Weet ik niet meer of ik moet lachen, huilen of gewoon als een idioot met open mond staan kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Goed dat Musk zich tegen Trump keert.
Maar wel super jammer dat hij dit doet nadat hij er eerst voor gezorgd heeft dat zelfs MAGA's hem een klÖotzak zijn gaan vinden.... nu is het nog makkelijker voor team Trump om zichzelf een beetje schoon te praten en Musk de schuld te geven van alle vervelende dingen die in gang zijn gezet. En dan zelf claimen de held te zijn die zijn volk wilde beschermen en hem er uit te gooien.
Tegenover goedgelovige volgers is het plaatje natuurlijk vrij makkelijk te schetsen dat Trump ge-wel-dig is ()en dat alle vervelende dingen de schuld zijn van Biden, Musk en de rechters en democraten enzo. Musk heeft zichzelf prachtig gepositioneerd om voor de elektrische bus gegooid te worden....
karuna schreef:Zo zie je dat macht en geld mensen vaak een beetje apart maakt of ze hebben veel geld en macht omdat er wat basis emoties niet aanwezig zijn foutje in de ontwikkeling?
Citaat:Musk heeft zichzelf prachtig gepositioneerd om voor de elektrische bus gegooid te worden...
_San87_ schreef:Rocamor schreef:Ik lees enkel mee in dit topic, maar als dit waar zou zijn.
Weet ik niet meer of ik moet lachen, huilen of gewoon als een idioot met open mond staan kijken
Gewoon met open mond staan kijken.
Bak popcorn erbij.
BigOne schreef:Stukje over het gerucht dat Trump voor de Russen werkt, het zou zo maar kunnen gezien zijn dagelijkse commentaar op Oekraïne;