Ik zat meer te denken aan een kruis getekend in de aarde i.p.v. van takken

yvonnedv schreef:[ Afbeelding ]
Dit zou 1 van de nepgraven zijn. Ik zie er geen graf/kruis in. Naar mijn idee zijn het twee takken die kruislings liggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dit zou 1 van de nepgraven zijn. Ik zie er geen graf/kruis in. Naar mijn idee zijn het twee takken die kruislings liggen.
cinn87 schreef:Amy77 schreef:Nou ga ik ff heel ziek denken he..die andere 3 nepgraven,waren die daar ook in de buurt? Dat heb ik nergens gelezen..sterker nog,tis de 1e x dat ik iets lees over kruisen en nepgraven..?
Maar stel,stel dat die andere daar ook in de buurt waren,dan kunnen die honden wel een eventueel spoor ruiken toch? Dit hele gebeuren is nl al ziek, dus neem meniet kwalijk hoor..maar die vader zou er toch niet een 'speurtocht' zelf van hebben gemaakt? Of zou t echt geplaatst zijn door derden?
Sorry voor mijn zieke gedachten, maar vond t zo vreemd?
Wellicht dat iemand prutsmuts toevallig iets over gelezen heeft?
Wat bedoel je precies met het spoor wat de honden gaan ruiken? De honden slaan op het moment dat daar iets begraven ligt. Slaat er een lijlhond aan, dan kan je er vanuit gaan dat er iemand begraven ligt. Slaat er een pd hond aan ( hond voor goederen en loop sporen ) dan ligt er " iets " begraven. Zouden de kinderen niet begraven zijn ( sorry voor het beestje bij het naampje noemen ) dan kan een hond, elke speurhond, dit van meters ver ruiken en zal die er in een directe lijn naar toe lopen om er vervolgens te gaan blaffen. Hoop dat je de uitleg mbt de speurhonden snapt
kimberley12 schreef:Heino schreef:Als vader die nepkruizen gemaakt blijkt te hebben, betekent dat denk ik dat de jongetjes al vroeg tijdens de autorit buiten bewustzijn of erger waren. Dat zou het zoekgebied wel weer beperken..
Wie zegt dat hij dat tijdens de rit heeft gedaan? Hij kan al dagen bezig zijn geweest, om een route
uit te stippelen, en wie weet ook wel die kruizen geplaatst hebben....
joeluna schreef:Mijn gevoel zegt dat ze nog leven en gewoon ergens zijn afgezet bij iemand ofzo,
want de vader heeft ook veel geld gepint. Een deel hebben ze kunnen achterhalen,
maar het andere deel..... Misschien heeft hij iemand betaald om de kinderen bij te
houden? You never know. Vind het wel heel zielig voor de moeder en andere familie.
Amy77 schreef:Ohnee idd yvonne dat zie ik er ook niet in. Zou me eerder zorgen maken over de omgewoelde neppe grond eronder.
Moet wel zeggen..ik ben zo niet handig met routes etc en als ik bv in nseeuw in bos loop,leg ik ook altijd zulke kruisen neer zodat ik herkenningspunt heb voor terugweg mocht ik verdwalen.
Top Cinn,dank je
Ja ik vroeg me meer af of de geur van vader eraan zou zitten..als dat nl zo is,dan kun je meer kanten op
joeluna schreef:Mijn gevoel zegt dat ze nog leven en gewoon ergens zijn afgezet bij iemand ofzo,
want de vader heeft ook veel geld gepint. Een deel hebben ze kunnen achterhalen,
maar het andere deel..... Misschien heeft hij iemand betaald om de kinderen bij te
houden? You never know. Vind het wel heel zielig voor de moeder en andere familie.
yvonnedv schreef:Na een week kunnen honden zo'n eventueel spoor ook niet meer volgen
kimberley12 schreef:joeluna schreef:Mijn gevoel zegt dat ze nog leven en gewoon ergens zijn afgezet bij iemand ofzo,
De vader heeft 170 euro gepind, waarvan 45 euro terug is gevonden. Mijn gevoel zegt ook
dat ze nog leven, en ergens zijn....
NathalietjeB schreef:zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??
NathalietjeB schreef:zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??
Nayomie schreef:NathalietjeB schreef:zou hij t geld niet aan de kids hebben gevonden en zeg maar een weekje of wat langer een huisje te kunnen huren?? of een tent op een camping??
Maar dan denken die kinderen toch ook wel, van '' goh, waarom is pa er niet?'' of hebben ze tv gekeken óf zijn ze door andere mensen herkent