Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:56

LecyTinker schreef:
Ik ben het eens dat Buster4Ever wel haar mening mag geven. Als zij dat idee heeft dan mag ze dat zeggen, ze voerd het niet aan als feit maar als wat er in haar hoofd gaande is.

Ik vind het ook een beetje vergezocht, MAAR dat hij aandeel heeft aan de dood van zijn vader is wel een feit. De stress zal meer dan ongetwijfeld mee hebben gewerkt aan de hartaanval van zijn vader en mogeijk ook nog de stress van het deelnemen in de verduistering van een lichaam. Maar dat zijn allemaal dingen die niet bewezen zijn, maar je in mijn mening wel kan concluderen er iets mee temaken te hebben.

Er gaan weer zoveel verhalen rond in de media dat ik me af vraag wat er nog wel waar van is. En dat Joran te veel praatjes heeft mag wel duidelijk zijn aan al het beeldmatriaal dat er te vinden is. Maar ik ben wel benieuwd hoe een 22 jarige op zo een manier verwikkeld kan zijn in duistere zaakjes (dus al wat hij deed buiten de vermeende moord) als zijn vader rechter was (of wilde worden). Er moeten toch al duidelijk signalen zijn geweest dat er iets niet klopte aan dat ventje dan?

22 jarige........, ten tijde van Natallee was hij 17 en toen deed hij duidelijk al de gekste dingen zonder dat zijn ouders daar represailles tegenover zetten, integendeel.
Je kan die tapes in die auto van Peter R vervelend vinden, maar de manier waarop hij het daar over een vermoord meisje heeft, of überhaupt over vrouwen praat vind ik echt beschamend.
Ik heb nooit begrepen dat justitie daar niets mee gedaan heeft zoals hem een flinke tijd in een inrichting laten behandelen. Toen was al duidelijk dat hij een gevaarlijke en flink verknipte psychopaat was

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:58

Zonnetje, hopelijk kan nu aan het licht komen wat er in die 5 jaar allemaal nog meer heeft afgespeeld. Want zoals ik al eerder heb gezegd, denk ik niet dat dit het hele verhaal is. Er zal ongetwijfeld een hele hoop meer hebben afgespeeld dan waarvan wij op de hoogte zijn. Joran was in mijn mening flink bezig om zijn sporen te verdienen in een duister wereldje en voor iemand die in de wet geloofd kan dit niet iets zijn dat in zijn koude kleren zit! (is dat een verbastering van een spreekwoord?)
Ik weet het ook niet hoor, echt niet. Ik wil ook niet doen alsof ik overal een antwoord op heb en overal een oplossing voor heb en overal een mening over heb. Ik ben alleen wel van mening dat in dit geval niet alleen de ouders, familie en vrienden van de slachtoffers geleden hebben, maar ook de familie van Joran.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:59

buster4ever schreef:
ja alcohol ook ;) dit weet ik omdat een kennis van mij om de 3 maanden alcohol controle moet houden hij heeft met alcohol op gerede en moet nu dus een jaar lang om de 3 maanden gekeurd worden om t zien of hij clean blijft.. dus mag gewoon totaal niet meer drinken

Dan wordt waarschijnlijk zijn lever getest, want alcohol is volgens mij na 3 maanden niet in bloed meer traceerbaar.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:00

sarabande schreef:
LecyTinker schreef:
Ik ben het eens dat Buster4Ever wel haar mening mag geven. Als zij dat idee heeft dan mag ze dat zeggen, ze voerd het niet aan als feit maar als wat er in haar hoofd gaande is.

Ik vind het ook een beetje vergezocht, MAAR dat hij aandeel heeft aan de dood van zijn vader is wel een feit. De stress zal meer dan ongetwijfeld mee hebben gewerkt aan de hartaanval van zijn vader en mogeijk ook nog de stress van het deelnemen in de verduistering van een lichaam. Maar dat zijn allemaal dingen die niet bewezen zijn, maar je in mijn mening wel kan concluderen er iets mee temaken te hebben.

Er gaan weer zoveel verhalen rond in de media dat ik me af vraag wat er nog wel waar van is. En dat Joran te veel praatjes heeft mag wel duidelijk zijn aan al het beeldmatriaal dat er te vinden is. Maar ik ben wel benieuwd hoe een 22 jarige op zo een manier verwikkeld kan zijn in duistere zaakjes (dus al wat hij deed buiten de vermeende moord) als zijn vader rechter was (of wilde worden). Er moeten toch al duidelijk signalen zijn geweest dat er iets niet klopte aan dat ventje dan?

22 jarige........, ten tijde van Natallee was hij 17 en toen deed hij duidelijk al de gekste dingen zonder dat zijn ouders daar represailles tegenover zetten, integendeel.
Je kan die tapes in die auto van Peter R vervelend vinden, maar de manier waarop hij het daar over een vermoord meisje heeft, of überhaupt over vrouwen praat vind ik echt beschamend.
Ik heb nooit begrepen dat justitie daar niets mee gedaan heeft zoals hem een flinke tijd in een inrichting laten behandelen. Toen was al duidelijk dat hij een gevaarlijke en flink verknipte psychopaat was

Maar dat is geloof ik Nederland. Je hebt een vrijheid van meningsuiting. Maar die beelden (o.a.) geven idd heel erg duidelijk aan dat het niet een ventje is dat echt heel erg per ongeluk in een heel erg verkeerde situatie terecht is gekomen!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:04

LecyTinker schreef:
Zonnetje, hopelijk kan nu aan het licht komen wat er in die 5 jaar allemaal nog meer heeft afgespeeld. Want zoals ik al eerder heb gezegd, denk ik niet dat dit het hele verhaal is. Er zal ongetwijfeld een hele hoop meer hebben afgespeeld dan waarvan wij op de hoogte zijn. Joran was in mijn mening flink bezig om zijn sporen te verdienen in een duister wereldje en voor iemand die in de wet geloofd kan dit niet iets zijn dat in zijn koude kleren zit! (is dat een verbastering van een spreekwoord?)
Ik weet het ook niet hoor, echt niet. Ik wil ook niet doen alsof ik overal een antwoord op heb en overal een oplossing voor heb en overal een mening over heb. Ik ben alleen wel van mening dat in dit geval niet alleen de ouders, familie en vrienden van de slachtoffers geleden hebben, maar ook de familie van Joran.

Ja die moeder van Joran, toch ook best zielig.

Anoniem

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:06

Als justitie er al aan moet gaan beginnen om mensen op te pakken die rare dingen zeggen, maar niet op daden gearresteerd kunnen worden, dan gaan ze het onnoemelijk druk krijgen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:09

LecyTinker schreef:
Ik ben alleen wel van mening dat in dit geval niet alleen de ouders, familie en vrienden van de slachtoffers geleden hebben, maar ook de familie van Joran.

De familie van Joran heeft, om de eigen carrière niet te schaden Joran uit de wind gehouden en daarmee een monster gecreëerd die gewend was dat alles wat hij deed toegedekt werd.
Ik vind niet dat je daar medelijden mee moet hebben, ze oogsten wat ze gezaaid hebben en door hun handelwijze zijn anderen de dupe geworden.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:10

Lovely schreef:
Als justitie er al aan moet gaan beginnen om mensen op te pakken die rare dingen zeggen, maar niet op daden gearresteerd kunnen worden, dan gaan ze het onnoemelijk druk krijgen.

Jup, Bovendien wouden ze geloof ik bij Joran wachten tot ze meer bevestiging hadden, Zoiets begreep ik er van..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:11

Specials schreef:
Lovely schreef:

Jup, Bovendien wouden ze geloof ik bij Joran wachten tot ze meer bevestiging hadden, Zoiets begreep ik er van..

Dus tot hij nog een of meer meisjes vermoordde :?

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:11

Lovely schreef:

Vooral als ze beginnen op bokt.nl :D

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:12

sarabande schreef:
LecyTinker schreef:
Ik ben alleen wel van mening dat in dit geval niet alleen de ouders, familie en vrienden van de slachtoffers geleden hebben, maar ook de familie van Joran.

De familie van Joran heeft, om de eigen carrière niet te schaden Joran uit de wind gehouden en daarmee een monster gecreëerd die gewend was dat alles wat hij deed toegedekt werd.
Ik vind niet dat je daar medelijden mee moet hebben, ze oogsten wat ze gezaaid hebben en door hun handelwijze zijn anderen de dupe geworden.

Maar zijn ouders, of moeder in dit geval, heeft niet gevraagd om een gestoorde moordenaar als zoon.
Het blijft toch je zoon,ookal heb je hem zelf 'zo' opgevoed.
Dus in zekere zin heb ik wel medelijden met haar, niemand vraagt om zoiets.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:13

(special... Wouden zijn bossen met bomen, je bedoeld wilde neem ik aan... )

Sarabande... je kan natuurlijk fouten maken in een opvoeding, maar zouden ze het niet gedaan hebben omdat ze dachten dat dat de beste manier was? Niemand verdiend het om in deze situatie te raken, niet de slachtoffers, maar ook niet de ouders van Joran.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:14

sarabande schreef:
Dus tot hij nog een of meer meisjes vermoordde :?

Nee, Ik dacht dat ze wilden wachten tot hij nog meer geld aannam, Of hij de echte plaats bekent maakte, Maar toen ze eenmaal genoeg bewijzen hadden ging hij naar Peru of colombia..
Dus hebben ze hem weer laten lopen...

Spijtig genoeg..Achteraf had het waarschijnlijk een leven kunnen redden.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:15

LecyTinker schreef:
(special... Wouden zijn bossen met bomen, je bedoeld wilde neem ik aan... )

Sarabande... je kan natuurlijk fouten maken in een opvoeding, maar zouden ze het niet gedaan hebben omdat ze dachten dat dat de beste manier was? Niemand verdiend het om in deze situatie te raken, niet de slachtoffers, maar ook niet de ouders van Joran.

haha sorry, Spelling en tekst opbouw is niet mijn sterkste punt ;)
Maar ik bedoelde idd wilde :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:16

sarabande schreef:
LecyTinker schreef:

En daar was jij bij?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:19

Lovely schreef:
En daar was jij bij?

Wellicht je even inlezen, en daar bedoel ik niet de sensatie pers mee.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:21

Wie zegt dat hij binnen vier muren niet de wind heeft gekregen? Die ouders hoeven hem toch niet openlijk voor de media toe te spreken?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:22

Het maakt niet uit wie daarbij was Lovely :Y) !
Opvoeden houdt alleen maar in het proberen beperken van fouten maken! Het is tegenwoordig zo makkelijk gezegd dat het door de opvoeding komt. Tuurlijk heeft dat er wat mee te maken, maar er bestaat nog zo iets als je persoonlijke verantwoording nemen. En dat is iets wat mensen tegenwoordig niet snel meer doen. Alles is altijd iemand anders zijn schuld. Het nestje waar Joran nu in zit, is er zeker eentje die hij zelf gemaakt heeft, maar gerechtigheid zal toch moeten zegenvieren en dat houd in dat hij allen veroordeeld zou moeten worden op dingen die hij gedaan heeft, niet dingen die hij gezegd heeft! (want dan zou meneer lijsttrrekken pvv moeten oppassen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:24

Nou, ik vind dat die ouders hier wel heel makkelijk veroordeeld worden. Misschien zijn het geen opvoedkundige wonderen, maar wie is dat tegenwoordig nu nog wel?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-06-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:25

Zonnetje81 schreef:
Wie zegt dat hij binnen vier muren niet de wind heeft gekregen? Die ouders hoeven hem toch niet openlijk voor de media toe te spreken?

Hoord vader tegen Joran "Conjo , Wat heb je gedaan mannn" Joran: "Conjo, Ik zweer jou, Ik ze begon ineens te trillen :oo"

Nee zonder dollen, Denk vast wel dat Joran binnenshuis flink op zn klote heeft gehad van zn ouders, Zn vader had een belangrijke baan denk niet dat hij dr bijzonder trots op was dat zn zoon bij zoiets betrokken is geraakt.
Daarbij lijkt het me als moeder ook geen pretje om je zoon zo te zien, Blijf je eigen kind he..
Zou je zelf tegen je kind in de media gaan gillen dat hij stom bezig is? Ik niet helemaal niet als je in alle toonaarde onkent dr iets mee te maken te hebben.
Als ze dan uitspreken dat ze teleurgestelt in hem zijn dan bevestig je eigenlijk dat hij het gedaan zou hebben...

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:30

zijn moeder zal ook niet tegen hem gezegd hebben dat ze trots is op waar hij bij betrokken is. Maar het blijft haar zoon en je hebt nou eenmaal een loyaliteitsgevoel jegens je eigen kind!
Maar goed, gaat dit niet teveel off topic?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:31

LecyTinker schreef:
zijn moeder zal ook niet tegen hem gezegd hebben dat ze trots is op waar hij bij betrokken is. Maar het blijft haar zoon en je hebt nou eenmaal een loyaliteitsgevoel jegens je eigen kind!
Maar goed, gaat dit niet teveel off topic?

Twijfel geval, T gaat over joran maar ook over zn familie..
Zat ook al te twijfelen..
Maar denk al het netjes blijft het niet veel uitmaak..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:45

Lovely schreef:
Nou, ik vind dat die ouders hier wel heel makkelijk veroordeeld worden.

Ach joh, dat kwetst die moeder en andere naasten toch helemaal niet?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:54

Heino schreef:
Lovely schreef:
Nou, ik vind dat die ouders hier wel heel makkelijk veroordeeld worden.

Ach joh, dat kwetst die moeder en andere naasten toch helemaal niet?

? Ik snap je post denk ik niet goed ...
Maar dr zit ook een achter nichtje van Joran hier op bokt en die leest hier ook mee, Dus indirect kwets je wel zn naaste familie..

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:55