En ik vind het echt verbazingwekkend dat Wouter de vraag over de resultaten van de PvdA wegwoof met de opmerking dat links gewonnen heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esilep schreef:Jeeeeeeeh!
Vive la SP!
Nu komt het toch nog goed met Nedreland jongens.
( als er tenminste een redelijk kabinet gevormt kan worden.
Unfaithful schreef:Ik vraag me af of het CDA met de SP samen wil...
Aimee schreef:
Nee, natuurlijk mag je wel Wilders stemmen. Maar hij heeft een one issue partij met als speerpunt anti-islam beleid. Ik zou echt niet weten waarom jij zoveel last zou moeten hebben van islamitische allochtonen
Ashleey_ schreef:Unfaithful schreef:Ik vraag me af of het CDA met de SP samen wil...
Sp wil juist niet met CDA samen!
Ik denk dat ze er niet eens uit zullen komen, of dat er een minderwaardig kabinet komt!
En tsja.. er kan natuurlijk nog altijd opnieuw gestemd worden!
Aimee schreef:Tip: kijk ook het nieuws op een buitenlandse zender, bijvoorbeeld om 19 uur op ZDF en om 20 uur NOS.... kijk en vergelijk.... ongelooflijk hoe verschillend wereldgebeurtenissen gebracht worden
tita schreef:de islam is probeert onbewust toch de baas te worden in onze maatschappij...........er is ook een moslim-partij en die verwacht bij de volgende verkiezingen van partij te zijn..........
jacimatho schreef:Ik heb me gisteren helemaal suf ge-ergerd aan Wilders. met zijn "Weg met de Islam "
Het is een ding om die asociale rotjochies en de radicale malloten aan te pakken, maar het is een heel ander ding om gelijk een geheel geloof te willen uibannen.
Weg met moskee-en en moslims riep hij???![]()
Is hij nou helemaal belazerd?
Dan ook maar weg met de Joden en hun sinagoges, weg met de paganisten en hun kerken etcetera etcetera..
99 % van de moslims op deze wereld heb je helemaal geen problemen mee, dat zijn vredelievende mensen.
Moslims wonen niet aleen in Irak, maar overal ter wereld.
Waanzin om de problemen met allochtone jongeren en enkele onaangepaste radicalen proberen op te lossen door het gehele geloof maar te verbieden.
Nederland alleen voor de Katholieken en Christenen?????
Wat mij betreft is het een directe aanval op de vrijheid van geloof en meningsuiting...
Waar heb ik toch eerder zulke geluiden gehoord?
Zal mijn grootmoeder eens vragen, die kent daar nog wel wat verhalen over.
Het gaat slecht in Nederland, dus er moet een bevolkingsgroep zijn die het zwarte schaap wordt.
Duitsland is daar al een stapje verder in en de extreem rechtse politiek viert weer hoogtij!!
Ze kunnen beter een goed lik op stuk beleid inzetten en degenen die over de schreef gaan gelijk stevig aanpakken, lijkt me een veel beter plan...
tita schreef:Nederland is ook niet zo'n lievertje hoor we zijn een klein landje maar doen gewoon mee aan afganistan enzo.
Islam kun je niet uitroeien maar je moet proberen dingen tegen tegaan zoals sommige imams met hun discriminerende uitspraken.
Die mensen moeten dingen accepteren omdat die in Nederland zijn toegestaan want ze wonen in Nederland.
Hebben niet het recht te zeggen dat homo's walgelijk zijn en uitgeroeid moeten worden en dat als hun kinderen naar een gewone school gaan dat ze bedorven worden en dat god een l#l is enz enz