Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 09:48

Ik lees enkel mee in dit topic, maar als dit waar zou zijn.

Weet ik niet meer of ik moet lachen, huilen of gewoon als een idioot met open mond staan kijken :oo

karuna
Drukke kabouter

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 09:50

De laatste denk ik.

Zo zie je dat macht en geld mensen vaak een beetje apart maakt of ze hebben veel geld en macht omdat er wat basis emoties niet aanwezig zijn foutje in de ontwikkeling?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 09:54

mylittlejoy schreef:
Er gaan nu geruchten dat trump z'n team onderzoekt of ze Musk kunnen deporteren. Dit kan in principe, omdat Musk destijds op een studentenvisa is binnengekomen,maar niet is gaan studeren, maar werken.

Naar zuid Afrika? :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 09:54

Rocamor schreef:

Weet ik niet meer of ik moet lachen, huilen of gewoon als een idioot met open mond staan kijken :oo

Gewoon met open mond staan kijken :j.

Bak popcorn erbij.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 09:56

_San87_ schreef:
Rocamor schreef:

Bak popcorn erbij.

Maar met open mond valt de popcorn er weer uit -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 10:00

Goed dat Musk zich tegen Trump keert.

Maar wel super jammer dat hij dit doet nadat hij er eerst voor gezorgd heeft dat zelfs MAGA's hem een klÖotzak zijn gaan vinden.... nu is het nog makkelijker voor team Trump om zichzelf een beetje schoon te praten en Musk de schuld te geven van alle vervelende dingen die in gang zijn gezet. En dan zelf claimen de held te zijn die zijn volk wilde beschermen en hem er uit te gooien.

Tegenover goedgelovige volgers is het plaatje natuurlijk vrij makkelijk te schetsen dat Trump ge-wel-dig is ( :r )en dat alle vervelende dingen de schuld zijn van Biden, Musk en de rechters en democraten enzo. Musk heeft zichzelf prachtig gepositioneerd om voor de bus gegooid te worden....

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 10:11

pmarena schreef:
Goed dat Musk zich tegen Trump keert.

Maar wel super jammer dat hij dit doet nadat hij er eerst voor gezorgd heeft dat zelfs MAGA's hem een klÖotzak zijn gaan vinden.... nu is het nog makkelijker voor team Trump om zichzelf een beetje schoon te praten en Musk de schuld te geven van alle vervelende dingen die in gang zijn gezet. En dan zelf claimen de held te zijn die zijn volk wilde beschermen en hem er uit te gooien.

Tegenover goedgelovige volgers is het plaatje natuurlijk vrij makkelijk te schetsen dat Trump ge-wel-dig is ( :r )en dat alle vervelende dingen de schuld zijn van Biden, Musk en de rechters en democraten enzo. Musk heeft zichzelf prachtig gepositioneerd om voor de elektrische bus gegooid te worden....

Fixed that for you :+

Ik heb helaas geen serieuzere bijdrage. Ik mag niet volle mond typen...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 11:10

karuna schreef:
Zo zie je dat macht en geld mensen vaak een beetje apart maakt of ze hebben veel geld en macht omdat er wat basis emoties niet aanwezig zijn foutje in de ontwikkeling?

Ik denk trouwens niet dat 'apart' is voorbehouden aan mensen met geld en of macht.
Er zijn genoeg arme , machteloze mensen die vreemd zijn :j
maar, daar heb je over het algemeen op minder grote schaal last van :D

En er zullen ongetwijfeld mensen met geld en macht zijn die niet raar doen, ergo, daar hoor je niet zoveel van.

Citaat:
Musk heeft zichzelf prachtig gepositioneerd om voor de elektrische bus gegooid te worden...

:')

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 11:17

_San87_ schreef:
Rocamor schreef:

Bak popcorn erbij.

Ja de popcorn gaat er hier ook goed doorheen. Wat een klucht.

Nu zegt Elon weer dat Trump in de Epstein files staat. Ongetwijfeld is dat ook zo.

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 11:21

Wat houdt Musk tegen, om het bewijs te leveren, als dat inderdaad zo zijn.?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 11:26

Dat laatste zou mij eigenlijk niks verbazen met zijn grab them by the pussy en het omkoop schandaal waar hij mee wegkomt. >;) en al zou hij er instaan. Met een veroordeling is hij nu gewoon president dus tsja

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 11:34

nikkel schreef:
Wat houdt Musk tegen, om het bewijs te leveren, als dat inderdaad zo zijn.?

Heeft geen zin, Trump-stemmers roepen dan gewoon dat het fake is.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 11:35

Babootje schreef:
Nu zegt Elon weer dat Trump in de Epstein files staat. Ongetwijfeld is dat ook zo.

Ik las toch even dat Elon zei dat Trump in de file staat ... :?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 12:09

Niet echt verrassend toch...? Was al een hele poos geleden naar buiten gebracht dat hij vaak voorkwam in de passagierslijsten van Epstein zijn vliegtuig en dat hij naar dat eiland was geweest enzo. Dat ze elkaar regelmatig opzochten en tegenkwamen.

Wat overigens natuurlijk niet wil zeggen dat Trump raardere dingen gedaan zou hebben dan we al van hem weten.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 12:13

Natuurlijk was trump een vriend van epstein , de laatste heeft zelfs Melania aan hem voorgesteld. Wanneer je een knappe dame was kon je nergens beter een rijke gast vinden dan daar.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 12:55

Ik las een quote van een comedian die iets schreef als "Donald Trump said that Elon Musk shouldnt get government contracts and Elon Musk said that Donald Trump is a pedophile and Im just trying to figure out how I suddenly agree with both of them"

ik vond dat heel grappig :')

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 13:09

Hypothese: als mUsk het weet, dan weet Poetin het ook.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 13:18

Cer schreef:
Ik las een quote van een comedian die iets schreef als "Donald Trump said that Elon Musk shouldnt get government contracts and Elon Musk said that Donald Trump is a pedophile and Im just trying to figure out how I suddenly agree with both of them"

ik vond dat heel grappig :')

_O- _O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 13:19

nikkel schreef:
Hypothese: als mUsk het weet, dan weet Poetin het ook.

Absoluut. Maar Trump is bang voor Putin, dus die heeft het niet nodig :')

Daarbij probeert Musk zijn imago te redden, en Putin boeit dat absoluut niet.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 13:24

Het zou grappig zijn als het niet zo veel slachtoffers tot gevolg had.
Echt bizar hoe makkelijk je blijkbaar een heel werelddeel instabiel kunt maken op basis van een incompetente manipulerende zak.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 19:16

Hier staat in de krant dat Trump nu overweegt zijn Tesla te verkopen. Die rode kar van dat tenenkrullende promopraatje staat trouwens al maanden voor het witte huis.

Medvedev heeft ondertussen aangeboden Musk asiel te verlenen in Rusland.

En ik die dacht dat de Simpsons het toppunt van fictie waren. Ik probeer elke dag mijn onderkaak op te rapen als ik het nieuws lees.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 22:55

Vooral dat laatste ja. Oude mensen (nou ja, mensen….biologisch dan) die zich gedragen als kleine kinderen. Als ik niet was opgegroeid tijdens de Koude Oorlog zou ik de Ruskies bijna waarderen….

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 11:04

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 11:56

Wel een heel erg duidelijke door chatGPT geschreven tekst B-)

Ik herken de zinsstructuur en emdashes die chatGPT gebruikt haha.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 12:01

BigOne schreef:
Stukje over het gerucht dat Trump voor de Russen werkt, het zou zo maar kunnen gezien zijn dagelijkse commentaar op Oekraïne;

ZDF heeft daar een uitzending aan gewijd. https://www.zdf.de/play/dokus/zdfzeit-1 ... helfer-100
Wel in het Duits, maar goed te volgen. De uitzending gaat erover hoe Trump al in de 80-er jaren door Rusland gecompromitteerd is, maar gaat ook over de rol van Musk en anderen in het kringetje rond Trump dan wel achter Trump, zoals Curtis Jarvis en Peter Thiel. Het gaat over de ontmanteling en Russische infiltratie van de FBI waardoor FBI agenten werden ontslagen en vervangen door Rusland gezinde agenten. En het downsizen van de spionage tak van de FBI. De recente aanstelling van een 22 jarige onervaren man als hoofd van de afdeling terrorismebestrijding past hier ook in. Rusland is diep, diep geïnfiltreerd in de Amerikaanse regering.
Ergens iets over de helft van de uitzending wordt uitgelegd hoe Trump al in de jaren 70 gecompromitteerd werd. De Russische geheime dienst had de opdracht om buitenlandse agenten te werven en daarvoor een hele handleiding, met een karakterschets waaraan de potentiele agenten moesten voldoen.
Ze moesten ijdel zijn, narcistisch, ambitieus, beinvloedbaar, vatbaar voor verleiding van geld en mooie vrouwen, en corrupt. Een lijstje dat naadloos op Trump past. Een ex KGB agent die nu in Washington woont, Yuri Svets, en die Poetin goed kent omdat hij met hem samen zijn opleiding bij de KGB heeft gevolgd, werkte in deze spionage tak voor het werven van buitenlandse agenten. Deze afdeling had tot doel om de politieke macht in buitenlandse regeringen van binnenuit af te breken.
Trump werd gerekrutreerd met veel geld en vleierij. Het voormalig hoofd van de veiligheidsdienst van Kazachstand weet dat Trump in de jaren 70 werd gerekrutreerd en de codenaam Krasnov kreeg.
Het bewijs is er, zwart op wit , volgens ex FBI agent Jonathan Buma.

Een docu die zeker de moeite van het bekijken waard is.