096066 ... jsttrekker
Timmermans minst populaire lijsttrekker. Misschien had PVDA/GroenLinks beter een vrouw als lijsttrekker kunnen kiezen?
BigOne schreef:pien_2010 schreef:
Daar is vanmiddag een hele discussie uit ontstaan.
Dat mag, maar ik denk er net zo over als deze professor!
BigOne schreef:Logisch toch? Timmermans heeft een aantal zeer goede politici op de lijst staan zoals Lisa Westerveld , daar gaan ook veel stemmen naar toe. Het is toch het totaal wat telt.
BigOne schreef:Logisch toch? Timmermans heeft een aantal zeer goede politici op de lijst staan zoals Lisa Westerveld , daar gaan ook veel stemmen naar toe. Het is toch het totaal wat telt.
imaudy schreef:Wilders vindt PVV niet extreem rechts. Ik vind dat ook niet. Dan tolereer je bv geen enkele asielzoeker.