Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Die ouders vinden het misschien onverantwoord dat wij kinderen tussen de 6 en 16 op een paard zetten.... Daar gebeuren nl nog meer ongelukken mee.
Electra63 schreef:slimmerik schreef:Die ouders vinden het misschien onverantwoord dat wij kinderen tussen de 6 en 16 op een paard zetten.... Daar gebeuren nl nog meer ongelukken mee.
Het ging mij meer om de leerplicht. Kinderen van 14 horen naar school te gaan.
Als je je kind 1 dag te vroeg van school haalt ivm vakantie, krijg je een boete.
En dat ze schoolwerk op haar boot doet, dat geloof ik niet. Alleen op een zeilboot met een speciaal slaapschema, lijkt me sterk dat je dan aan schoolwerk toekomt.
_San87_ schreef:Lekker laten gaan. Maar dan moeten de ouders (en de rest van Nederland) niet komen janken als ze verongelukt.
Jildau schreef:uniekhorse schreef:Waarom zouden we haar niet gewoon een veilige oversteek gunnen ? Wat hebben wij er aan als ze maar 'lekker verzuipt' op de zee ? Jeetje zeg...
Leef en laat leven
Omdat ze zich zo ongelofelijk arrogant gedraagt voor de camera en alles maar beter wil weten en toch niet luistert naar andermans advies. Iedereen heeft haar al gewaarschuwd. Nou dan kan ik er ook niet wakker van liggen als ze straks midden op de oceaan verzuipt toch? Dan is het gewoon haar eigen schuld.
LimaMambo schreef:daaahaaaag laura
vergeet je badpak niet
Heino schreef:slimmerik schreef:Die ouders zien dat anders.... Waarom zou iemand van 14 het niet mogen en iemand van 18 wel?
Omdat de hersenen van iemand van 18 al een stuk meer ontwikkeld zijn
Het is niet voor niets dat er leeftijdsgrenzen zijn voor oa autorijden, alcohol drinken en stemmen
Daphna schreef:LimaMambo schreef:daaahaaaag laura
vergeet je badpak niet
Gevaarlijk?? Dat is de verantwoordelijkheid van de ouders, jeugdzorg moet zich druk maken om kinderen die geen huis hebben.
_San87_ schreef:Lekker laten gaan. Maar dan moeten de ouders (en de rest van Nederland) niet komen janken als ze verongelukt.