Maar het gaat vooral om de gevolgen van de angst; grenzen sluiten, haat tegen vluchtelingen, haatdragende facebooksites, haatzaaiende politici, Nederland splijt in tweeën. En juist dát is gevaarlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Precies loretta, maar dat mag je dus niet zeggen/voelen/doen, want dan geef je ze hun zin. Dat wordt hier misschien niet zo letterlijk gezegd (mijn bericht was dan ook geen aanval op jou cowboy),
LadyMadonna schreef:maar er is meer media dan bokt.nl
verootjoo schreef:Bang zijn is ook normaal. Ik moet ook zeggen dat ik grote stations en evenementen vermijdt![]()
Maar het gaat vooral om de gevolgen van de angst; grenzen sluiten, haat tegen vluchtelingen, haatdragende facebooksites, haatzaaiende politici, Nederland splijt in tweeën. En juist dát is gevaarlijk.
moonsparkle schreef:Zoals een verslaggever bij het stadion in hannover net zei: ik ben niet bang voor een aanslag want er is heel veel man op de been, maar ik ben alsnog wel bang dat iemand in paniek raakt.
Je kunt misschien niet bang zijn,maar zoals je zag bij de damschreeuwer als er iets gebeurd wat niet voorspelbaar is verpletteren we alles om weg te komen.
kimberleyepe schreef:volgens het nieuws op de radio is er echt sprake van iets ernstigs, het gaat dus niet alleen om die verdachte koffer eerder op de dag
Emmaa_ schreef:Politie heeft er net een persalarm uit gegooid, concreet gevaar voor heel Hannover