Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sok schreef:Dit vind ik nou oprecht erg.. Hoe sommige mensen hier reageren..
Een jonge, beinvloedbare vrouw begaat een enorme fout en zal haar straf heus krijgen van de politie, maar om het heft nou in eigen handen te nemen vind ik misschien nog wel erger dan wat die vrouw heeft gedaan..![]()
Ik praat niet goed wat ze heeft gedaan, maar het lijkt me niet aan ons om haar aan de schandpaal te nagelen.
geerke schreef:Sok schreef:Dit vind ik nou oprecht erg.. Hoe sommige mensen hier reageren..
Een jonge, beinvloedbare vrouw begaat een enorme fout en zal haar straf heus krijgen van de politie, maar om het heft nou in eigen handen te nemen vind ik misschien nog wel erger dan wat die vrouw heeft gedaan..![]()
Ik praat niet goed wat ze heeft gedaan, maar het lijkt me niet aan ons om haar aan de schandpaal te nagelen.
als dat filmpje daadwerkelijk 14 jaar geleden is gemaakt en er geen recentelijk materiaal te vinden is van niet ouder dan 6 jaar....gaat zij helemaal geen straf krijgen.
geerke schreef:Sok schreef:Dit vind ik nou oprecht erg.. Hoe sommige mensen hier reageren..
als dat filmpje daadwerkelijk 14 jaar geleden is gemaakt en er geen recentelijk materiaal te vinden is van niet ouder dan 6 jaar....gaat zij helemaal geen straf krijgen.
geerke schreef:als dat filmpje daadwerkelijk 14 jaar geleden is gemaakt en er geen recentelijk materiaal te vinden is van niet ouder dan 6 jaar....gaat zij helemaal geen straf krijgen.
Lara_Silver schreef:geerke schreef:
Kleine nuance, ze moeten wel kunnen bewijzen dat het 14 jaar geleden is gemaakt, anders is ponypletter nog steeds de pineut.
geerke schreef:ja dus?...ik reageerde op Sok@die er vanuit ging dat ze haar straf wel zal krijgen....waarschijnlijk niet dus![]()
Geen idee of het echt 14 jaar oud is,ik vertrouw geen mens wat ze allemaal beweren als ze nattigheid voelen.
Maar niet vergeten dat de filmpjes nog steeds worden gemaakt en er heel veel andere vrouwen in het spel zijn.
Het is zeker niet alleen die blonde dame.Ik vind het triest voor haar dat zij nu het belangrijkst word gevonden terwijl die dikke pad nog niet eens getraceerd is.
MarvanTom schreef:Vraag mij af of de gebroeders De Witt het met je eens zouden zijn geweestMensen die hier niets mee te maken hadden ook bedreigd, dat is wat minder, maar dat was toen nog niet bekend.
Maar mede door de heksenjacht zijn wel de verdachten/daders opgepakt.
Rowdine schreef:Lara_Silver schreef:Kleine nuance, ze moeten wel kunnen bewijzen dat het 14 jaar geleden is gemaakt, anders is ponypletter nog steeds de pineut.
En dit niet?
Lara_Silver schreef:Rowdine schreef:En dit niet?
Madam was al de pineut, en als het bewijs van de datum van de video niet gevonden word, gezien alle media-aandacht zal ze nog een keer de pineut zijn. De uiteindelijke uitspraak is uiteraard nog raden, want men moet nu alles bij elkaar gaan zoeken en het geheel op een georganiseerde manier aanpakken. Ik blijf dus bij mijn uitspraak, ik denk dat er een hele grote kans is dat dit word bestraft.En als je zin hebt daarover te blijven muggeziften, be my guest, mijn energie verspil je gelukkig niet.
Kai_Rosa schreef:ik durf bijna te wedden dat met ons fantastische recht systeem ze er allemaal heel mild mee afkomen.
taak strafje hier, boete daar. betalen en ze gaan weer vorlijk verder.
dus wat dat betreft.
_San87_ schreef:geerke schreef:als dat filmpje daadwerkelijk 14 jaar geleden is gemaakt en er geen recentelijk materiaal te vinden is van niet ouder dan 6 jaar....gaat zij helemaal geen straf krijgen.
Sociale hel en verdoemenis lijkt me ook wel een flinke straf, anders. Zij gaat wellicht geen wettelijke straf krijgen (eerst eens bewijzen hoe oud het filmpje daadwerkelijk is), maar straf heeft ze al een dikke week te pakken
.