LecyTinker schreef:Ik ben het eens dat Buster4Ever wel haar mening mag geven. Als zij dat idee heeft dan mag ze dat zeggen, ze voerd het niet aan als feit maar als wat er in haar hoofd gaande is.
Ik vind het ook een beetje vergezocht, MAAR dat hij aandeel heeft aan de dood van zijn vader is wel een feit. De stress zal meer dan ongetwijfeld mee hebben gewerkt aan de hartaanval van zijn vader en mogeijk ook nog de stress van het deelnemen in de verduistering van een lichaam. Maar dat zijn allemaal dingen die niet bewezen zijn, maar je in mijn mening wel kan concluderen er iets mee temaken te hebben.
Er gaan weer zoveel verhalen rond in de media dat ik me af vraag wat er nog wel waar van is. En dat Joran te veel praatjes heeft mag wel duidelijk zijn aan al het beeldmatriaal dat er te vinden is. Maar ik ben wel benieuwd hoe een 22 jarige op zo een manier verwikkeld kan zijn in duistere zaakjes (dus al wat hij deed buiten de vermeende moord) als zijn vader rechter was (of wilde worden). Er moeten toch al duidelijk signalen zijn geweest dat er iets niet klopte aan dat ventje dan?
22 jarige........, ten tijde van Natallee was hij 17 en toen deed hij duidelijk al de gekste dingen zonder dat zijn ouders daar represailles tegenover zetten, integendeel.
Je kan die tapes in die auto van Peter R vervelend vinden, maar de manier waarop hij het daar over een vermoord meisje heeft, of überhaupt over vrouwen praat vind ik echt beschamend.
Ik heb nooit begrepen dat justitie daar niets mee gedaan heeft zoals hem een flinke tijd in een inrichting laten behandelen. Toen was al duidelijk dat hij een gevaarlijke en flink verknipte psychopaat was