Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jameyskatje schreef:gisteren op het nieuws zag ik een man met een tekst op zijn hoofd: wij zijn bereid ons leven te offeren voor de profeet mohammed(vzmh)
hierom kan ik zoo zooo zoooo ontzettend boos worden.
in de 1e plaats van de ontwetendheid van die mensen. opofferen en zelfmoord is in alle tijden verboden, hoe mooi je daad ook mag zijn (niet dat ik dit mooi vind), zij geven een verkeer beeld van de Islam.
en ten 2e omdat de andere demonstranten die teksten van waarheid met zich meedroegen eruit geknipt werden en wij in nederland alleen de 'slechte' te zien krijgen. laat ze eens de andere kant filmen zeg, laat ze de meerderheid van de bevolking eens filmen. sjongejonge,..
Esperanza schreef:Jameyskatje, dat kan ik net zo zeggen. Gehersenspoeld door wie? Door mijn eigen hersens? Onwetendheid? Omdat ik geen zin heb in de islam? Helaas voor je, dat mag. Net zo als dat jij achter je vriendje aan mag hobbelen met een hoofddoek op, mag ik ook gewoon graag willen dat Nederland gewoon Nederland blijft.
Het is niet zo dat als je maar op de hoogte bent van alle goede dingen van de islam dat je alles maar goed gaat vinden. De negative kanten gaan er niet mee weg. Ookal worden die maar door een klein groepje veroorzaakt... ze zijn er nog steeds. Zie het stukje van superwomen, dat is hetzelfde evenenment, maar dan met andere ogen..
En ik hoef het gewoon niet leuk en geweldig te gaan vinden. Ik zou niet weten waarom...
Jaja, zeker omdat zo+n westerse cameraman dat ze opdraagt
Mystica schreef:Stelen bij de ambasade?
Blue_Eyes schreef:Esperanza schreef:Jameyskatje, dat kan ik net zo zeggen. Gehersenspoeld door wie? Door mijn eigen hersens? Onwetendheid? Omdat ik geen zin heb in de islam? Helaas voor je, dat mag. Net zo als dat jij achter je vriendje aan mag hobbelen met een hoofddoek op, mag ik ook gewoon graag willen dat Nederland gewoon Nederland blijft.
Het is niet zo dat als je maar op de hoogte bent van alle goede dingen van de islam dat je alles maar goed gaat vinden. De negative kanten gaan er niet mee weg. Ookal worden die maar door een klein groepje veroorzaakt... ze zijn er nog steeds. Zie het stukje van superwomen, dat is hetzelfde evenenment, maar dan met andere ogen..
En ik hoef het gewoon niet leuk en geweldig te gaan vinden. Ik zou niet weten waarom...
Jaja, zeker omdat zo+n westerse cameraman dat ze opdraagt
Jeetje zeg, doe effe normaal. Ik wou niet meer reageren in deze "discussie" maar dit gaat echt een tandje te ver.
MISTRAL94 schreef:Blue_Eyes schreef:quote: Esperanza zei: Net zo als dat jij achter je vriendje aan mag hobbelen met een hoofddoek op, mag ik ook gewoon graag willen dat Nederland gewoon Nederland blijft.
[einde quote]
Jeetje zeg, doe effe normaal. Ik wou niet meer reageren in deze "discussie" maar dit gaat echt een tandje te ver.
Of ik begrijp jou verkeerd maar iemand mag toch een mening hebben? Niet iedereen is positief over een bepaald geloof en dat gaat niet alleen voor de islam op
MISTRAL94 schreef:Tja lees mijn berichten maar na, ik denk dat het wel degelijk die kant op gaat. Ik vertik het ook om gesluierd door het leven te gaan ik heb mijn vrijheid lief