90% van mijn familie is uit antwerpen. heb totaal nog geen problemen met hun gehad. Behalve met mijn onkel en dat is dan nog de gemigreerde Antwerpenaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xHaithi schreef:Ayasha: Heerlijk verhaal!Kan het mij allemaal zo inbeelden! Vooral hoe jullie daar op stonden te kijken
Gezellig volk die Antwerpenaren. En zo lekker meedenkend
xHaithi schreef:Man man manAntwerpenaren vermijden op wedstrijden: check!
'Klopt' gebruik ik ook inderdaad, maar eigenlijk heb ik dat wel overgenomen van de Nederlanders op bokt volgens mij.
Varekaj schreef:Binnen de LRV knettert het meestal nogal eens makkelijk met de ruiters uit het Waasland. Het zijn goeie ruiters, absoluut, maar ze rijden dan ook vaak alsof de piste van hen is.
Varekaj schreef:Is meestal wanneer de laatste van de lagere proeven nog inrijden en de volgende van de hogere erbij komen en er is maar beperkt plek om in te rijden. Dan durft er wel eens gefoeterd worden. Je zal er als toeschouwer niks van merken maar als ruiter hoor je net duidelijk genoeg de beste wensen
Varekaj schreef:Ik spreek alleen over de HROV eh Ayasha, de KR heb ik geen ervaring mee.
Al merken we wel dat binnen de LRV de betere ruiters, toch dressuur, allemaal van de kanten van A'pen komen. Wij blij als we provinciaal meedoen, bungelt ovl helemaal vanonder op het nationaalSamen met wvl. A'pen en Limburg hebben alle talent haha.