Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Gianti schreef:Oef, hoe erg ik het vind, vind het niet normaal hoe hard de ME blijft door meppen, neer meppen en afvoeren... Lekker paar nachtjes cel... Maar zo door meppen..
want ?
anders staan ze volgende week weer bij een ander te rellen
laat ze maar een paar nachten in het ziekenhuis liggen !!!!!
Courses schreef:http://www.youtube.com/watch?v=heir4tIRBvo
Op 6:09 zie je Bokker Markkie6 ( sorry als ik 't verkeer spel ) voorbij komen met de camera btw.
Gianti schreef:Marjoow schreef:
Nee, je moet die asociale randdebielen aaien en "FOEI!" zeggen. Kom op zeg, ME word bekogeld met vuurwerk, fietsen en planten.
Dat zeg ik niet, Prima om iemand neer te meppen, maar gaan niet keihard doormeppen als iemand al op de grond ligt... Pak hem op en dan kan je de volgende pakken, veel effectiever..
Spruitjee schreef:Ik hoor van een vriend van mij dat een maat van hem zonder iets te doen door de ME in elkaar gemept is, hijzelf is door een politiehond gebeten.. Ben ik even blij dat ik thuis op de bank zit
Mojito schreef:Je zegt het als grap maar ik meen het eigenlijk wel serieus. Ook wat jij zegt, want 1 persoon helemaal de grond in stampen omdat je aan het werk ben en kwaad word van de situatie is imo niet echt effectief. Pak er dan inderdaad maar gelijk zes, in plaats van eentje voor zes te slaan.
moyra schreef:Spruitjee schreef:Ik hoor van een vriend van mij dat een maat van hem zonder iets te doen door de ME in elkaar gemept is, hijzelf is door een politiehond gebeten.. Ben ik even blij dat ik thuis op de bank zit
Tjaa sorry dan hadden ze er niet heen moeten gaan.
Het lag er al dagen dik op dat dit ging gebeuren en dan hoor je maar gewoon thuis te blijven.