Ben ik even blij dat er over de holocaust genoeg informatie te vinden is...

Hoewel er mensen zijn die zelfs dat ontkennen.
Er is trouwens ook genoeg info over de landing van ufos te vinden dus die bestaan wel.
Goede posts van Shadow0
Toevallig heb ik me door de AH laten oplichten en een pak oud papier gekocht, zodat ik nu een HP/deTijd, Elsevier en nog wat leesvoer uit april en mei heb liggen.
Stond toevallig een interessant artikel over De Marokkaan in Elsevier.
Daarin werd onder andere gesteld dat er niet zoiets bestaat als 'dé Marokkaanse gemeenschap'.
Daarnaast is er nauwelijks middenstand te vinden, in tegenstelling tot bij groepen als chinezen en turken.
Dat heeft tot gevolg dat Marokkaanse jeugd niet terecht kan in familiebedrijfjes of via via in eigen gemeenschap een baantje kan vinden, wat lastig is.
Daardoor heb je nu de scheiding tussen de hoger opgeleide marokkaan, die middels uitblinken toch goed terecht is gekomen, en de uitschotmarokkaan.
Ook werd gesteld dat Marokkaanse meiden totaal geen zin in Marokkaanse mannen hebben: ze wantrouwen zelfs de hoger opgeleide, want ze zijn bang dat onder een geciviliseerd uiterlijk toch een autoritaire inborst schuilgaat en deze mannen hen verhinderen zich te ontplooien.
Verder een vader aan het woord die zijn zoon voor de voeten werpt dat zijn generatie het verpest: toen hij net in Nederland kwam en de taal niet sprak, kreeg hij een spontane lift achterop de fiets van de Nederlander die hij om hulp aanschoot.