Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Nee maar wel van handel, in goederen maar ook in kennis. Al staat dat laatse door de bezuinigingen op het onderwijs toch enigzins onder druk.
Maar er wordt wel degelijk gehandeld met Marokko, ook als is het niet een de belangrijkste handelspartners.
http://www.rvo.nl/onderwerpen/internati ... elscijfers
Bedenk dat een land als Indonesie ook een overwegend moslim-bevolking heeft.
maura schreef:Maar goed, Wilders is in zijn eentje nog veel opportunistischer dan de rest bij elkaar, dus ik vermoed dat hij mij niet nodig zal hebben om te bedenken dat beledigende uitlatingen over (landgenoten met wortels in) landen die ons ons dagelijks brood bezorgen zijn belang niet zullen dienen.
russel schreef:Omdat de niet Wilders stemmer met zijn gekozen dito partij de geluiden van de teleurgestelde kiezer en inwoner gehoor kan geven door op duidelijke manier de problemen bespreekbaar te maken.
Hierdoor wordt GW de wind uit de zeilen gehaald.
Ipv gaan we zeveren over zaken die nu niet aan de orde zijn om nog meer te bezuinigen...
russel schreef:Omdat de niet Wilders stemmer met zijn gekozen dito partij de geluiden van de teleurgestelde kiezer en inwoner gehoor kan geven door op duidelijke manier de problemen bespreekbaar te maken.
Hierdoor wordt GW de wind uit de zeilen gehaald.
Ipv gaan we zeveren over zaken die nu niet aan de orde zijn om nog meer te bezuinigen...
geerke schreef:hij benoemt de problemen...iets wat 30 jaar geleden,en recenter not done was.
Dat is al heel wat....want als je als politiek de problemen niet durft of wil benoemen is er helemaal geen opening naar een eventuele oplossing.
geerke schreef:hij benoemt de problemen...iets wat 30 jaar geleden,en recenter not done was.
Dat is al heel wat....want als je als politiek de problemen niet durft of wil benoemen is er helemaal geen opening naar een eventuele oplossing.
Shadow0 schreef:SP mag best wat vaker genoemd worden vind ik eigenlijk. Ze doen behoorlijk wat werk, maar het komt niet in de media, en het wordt daardoor flink ondergewaardeerd. (En wie 'je hebt het niet van mij' van Joris Luyendijk heeft gelezen snapt ook waarom.)
russel schreef:Tja, maar stel je verhuizing wordt betaald, je krijgt tot je dood 650 euro per maand, dan leef je thuis als god in Frankrijk, geen discriminatie meer, geen cultuur problemen meer, taalproblemen, geloofsproblemen, sollicitatieplicht, melding sociale dienst elke maand en ...... Geen.....Wilders en Wildersaanhangers..
Maar wel 2 talig, dus ook nog eens perspectief op handeltje met Nederland en Belgie, misschien wel 3 talig als de Franse taal er ook nog in zit.....en dat bovenop de nooit te controleren maandelijkse premie....![]()
Nou ik zou het wel weten hoor! Altijd mooi weer en alleen maar leuke mensen om mij heen......
russel schreef:Tja, maar stel je verhuizing wordt betaald, je krijgt tot je dood 650 euro per maand, dan leef je thuis als god in Frankrijk, geen discriminatie meer, geen cultuur problemen meer, taalproblemen, geloofsproblemen, sollicitatieplicht, melding sociale dienst elke maand en ...... Geen.....Wilders en Wildersaanhangers..
Electra63 schreef:russel schreef:Tja, maar stel je verhuizing wordt betaald, je krijgt tot je dood 650 euro per maand, dan leef je thuis als god in Frankrijk, geen discriminatie meer, geen cultuur problemen meer, taalproblemen, geloofsproblemen, sollicitatieplicht, melding sociale dienst elke maand en ...... Geen.....Wilders en Wildersaanhangers..
Maar wel 2 talig, dus ook nog eens perspectief op handeltje met Nederland en Belgie, misschien wel 3 talig als de Franse taal er ook nog in zit.....en dat bovenop de nooit te controleren maandelijkse premie....![]()
Nou ik zou het wel weten hoor! Altijd mooi weer en alleen maar leuke mensen om mij heen......
Maar je kinderen en eventuele kleinkindere blijven in Nederland wonen.
of je hebt bepaalde medische zorg nodig?