Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keeva schreef:Er zou een plek met 2 kruizen ontdekt zijn tijdens de zoektocht door vrijwilligers in Zeist ... Politie is er met speurhonden heen .... Krijg het er heel koud van .....
Heino schreef:Als vader die nepkruizen gemaakt blijkt te hebben, betekent dat denk ik dat de jongetjes al vroeg tijdens de autorit buiten bewustzijn of erger waren. Dat zou het zoekgebied wel weer beperken..
yvonnedv schreef:[ Afbeelding ]
Dit zou 1 van de nepgraven zijn. Ik zie er geen graf/kruis in. Naar mijn idee zijn het twee takken die kruislings liggen.
Amy77 schreef:Nou ga ik ff heel ziek denken he..die andere 3 nepgraven,waren die daar ook in de buurt? Dat heb ik nergens gelezen..sterker nog,tis de 1e x dat ik iets lees over kruisen en nepgraven..?
Maar stel,stel dat die andere daar ook in de buurt waren,dan kunnen die honden wel een eventueel spoor ruiken toch? Dit hele gebeuren is nl al ziek, dus neem meniet kwalijk hoor..maar die vader zou er toch niet een 'speurtocht' zelf van hebben gemaakt? Of zou t echt geplaatst zijn door derden?
Sorry voor mijn zieke gedachten, maar vond t zo vreemd?
Wellicht dat iemand prutsmuts toevallig iets over gelezen heeft?