Ik voel me echt keihard genaaid. Even geen ander woord voor. Ben woest.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:Lovely schreef:Megamutsj, ik ben juist dol op dat multiculti, ik heb het op bokt wel vaker uitgelegd dat ik het heerlijk vind om op loopafstand van mijn huis booschapjes te doen: patatjes bij de belg, verse deli bij de italiaan, heerlijk brood, verse baklava bij de turk, op het terras bij de algerijn, lekkere spiesjes bij weer een andere turk, soms rijsttafel van de indo en ga zo maar door.
Vind ik ook fijn! Heerlijk om een turkse pizza naar binnen te proppen, hmmm. Of Kapsalon![]()
Zat vaak zat met mijn vriend bij een buitenlands tentje om daar te gaan eten. Ik heb ook helemaal niets tegen de mensen. Maar vind wel dat Nederland Nederland moet blijven.
Als ze de buitenlandse mensen gewoon verspreiden hoor je mij niet klagen.
Ariebombarie schreef:christel1857 schreef:Dáarom. Gaat je écht niks aan. Al is het maar omdat iemand zijn kapsel leuk vind, of omdat ze het leuk vinden hoe hij debatteerd. Of omdat ze willen stemmen op iemand die wat anders roept dan de rest van nederland.
Als zijn beleid op het gebied van het bovenstaande kant en klare kul was geweest dan had ie met zijn immigratiebeleid heel hard kunnen schreeuwen, maar dan had hij geen 24 zetels gehaald.
Gedogen van discriminatie? In mijn geval klopt dat wel ja. Of ik ermee zit? nee niet echt. jammer voor het sociale nederland, maar een groot deel van de bevolking is de knuffelpolitiek zat, en stemt daarom alleen al op de PVV.
ik stelde een heel normale vraag, niet? waarom moet je daar zo akelig op reageren?
Lovely schreef:En dan nog iets. Nederland vergrijst en heeft gezinnen nodig met veel kinderen. Het is toch juist handig dat we hier nog steeds grote gezinnen hebben bij de moslims terwijl het bij de katholieken zelfs al beetje uitgesleten is? Het maakt mij niet zoveel uit wie straks mijn AOW betaalt, als er maar genoeg mensen zijn om het te bekostigen.
Citaat:Is dit een nieuwe manier van discussies voeren? Kijken wie wie het snelste de grond in kan trappen? Kom nou...
christel1857 schreef:Misschien omdat ik het een bemoeizuchtige vraag vind?
De meeste mensen hier proberen gewoon hun gelijk te krijgen, en de mensen die op de pvv stemmen te laten toegeven dat ze discriminatie gedogen. Om ze vervolgens voor aso uit te maken omdat ze de discriminatie (imo niet, maar terzijde) van de pvv goedkeuren. Sorry hoor, maar dat superieure gedrag hangt me echt de keel uit. Ik zal nooit beweren dat de pvv de enige oplossing is. Maar zijn partijprogramma spreekt me het meeste aan, en daarom heb ik er op gestemd. Hoe moeilijk is dat om te accepteren?
Als een pvv stemmer daarmee in jullie ogen gelijk een fascistische, discriminerende, racistische, nationalistische asociaal is, dan maak ik me zorgen over de Nederlandse bevolking
Lovely schreef:Fiffill schreef:Ik moet dan altijd meteen denken aan die Hollandse cafeetjes ergens in Spanje... vreselijk.
Het doet mij meer denken aan Indonesie, de Antillen, Suriname en niet te vergeten Zuid-Afrika.
Suuskipje schreef:Megamutsj schreef:Vind ik ook fijn! Heerlijk om een turkse pizza naar binnen te proppen, hmmm. Of Kapsalon![]()
Zat vaak zat met mijn vriend bij een buitenlands tentje om daar te gaan eten. Ik heb ook helemaal niets tegen de mensen. Maar vind wel dat Nederland Nederland moet blijven.
Als ze de buitenlandse mensen gewoon verspreiden hoor je mij niet klagen.
Eh, hoe gaat dat dan worden?
Nee jij mag lekker meer huur gaan betalen in die wijk omdat die andere goedkopere wijk al zijn quotum aan buitenlanders heeft behaald?
Ik woon in Zuilen in Utrecht, midden in 'Klein Marokko' en ik vind het er heerlijk!
Bovendien wordt ik vaker nageroepen door nederlandse groepjes gozers dan de buitenlandse, ga vaak zat zelfs nog een praatje met die jongens maken
Verder is mijn vader secretaris van een zaalvoetbalvereniging. Daarbij hebben we een geheel islamitisch team (en 1 jongen uit Eritrea) onzettend lieve jongens, doen geen vlieg kwaad maar zijn streng gelovig. Hebben lange paarden voetballen met lange broeken aan. Daarnaast bidden ze 5x op een dag en dus ook vaak in de sportzaal. Die jongens komen vaak zat over de vloer en hebben zich wel aangepast met de denkwijze naar dames toe, maken een leuk praatje met mij en mn moederEn emt het suikerfeest krijgen we vaak heul veul lekkere dingen toegestopt
Suzanne F. schreef:Wat een gezeik over dat AOW breekpunt. Ik ben blij dat Wilders water bij de wijn doet om te kunnen gaan regeren. Anders had iedere niet-PVV stemmer meteen weer geroepen: Zie je nou wel, hij gaat weer de oppositie in.
Ik ben blij dat hij wil gaan regeren en dan probeert de VVD tegemoet te komen.
De enigen die er problemen van maken zijn trouwens de niet PVV stemmers. De PVV stemmers vinden het allemaal allang goed, zolang hij maar verdorie gaan regeren en iets gaat doen.
Lovely schreef:Fiffill schreef:]
Ik moet dan altijd meteen denken aan die Hollandse cafeetjes ergens in Spanje... vreselijk.
Het doet mij meer denken aan Indonesie, de Antillen, Suriname en niet te vergeten Zuid-Afrika.
Nessah schreef:Nou sorry, als mijn partij een breekpunt laat vallen.. Zal ik er nooit meer op stemmen.. Een standpunt oké.. Maar een breekpunt dat mag niet ( google eens op kiezersbedrog).
KiWiKo schreef:Nessah schreef:Nou sorry, als mijn partij een breekpunt laat vallen.. Zal ik er nooit meer op stemmen.. Een standpunt oké.. Maar een breekpunt dat mag niet ( google eens op kiezersbedrog).
maar ik denk ook wel dat het lastig is als het nieuw te vormen kabinet al valt voordat het gevormd is omdat een partij zich star opstelt![]()
![]()
kunnen we volgende maand weer allemaal naar de stembus
Fiffill schreef:Ik moet dan altijd meteen denken aan die Hollandse cafeetjes ergens in Spanje... vreselijk.
Fiffill schreef:Lovely schreef:Het doet mij meer denken aan Indonesie, de Antillen, Suriname en niet te vergeten Zuid-Afrika.
Maar dat vind ik niet specifiek Nederlands, denk maar aan de vroegere kolonies van (ik noem maar wat) Engeland en Frankrijk. Daar praten ze nu vaak ook nog die talen, zoals Frans in bepaalde delen van Afrika.
CtjeLief schreef:christel1857, overdrijven is ook een kunst hoor..
En voor mezelf sprekend: enige wat ik zeg is dat pvv stemmers discriminatie gedogen, dat is een feit. Ik zeg niet dat zij zelf discrimineren of fascist zijn of wat dan ook..
Als je een vraag bemoeizuchtig/onnodig vind, reageer dan OF niet, OF met vriendelijke toon, tot nu toe gaat deze discussie netjes en vriendelijk (pittig maar dat is goed) dus laten we dat zo houden...
Adil18 schreef:Nessah schreef:Nou sorry, als mijn partij een breekpunt laat vallen.. Zal ik er nooit meer op stemmen.. Een standpunt oké.. Maar een breekpunt dat mag niet ( google eens op kiezersbedrog).
Euh, en toch vind een groot deel van de stemmers het geen probleem? Aha!
KiWiKo schreef:Nessah schreef:Nou sorry, als mijn partij een breekpunt laat vallen.. Zal ik er nooit meer op stemmen.. Een standpunt oké.. Maar een breekpunt dat mag niet ( google eens op kiezersbedrog).
maar ik denk ook wel dat het lastig is als het nieuw te vormen kabinet al valt voordat het gevormd is omdat een partij zich star opstelt![]()
![]()
kunnen we volgende maand weer allemaal naar de stembus