2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:26

Serieus ???
Ik zat meer te denken aan een kruis getekend in de aarde i.p.v. van takken :o. Zoals op deze foto zijn het gewoon zo gevallen takken joh..
yvonnedv schreef:
[ Afbeelding ]

Dit zou 1 van de nepgraven zijn. Ik zie er geen graf/kruis in. Naar mijn idee zijn het twee takken die kruislings liggen.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:26

cinn87 schreef:
Amy77 schreef:
Nou ga ik ff heel ziek denken he..die andere 3 nepgraven,waren die daar ook in de buurt? Dat heb ik nergens gelezen..sterker nog,tis de 1e x dat ik iets lees over kruisen en nepgraven..?
Maar stel,stel dat die andere daar ook in de buurt waren,dan kunnen die honden wel een eventueel spoor ruiken toch? Dit hele gebeuren is nl al ziek, dus neem meniet kwalijk hoor..maar die vader zou er toch niet een 'speurtocht' zelf van hebben gemaakt? Of zou t echt geplaatst zijn door derden?
Sorry voor mijn zieke gedachten, maar vond t zo vreemd?
Wellicht dat iemand prutsmuts toevallig iets over gelezen heeft?

Wat bedoel je precies met het spoor wat de honden gaan ruiken? De honden slaan op het moment dat daar iets begraven ligt. Slaat er een lijlhond aan, dan kan je er vanuit gaan dat er iemand begraven ligt. Slaat er een pd hond aan ( hond voor goederen en loop sporen ) dan ligt er " iets " begraven. Zouden de kinderen niet begraven zijn ( sorry voor het beestje bij het naampje noemen ) dan kan een hond, elke speurhond, dit van meters ver ruiken en zal die er in een directe lijn naar toe lopen om er vervolgens te gaan blaffen. Hoop dat je de uitleg mbt de speurhonden snapt ;)

Heb je mooi uitgelegd :j

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:28

Ohnee idd yvonne dat zie ik er ook niet in. Zou me eerder zorgen maken over de omgewoelde neppe grond eronder.
Moet wel zeggen..ik ben zo niet handig met routes etc en als ik bv in nseeuw in bos loop,leg ik ook altijd zulke kruisen neer zodat ik herkenningspunt heb voor terugweg mocht ik verdwalen.

Top Cinn,dank je :-)
Ja ik vroeg me meer af of de geur van vader eraan zou zitten..als dat nl zo is,dan kun je meer kanten op

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:28

Mijn gevoel zegt dat ze nog leven en gewoon ergens zijn afgezet bij iemand ofzo,
want de vader heeft ook veel geld gepint. Een deel hebben ze kunnen achterhalen,
maar het andere deel..... Misschien heeft hij iemand betaald om de kinderen bij te
houden? You never know. Vind het wel heel zielig voor de moeder en andere familie. |(

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:29

kimberley12 schreef:
Heino schreef:
Als vader die nepkruizen gemaakt blijkt te hebben, betekent dat denk ik dat de jongetjes al vroeg tijdens de autorit buiten bewustzijn of erger waren. Dat zou het zoekgebied wel weer beperken..

Wie zegt dat hij dat tijdens de rit heeft gedaan? Hij kan al dagen bezig zijn geweest, om een route
uit te stippelen, en wie weet ook wel die kruizen geplaatst hebben....

Ohja da's waar! Pfff echt frustrerend dit, moet voor de politie helemaal een ramp zijn..

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:30

Na een week kunnen honden zo'n eventueel spoor ook niet meer volgen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:30

joeluna schreef:
Mijn gevoel zegt dat ze nog leven en gewoon ergens zijn afgezet bij iemand ofzo,
want de vader heeft ook veel geld gepint. Een deel hebben ze kunnen achterhalen,
maar het andere deel..... Misschien heeft hij iemand betaald om de kinderen bij te
houden? You never know. Vind het wel heel zielig voor de moeder en andere familie. |(

Wellicht geld gepind om moordwapens te kopen?
Maar laten we hier maar niet van uitgaan.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:31

Amy77 schreef:
Ohnee idd yvonne dat zie ik er ook niet in. Zou me eerder zorgen maken over de omgewoelde neppe grond eronder.
Moet wel zeggen..ik ben zo niet handig met routes etc en als ik bv in nseeuw in bos loop,leg ik ook altijd zulke kruisen neer zodat ik herkenningspunt heb voor terugweg mocht ik verdwalen.

Top Cinn,dank je :-)
Ja ik vroeg me meer af of de geur van vader eraan zou zitten..als dat nl zo is,dan kun je meer kanten op

Een hond maakt geen verschil tussen geuren. Hij pakt de meest verse menselijke geur. Je kan je hond toch niet leren om aan te geven of iets de lucht is van de vader of van een ander persoon, hoe moet die dat dan duidelijk maken ;)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:32

Weet je joeloena, het is veel geld..maar erg weinig om bv de jongens overleef geld te geven..of iemand te betalen om ze weg van de media te houden.
Er was rond de 45€ van over..dus maar zon 120€ weg..lijkt mij persoonlijk niks..

YvonneV

nou ja veel geld?

Het gaat om iets van 130 euro

NathalietjeB

yvonnedv schreef:
[ Afbeelding ]

Dit zou 1 van de nepgraven zijn. Ik zie er geen graf/kruis in. Naar mijn idee zijn het twee takken die kruislings liggen.

toch ook vind ik de verse lijkende blaadjes vreemd want de rest is zeg maar niet "nat" achtig net alsof t er vers is onder gelegd...dat kruisje vind ik net beetje idee omgevallen takken
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 15-05-13 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Vayo

joeluna schreef:

€ 170,00 toch 'maar'? Ik weet het niet, wie zou daar aan mee werken en er iets aan hebben om die kinderen bij te houden? En dan zou de kans ook groot zijn dat ze ergens gezien zijn. Ik hoop dat het zo is en ze levend en wel terug gevonden worden, maar ik vrees het ergste.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:33

Die spanband en sleepkabel zijn echt niet zo duur dus zou misschien kunnen van wat jij denkt.
joeluna schreef:

Amy77

Ah cinn,super dat we jou hebben :-) dat wist ik niet..dacht, hond ruikt aan kleding vader,dus reageert op spoor vader..maar zo simpel werkt dat dus niet..

kimberley12

joeluna schreef:

De vader heeft 170 euro gepind, waarvan 45 euro terug is gevonden. Mijn gevoel zegt ook
dat ze nog leven, en ergens zijn....

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:34

yvonnedv schreef:
Na een week kunnen honden zo'n eventueel spoor ook niet meer volgen

Daar kan je je nog aardig in verbazen :) iets wat al maanden begraven ligt kan door een speurhond van de politie nog gevonden worden. Je moet ook altijd rekening houden met de weersomstandigheden. Zo gaat er bij veel regen een geur eerder weg dan bijv bij sneeuw. Bij sneeuw is de lucht erg schoon en blijft een geur langer hangen. En bij warmte is het niet echt optimaal voor de hond ivm over verhitting.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:35

kimberley12 schreef:
joeluna schreef:

De vader heeft 170 euro gepind, waarvan 45 euro terug is gevonden. Mijn gevoel zegt ook
dat ze nog leven, en ergens zijn....

ja indd.. en daarom word dit waarscheijnlijk een hele lange zaak....=( ben ik bang

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:35

Ja met zo vriend leer je aardig wat ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:36

Iets in mij schreewt dat ze nog leven, maar mijn gezonde verstand zegt van niet

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:36

zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:37

NathalietjeB schreef:
zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??

Ik hoop het! Maar dan zouden mensen ze toch allang herkend moeten hebben? Het is echt overal op het nieuws.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:37

NathalietjeB schreef:

Maar dan denken die kinderen toch ook wel, van '' goh, waarom is pa er niet?'' of hebben ze tv gekeken óf zijn ze door andere mensen herkent

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:39

@cinn, maar bij bv madeleine mc cann zochten ze wel specifiek op de geur van haar..is dat wat anders dan?
Oh sorry ot, maar denk, voor t geval dat anderen t ook gaan vragen, is er geen dubbel antwoord nodig ;-)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:39

NathalietjeB schreef:

Maar dan zouden de beheerders ze toch herkennen? En jongens op die leeftijd blijven toch niet helemaal een week lang verstopt in een huisje zitten als ze zijn achtergelaten? Ze zullen toch moeten eten en drinken?
Vaak moet je bij vakantieparken e.d. via overboeking een aanbetaling doen. Ik neem aan dat ze alle transacties van die vader wel na hebben getrokken.

En om iemand zo ver te krijgen om voor € 120,00 die kinderen te verstoppen ... Ik weet het niet en buiten het geld om wat zou in zo'n geval die persoon aan die twee kinderen hebben?
Laatst bijgewerkt door Vayo op 15-05-13 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:40

Nayomie schreef:
NathalietjeB schreef:

Maar dan denken die kinderen toch ook wel, van '' goh, waarom is pa er niet?'' of hebben ze tv gekeken óf zijn ze door andere mensen herkent

Ik denk dat kinderen op die leeftijd maar 1 ding willen, als ze achtergelaten zouden zijn ergens, en dat is gauw naar huis toe, naar hun
moeder, en hulp halen.