Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Mijn kennis is pas geleden door zijn ontslag helemaal doorgeslagen door stress en spanning... zijn stoornis is toen écht doorgebroken. Hij heeft zichzelf in de brand gestoken in een psychiatrische kliniek (waar hij was opgenomen omdat hij 5 dagen al niet had gegeten). Hij is helaas overleden... Hij was echt buiten zichzelf... (daarvoor was hij alleen wat terug getrokken, maar niet echt vreemd: zijn eerste contact met de geestelijke hulpverlening was ook zijn laatste)
Dus het kan absoluut dat het ontslag voor deze man de druppel is geweest....
Welshcobfan schreef:Mijn kennis is pas geleden door zijn ontslag helemaal doorgeslagen door stress en spanning... zijn stoornis is toen écht doorgebroken. Hij heeft zichzelf in de brand gestoken in een psychiatrische kliniek (waar hij was opgenomen omdat hij 5 dagen al niet had gegeten). Hij is helaas overleden... Hij was echt buiten zichzelf... (daarvoor was hij alleen wat terug getrokken, maar niet echt vreemd: zijn eerste contact met de geestelijke hulpverlening was ook zijn laatste)
Amandie schreef:Welshcobfan schreef:Mijn kennis is pas geleden door zijn ontslag helemaal doorgeslagen door stress en spanning... zijn stoornis is toen écht doorgebroken. Hij heeft zichzelf in de brand gestoken in een psychiatrische kliniek (waar hij was opgenomen omdat hij 5 dagen al niet had gegeten). Hij is helaas overleden... Hij was echt buiten zichzelf... (daarvoor was hij alleen wat terug getrokken, maar niet echt vreemd: zijn eerste contact met de geestelijke hulpverlening was ook zijn laatste)
Hij was niet iemand met pshygische problemen, dus dit verhaal klopt al niet
Sammie schreef:Chrissy_ schreef:Ik ben benieuwd naar die persconferentie van vanavond. Ik vraag me toch wel af wat hier nou achter zit
Dat hoor je vanavond niet hoorDat duurt zeker nog één tot twee weken. Onderzoek is nog in volle gang.. dan vertellen ze bewust niet alle details (of ze die nu wel of niet weten)
Karin schreef:Iris82 schreef:Mods, bedankt voor dat snelle ingrijpen.
Werkelijk belachelijk om gegevens van familie openbaar te gaan maken op Bokt.
Ongelofelijk hè, dat sommige mensen dat blijkbaar doodnormaal vinden.
crossmonster schreef:Er was net een jongen van een dansgroep op tv, slachtoffer.
Hij had een vriend verloren en een vriendin was zwaar gewond vertelde hij.